Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ceville - poradnik do gry

Ceville - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville poradnik Ceville

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Akt 2: Imperator kontratakuje

1 - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Zebranie #1 ma na celu zagłosowanie na następnego króla/królową krainy Faeryanis - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Ceville i Lilly

Zebranie #1 ma na celu zagłosowanie na następnego króla/królową krainy Faeryanis. Głosowanie zacznie się jak tylko zjawią się wszyscy ambasadorzy. Nim zjawią się tutaj z własnej woli mogą minąć nawet dwa miesiące. Porozmawiaj z Głównym radcą i wypytaj o lokalizację wszystkich ambasadorów.

Ambasador Bohaterów: Akademia Bohaterów na Wyspie Początkujących;

Ambasador Elfów: las Woodstock;

Ambasador Potworów: niesamowicie straszne miejsce;

Ambasador Dusz i Dżinów: Wakacje, brak określonej lokalizacji;

Porozmawiaj także z dwoma ambasadorami (Druidów oraz Krasnoludów), którzy przebywają już w sali. Skieruj się w stronę wyjścia #2 . Drzwi okażą się zamknięte.

2 - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Wróć do głównego pomieszczenia - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Wróć do głównego pomieszczenia. Przy pomocy Haka podważ ogromny głaz po lewej - wyjście na zewnątrz stanie przed Tobą otworem. Na zewnątrz, po lewej, dostrzeżesz Wróżkę zakutą w dyby #1 . Wejdź do teatru - tym razem przez główne wejście, gdyż jest otwarte. Porozmawiaj z Czarnym Rycerzem , Ambasadorem Bohaterów oraz H.Lo #2 . Wypytaj o przedstawienie oraz kiedy się zakończy - zważywszy na fakt, iż przed zakończeniem członek rady wplątany w bycie jurorem nie może opuścić tego miejsca. Dowiesz się, że wciąż potrzeba jednego jurora, dwóch kandydatek innych kandydatek gotowych wystartować w konkursie oraz osoby prowadzącej show. Lilly zaproponuje Ceville'a jako prowadzącego oraz siebie jako jedną z modelek. Opuść teatr.

Mapa Krainy Faeryanis - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Mapa Krainy Faeryanis
3 - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Podejdź do Ambrosiusa i porozmawiaj z nim - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Podejdź do Ambrosiusa i porozmawiaj z nim. Kiedy odezwiesz się do niego drugi raz, Lilly zaproponuje mu rolę jurora w show. Klikając na przejście po lewej wyświetlisz mapę krainy Faeryanis. Udaj się na poszukiwanie ambasadora Elfów - wybierz na mapie Krainę Krasnoludów. Rozejrzyj się wokół. Zabierz Łopatę leżąco po lewej stronie #1 . Skieruj się w stronę drzwi. Znajdziesz się w recepcji #2 . Z końca biurka zabierz Bilety na prezentację maszyny do wycinki drewna (kliknij na nie trzykrotnie by zabrać wszystkie) oraz znak z napisem "Potrzebna pomoc" , który trzyma śpiący na sofie goblin. Nie jesteś upoważniony do użycia windy, tak więc opuść pomieszczenie i udaj się do mapy głównej.

4 - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Na mapie wybierz Las po lewej stronie - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Na mapie wybierz Las po lewej stronie. Porozmawiaj z elfem przykutym do drzewa #1 . Okaże się on Ambasadorem Elfów , który za wszelką cenę nie chce dopuścić do ścięcia lasów. Udaj się w lewo, do krasnoluda #2 .

5 - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry
Użyj Biletów na prezentację maszyny - Akt 2 - Imperator kontratakuje (cz.1) | Ceville - Ceville - poradnik do gry

Lilly

Użyj Biletów na prezentację maszyny . Jako, że miejsc siedzących wystarcza dla jednej osoby, wybierz kwestię Lilly, by ta wdrapała się na szczyt #1 .

Ceville

Kiedy krasnolud będzie zajęty pokazem, użyj Szczura Otto na pobliskim kablu, by go przegryzł - prezentacja zostanie przerwana.

Lilly

Zadanie na czas! Załaduj Detergent w tabletkach na Procę i zestrzel gniazdo, które widzisz po prawej stronie na gałęzi #2 . Zabierz Starą szmatę , która spadła.