Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1404 - poradnik do gry

Anno 1404 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział VI - W pułapce (cz.1) | Kampania Anno 1404 poradnik Anno 1404

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Rozdział VI - W pułapce

W czasie trwania misji nie możesz stracić warowni - Rozdział VI - W pułapce (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

W czasie trwania misji nie możesz stracić warowni. W tym celu będziesz musiał odpierać nasilające się ataki Kardynała, a następnie wytrzymać do przypłynięcia Al Zahira.

Twoim najważniejszym celem jest wytrzymać napór wojsk Kardynała i za wszelką cenę ochronić warownię. Co chwila jednak Marie d'Artois będzie Ci wydawać kolejne polecenia oznaczone jako cele drugorzędne. Jednak jeśli nie chce się przegrać - trzeba koniecznie wykonać większość z nich (mimo, że są traktowane jako poboczne). Dlatego ważne i przydatne zadania poboczne dodatkowo zaznaczyłem gwiazdką (*).

Cele główne:

  1. Za wszelką cenę ochronić warownię.
  2. Wysłać list Al Zahirowi.
  3. Stawiać opór do przybycia wezyra.

Cele drugorzędne:

  1. Wybudować duży, bądź mały obóz wojskowy (*).
  2. Przenieść obóz na południowy zachód (*).
  3. Założyć 2 kolejne obozy wojskowe (*).
  4. Dokończyć budowę murów (*).
  5. Wybudować 3 wieże strażnicze (*).
  6. Wybudować 3 chaty rybackie na północy Eldensile (*).
  7. Wyprodukować 10 ton prowiantu (*).
  8. Wybudować 2 warsztaty machin wojennych (*).
  9. Wybudować nowy magazyn na wybrzeżu (*).
  10. Wyłapać wszystkich szpiegów wroga (*).
  11. Dostarczyć szpiegów Barnabasowi. (*).
  12. Zapewnić godne warunki życia 333 arystokratom.
  13. Dostarczyć 10 ton lin i 10 ton narzędzi statkowi Jacquesa.
  14. Zniszczyć 2 statki w zatoce.
  15. Wybudować 3 plantacje konopi - jeśli te z początku misji zostaną zniszczone.
  16. Wybudować 3 tłocznie cydru - jeśli te z początku misji zostaną zniszczone.

Początek

Nie ukrywam, że misja nie należy do najprzyjemniejszych. Przez cały czas jej trwania pada deszcz utrudniający widoczność. Ponadto, musimy koncentrować się nie tylko na obronie, ale także na naszych mieszkańcach. Jeśli uznają, ze warunki życia na wyspie są nie do zaakceptowania zaczną uciekać lub wszczynać rewolty. A to wywiera negatywny wpływ na nasza gospodarkę, a więc i produkcję broni, obozów wojskowych, trebeuszy, zaopatrzenia itp. Zaczynasz na dużej i rozwiniętej już wyspie Edensile - A . Początkowo będziesz miał problemy z deficytem kamieni. Dlatego wybuduj chatę kamieniarza na zachodzie w tym miejscu - [#1].

[#1] - Rozdział VI - W pułapce (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#1]

Pierwszym zadaniem otrzymanym od Marie d'Artois będzie budowa dużego lub małego obozu wojskowego. Obozy buduje się przy użyciu warowni, nad którą nieustannie unosi się żółta strzałka. Polecam zainteresować się wyłącznie dużymi obozami - są naprawdę silne. Po wzniesieniu jednego przywódczyni poprosi Cię o przeniesienie obozu na południe w okolice portu. Zrób to o co prosi, a następnie przenieś go nieznacznie na wschód w okolice tłoczni cydru. To właśnie stamtąd będą Cię atakowały oddziały Kardynała. Obszar ten pokazuje obrazek [#2].

[#2] - Rozdział VI - W pułapce (cz.1) | Kampania Anno 1404 - Anno 1404 - poradnik do gry

[#2]