Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic | Mapy lokacji | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Pochodzenie 6: Krasnolud szlachcic

Mapa M16: Pałac królewski

1 - Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Mapa M17: Diamentowy zakątek

2 - Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Mapa M19: Zburzony thaig

3 - Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Mapa M20: Skraj Głębokich Ścieżek

CIEKAWOSTKI - Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Ważne informacje na temat obszaru

CIEKAWOSTKI

- W strefie [Orzammar - Diamentowy zakątek ], a konkretnie niedaleko wejścia do pałacu królewskiego, spotkasz Bruntina Vollneya i Uczonego Gerteka (M17, 1) - Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

- W strefie [Orzammar - Diamentowy zakątek ], a konkretnie niedaleko wejścia do pałacu królewskiego, spotkasz Bruntina Vollney'a i Uczonego Gerteka (M17, 1). Po krótkim rozpoznaniu okaże się, że Gertek napisał książkę, która w niekorzystnym świetle stawia założyciela rodu Vollney'a. Jeżeli zamierzasz opowiedzieć się po stronie Uczonego to możesz w mniej lub bardziej subtelny sposób przegonić Vollney'a, a nawet nakazać Gorimowi zamordowanie tego krasnoluda (publicznie lub w ustronnym miejscu). Mógłbyś następnie otrzymać od Uczonego nagrodę w postaci jego książki lub złota . Jeśli natomiast zamierzasz opowiedzieć się po stronie Bruntina to możesz mu zezwolić na zamordowanie lub przepędzenie Uczonego, zmusić Gerteka do zaprzestania prac lub nakłonić go do zmiany wydźwięku swojego dzieła (najlepsze rozwiązanie).

- Mardy i Teli [Orzammar - Diamentowy zakątek ] są łowczyniami szlachciców (M17, 2). W rezultacie będziesz mógł zaprosić jedną z nich (Mardy) lub obie panie do swojej kwatery. :-)

- Handlarz bronią oferujący swoje towary w [Orzammar - Diamentowy zakątek ] (M17, 3 ) będzie miał dla Ciebie ciekawą propozycję. Kupiec ten może Ci mianowicie podarować za darmo unikalny sztylet szlachcica , o ile obiecasz mu, że będziesz się z tym przedmiotem obnosił. Możesz przystać na jego propozycję, zignorować ją lub nawet wydać rozkaz zabicia go za próbę wkupienia się w Twoje łaski.

- Jeszcze przed rozpoczęciem uczty w [Orzammar - Diamentowy zakątek - Pałac królewski ] możesz wymienić kilka zdań z Duncanem , czyli jednym z Szarych Strażników (M16, 1).

ZAKUPY

- Kupiec jedwabny [Orzammar - Diamentowy zakątek ] (M17, 1 )

- Płatnerz [Orzammar - Diamentowy zakątek ] (M17, 2 )