Ulepszenia statku

Windchaser - poradnik do gry

11 sierpnia 2009Autor solucji: Szymon Liebert (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Ulepszenia statku

Nasz statek dysponuje kilkoma modułami, które zostały opisane w instrukcji dołączonej do gry. Poniżej skupiamy się na przydatności poszczególnych rozszerzeń do każdego z elementów.

Kadłub - Ulepszenia statku - Windchaser - poradnik do gry

Kadłub

- Duża ładownia i Potężna ładownia –zwiększa pojemność ładowni. Przydatność duża – przedmiotów jest zatrzęsienie.

- Silniki artefaktowe – przyspiesza statek, przydatność średnia (ułatwia nieco życie).

- Targowanie – więcej przedmiotów u handlarzy. Przydatność niska.

- Rozbudowany szpital i Błogosławiony szpital – szybsze leczenie w statku oraz bonusy dla jednostek. Przydatność średnia.

- Wytrzymałość – przyspiesza jednostki. Przydatność średnia/duża.

- Remedium – produkuje miksturkę życia. Przydatność niska – znajdujemy ich dużo.

- Sławny statek – możliwość przyzwania kupca. Przydatność niska – niewiele można z nim zrobić.

Warsztat - Ulepszenia statku - Windchaser - poradnik do gry

Warsztat

- Skrzydło biblioteczne – zmniejsza czas identyfikacji. Przydatność średnia.

- Badania nad potworami – zwiększa obrażenia przeciwko przebadanym potworom. Przydatność średnia.

- Magnes artefaktowy – przenosi wszystkie artefakty na mapie do ładowni. Przydatność niska/średnia – można wykorzystać gdy kończy nam się miejsce w ładowni.

- Zaawansowane wykopaliska – więcej przedmiotów podczas wykopalisk. Przydatność niska – trafiają się śmieci.

- Maszyneria artefaktowa – ulepszanie przedmiotów. Przydatność niska/średnia – większość z nich i tak ma małe znaczenie.

- Wykrywacz artefaktów – odkrywa miejsca do wykopalisk. Przydatność niska.

Arboretum - Ulepszenia statku - Windchaser - poradnik do gry

Arboretum

- Poprawione nawożenie – zmniejsza czas hodowli o 50%. Przydatność niska.

- Róg obfitości – lepsze produkty z ogrodu. Przydatność niska.

- Chmura z zarodników – atak zapewniający trochę obrażeń. Przydatność niska.

- Skuteczniejsza tresura – wydajność tresury wzrasta o 50%. Przydatność niska/średnia. Zwierzęta można poświęcać i później zamieniać zdobyte punkty na ulepszenia, więc jest to odrobinę przydatne.

- Tereny do tresury – lepsze produkty. Przydatność niska/średnia (patrz wyżej).

- Tabun – horda zwierząt zadająca jednorazowe obrażenia w walce. Przydatność niska.

Sanktuarium i Forteca - Ulepszenia statku - Windchaser - poradnik do gry

Sanktuarium i Forteca

W tych przypadkach sprawa jest prosta – większość ulepszeń segmentów jest tutaj bardzo przydatna i opłacalna, bo wpływa bezpośrednio na zdolności naszych jednostek w walce.

Dlatego też czasem warto oszczędzić kilka punktów i przeznaczyć je właśnie na najlepsze rozszerzenia statku.

Wśród ulepszeń znajdują się większe obrażenia, mniej doświadczenia potrzebnego do awansu, czy chociażby szybsza regeneracja zdrowia i morale pomiędzy walkami.