Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Windchaser - poradnik do gry

Windchaser - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser poradnik Windchaser

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

1 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W dolinie znajduje się podejrzany obiekt - być może to ciało Cainea - podleć statkiem i wykop przedmiot - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W dolinie znajduje się podejrzany obiekt - być może to ciało Caine'a - podleć statkiem i wykop przedmiot.[1] Jeśli masz już wszystkich rekrutów wyszkolonych na maksymalne poziomy możesz wrócić do pierwszego zadania - legowiska wilków koło fortu i bramy ochranianej przez sprzymierzonych żołnierzy. Najpierw roznieś w pył grupę B koło wejścia do wioski i lampy.[2]

2 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
W walce z ochroną jaskini wilków przydaje się szczególnie umiejętność Magistra , która obniża morale wroga - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

W walce z ochroną jaskini wilków przydaje się szczególnie umiejętność Magistra , która obniża morale wroga. Na tym poziomie pokonanie ich nie powinno być problemem.[1] Teraz czas zwiększyć własne umiejętności i przejąć drugą szkołę - znajduje się ona na zachodzie, za pierwszym mostem.[2]

3 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Żeby pokonać grupę broniącą szkoły chaosu przy obecnym składzie najlepiej stworzyć silną ekipę pod dowództwem Shary - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Żeby pokonać grupę broniącą szkoły chaosu przy obecnym składzie najlepiej stworzyć silną ekipę pod dowództwem Shary . Miej w niej jednego lub dwóch Biskupów - uleczą poniesione obrażenia.[1] Teraz zamień wojowników na chaos i pokonaj drugą pobliską grupę.[2]

4 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Możesz ubić również bestię znajdującą się koło szkoły koncentracji (drugi most na północy) - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Możesz ubić również bestię znajdującą się koło szkoły koncentracji (drugi most na północy). Do tego celu użyj Biskupów i Fechmistrzów . Stwórz dwie drużyny tylko z Fechmistrzami . W trzeciej, głównej umieść Ioana (lider), Sharę , Biskupa i Fechmistrza . Jak tylko zaatakujesz bestię użyj ogłuszania z dużej grupy i przełącz się na koncentrację - atakuj teraz Biskupem i Ioanem . Dołącz pozostałymi ekipami i używaj ogłuszania gdy tylko zwierze otrząśnie się i stosuj umiejętności koncentracji .[1] Już po walce zmień swoich wojowników na koncentrację - niech w obu grupach (silniejszej i słabszej) znajduje się po jednym Biskupie (ich leczenie jest nieocenione). Teraz trzeba wyczyścić dużą ekipę na północnym-wschodzie i uratować Caine'a . Rusza na wschód środkiem mapy - dojdziesz do wiatraka. Czekaj koło niego na patrol i zabij wrogów.[2]

5 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Musisz działać szybko - w okolicy są dwa legowiska żołnierzy - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Musisz działać szybko - w okolicy są dwa legowiska żołnierzy. Ruszaj błyskawicznie na północny-wschód od wiatraka - dosłownie zaraz obok jest namiot wrogów z obstawą. Wybij ich szybko i zniszcz bazę.[1] Teraz przejdź na północ do kolejnego młyna - zobaczysz drugi namiot i dwie grupy. Ubij najpierw poruszający się patrol (A), później obstawę (B) i spal budynek.[2]

6 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Dalsze kroki kierujemy nieco na południe, do ostatniej nieodkrytej wieży - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Dalsze kroki kierujemy nieco na południe, do ostatniej nieodkrytej wieży. Zabij obstawę (A) i przejmij budowlę (B).[1] Możesz uratować Caine'a . Gdy podbiegniesz żołnierze wroga uciekną. Podleć statkiem i zgarnij swojego mentora.[2]

7 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Okazało się, że pod naszą nieobecność spalono wioskę - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Okazało się, że pod naszą nieobecność spalono wioskę. Musimy do niej czym prędzej wrócić. Czeka nas walka - ustaw na lidera jednej drużyny Ioana , a drugiej Caine'a . Zaatakuj obecną w mieścinie ekipę - po chwili dołączą posiłki wroga.[1] Czas kontynuować podróż - lecimy statkiem do zamkniętej wcześniej bramy (koło fortu) i przejmujemy budynek, odsłaniając nowy teren.[2]

8 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Po drugiej stronie czeka nas więcej wilków - mają one dwa legowiska - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Po drugiej stronie czeka nas więcej wilków - mają one dwa legowiska. Pierwsze jest zaraz za zniszczoną bramą po lewej, a drugie w południowo-wschodnim rogu mapy.[1] Kiedy zniszczysz drugie legowisko pojawi się mały canyx - biegnij za nim na północ. Będziecie trochę krążyć, ale w końcu uda się go ubić. Sekundę później pojawi się jednak ogromna bestia .[2]

9 - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry
Ucieknij przed nią i udaj się do szkoły chaosu - Misja 3 - Odpowiedzialność (cz.2) | Kampania 1 | Windchaser - Windchaser - poradnik do gry

Ucieknij przed nią i udaj się do szkoły chaosu. Zamień wojowników na Fechmistrzów - nie dość, że ogłuszą to dodatkowo przerwą atak bestii. Przydadzą się też umiejętności i przedmioty obniżające morale wroga (Caine powinien być liderem jednego zespołu). W walce skup się na ogłuszaniu i przerywaniu ataku przeciwnika - nie powinien zdążyć zaatakować ani razu.[1]

Przed zakończeniem scenariusza można jeszcze rozwalić grupkę jaszczurów w dolnym-prawym rogu mapy (tuż nad drugim legowiskiem canyxów). Nie powinny one sprawić problemów - kontruj tylko ich atak którymś z wojowników koncentracji . Za nimi jest artefakt do wykopania. Gdy skończysz, udaj się statkiem z załogą na południowy kraniec lokacji (tam gdzie biegnie droga).