Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Najlepszym rozwiązaniem jest zawarcie umowy z Sophią , ale takiej, która nie wymusi na Tobie toczenia żadnych walk - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Najlepszym rozwiązaniem jest zawarcie umowy z Sophią , ale takiej, która nie wymusi na Tobie toczenia żadnych walk. Warto natomiast skorzystać z perswazji i przekonać ją do uzyskania czegoś w zamian. Może to być informacja na temat lokalizacji skarbu lub obietnica opowiedzenia historii przodków Leviego. Pamiętaj o tym, że nie jest to ostateczny wybór, gdyż swoją przynależność będziesz mógł zmienić w niedalekiej przyszłości. Niezależnie od wybranego rozwiązania zbadaj zawartość kufrów znajdujących się wewnątrz kwatery dowódcy i kliknij na dzienniku Sophii. Powróć już do poprzedniego korytarza i skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia prowadzącego do strefy [Szczyt wojownika ] (DLC2, 12).

DOTARCIE DO AVERNUSA:

Znajdziesz się teraz na moście (DLC1, 6) prowadzącym do wieży Avernusa - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Znajdziesz się teraz na moście (DLC1, 6) prowadzącym do wieży Avernusa. Nie biegnij od razu w stronę widocznych w oddali szkieletów , bo w okolicy znajduje się mnóstwo pułapek. Zamiast tego zaatakuj te potwory, które się do Ciebie zbliżą. Dobrze byłoby w międzyczasie rozbroić przy pomocy łotrzyka co najmniej kilka pułapek i dopiero wtedy zaatakować szkielety-łuczników . Po zlikwidowaniu wszystkich potworów otwórz drzwi prowadzące do strefy [Wieża Avernusa ] (DLC1, 7).

Uważaj na kolejne truposzaki , na które wpadniesz w laboratorium (DLC2, 13) - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Uważaj na kolejne truposzaki , na które wpadniesz w laboratorium (DLC2, 13). Zlikwiduj wszystkie potwory i dopiero gdy będzie bezpiecznie rozejrzyj się dokładnie po okolicy. Zapoznaj się z zawartością leżącej na ziemi księgi z notatkami na temat zdolności, a następnie zbadaj stół w poszukiwaniu notatek Avernusa i mikstury alchemicznej (DLC2, 14). Zawartość butelki może wypić tylko główny bohater, a nagrodą będą dwa nowe talenty (oddzielne dla każdej z trzech głównych klas). Tradycyjnie już zapisz stan gry zanim udasz się do ostatniej sali.

DECYZJA - AVERNUS:

W przypadku Avernusa (DLC2, 15) również możliwe będą trzy rozwiązania - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W przypadku Avernusa (DLC2, 15) również możliwe będą trzy rozwiązania. Jeśli chcesz już teraz spełnić prośbę Sophii możesz zaatakować maga, ale niestety musisz się liczyć z tym, że Avernus będzie świetnie przygotowany. Zauważ, że w pomieszczeniu oprócz szkieletów znalazły się glify strażnicze (DLC2, 16) utrudniające dostęp do wrogiego maga. W miarę możliwości pozbądź się (z użyciem magii lub dowolnego członka drużyny) jednego z tych glifów, tak by utorować sobie do niego drogę. Po wygranej bitwie możesz sprawdzić jego ciało, dzięki czemu zdobędziesz dwa ciekawe przedmioty - różdżkę błyskawic i szaty Avernusa .

Najlepsze rozwiązanie zakłada rozpoczęcie rozmowy z Avernusem i obiecanie udzielenia mu wsparcia w walce z Sophią - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Najlepsze rozwiązanie zakłada rozpoczęcie rozmowy z Avernusem i obiecanie udzielenia mu wsparcia w walce z Sophią. Pamiętaj, że nie jest to wiążąca decyzja, gdyż ostatecznego wyboru przynależności dokonasz dopiero za kilka chwil. Nie zapomnij zapytać maga o historię rodu Leviego. Ponadto możesz wykazać się perswazją i przekonać Avernusa do dobrowolnego poniesienia kary za swoje winy już po rozwiązaniu problemu wieży. Po zakończeniu rozmowy biegnij za magiem do drzwi, z których skorzystałeś żeby się tu dostać (DLC2, 13), a następnie przejdź po moście by wrócić do strefy [Twierdza - Pierwsze piętro ] (DLC1, 6).

Trzecie rozwiązanie będzie dostępne tylko jeśli zdołałeś już zabić Sophię podczas wcześniejszej eksploracji twierdzy - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Trzecie rozwiązanie będzie dostępne tylko jeśli zdołałeś już zabić Sophię podczas wcześniejszej eksploracji twierdzy. W takiej sytuacji od razu przejdziesz do części kończącej ten quest (więcej w sekcji Zabezpieczenie wieży). Niezależnie od wybranego rozwiązania nie zapomnij rozejrzeć się po całym pomieszczeniu, badając dwie skrzynie z cennym wyposażeniem.

OSTATECZNY WYBÓR SPRZYMIERZEŃCA:

Jeżeli do tej pory Sophia i Avernus nie zginęli to będziesz świadkiem konfrontacji pomiędzy tymi postaciami (DLC2, 12) i poprzez wybór jednej z dwóch opcji dialogowych zostaniesz zmuszony do wybrania swojego sprzymierzeńca - Szczyt wojownika (3) | DLC - Twierdza Strażnika | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Jeżeli do tej pory Sophia i Avernus nie zginęli to będziesz świadkiem konfrontacji pomiędzy tymi postaciami (DLC2, 12) i poprzez wybór jednej z dwóch opcji dialogowych zostaniesz zmuszony do wybrania swojego sprzymierzeńca. Jeśli natomiast zabiłeś już maga Avernusa to po odbyciu rozmowy z Sophią od razu awansujesz do sekcji Zabezpieczenie wieży.