Włosy Tworzenie Sima

The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry

28 marca 2012Autor solucji: Psycho Mantis (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Włosy

Włosy

016 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
016
017 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
017

W zakładce włosy ustalasz fryzurę swojego Sima. Następnie wybierz jeden z poniższych kolorów albo też kliknij ikonkę pędzla w prawym dolnym rogu okienka [016] . Otworzy ci się okno prezentujące punkty odpowiadające za części fryzury: odrosty, podstawa, pasemka, końcówki włosów. Klikaj na poszczególne punkty, a następnie wybieraj kolor dla tego elementu za pomocą palety kolorów [017] .

018 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
018
019 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
019

Jeśli paleta nie spełnia twoich oczekiwań kliknij zakładkę „Koło kolorów”, a ukaże Ci się koło z o wiele szerszymi możliwościami wyboru barwy [018] . Poniżej jego znajduje się pasek odpowiadający za jasność koloru.

Po prawej symbole R, G i B, które są skrótami od Red (czerwony), Green (zielony), Blue (niebieski) – RGB to model przestrzeni barw. Wpisując wartości od 0 do 255 możesz otrzymać tysiące kolorów. W RGB wartość 0 dla wszystkich trzech kolorów da kolor czarny, wartość maksymalna (255) dla wszystkich trzech barw da kolor biały, a np. 255 dla czerwonego i zielonego, a 0 dla niebieskiego da kolor żółty [019] . Oczywiście to dla tych, którzy orientują się w RGB. Inni mogą za pomocą klikania myszką wybrać żądaną barwę.

Pamiętaj, że jeżeli chcesz mieć konkretny kolor, ale bez pasemek, odrostów etc. po prostu we wszystkich czterech punktach ustaw ten sam kolor.

020 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
020
021 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
021

Możesz także wybrać „Fryzury w dodatkami” (ikona na górze) i upiększyć Sima w różnego rodzaju czapki, czy kapelusze. Tym razem oprócz znanej ci już zmiany koloru włosów (ikona pędzla w prawym dolnym rogu okienka) możesz przeprojektować wygląd czegokolwiek co zdecydujesz się nosić na głowie. Kliknij przycisk „Wejdź do kreacji stylu[020] . W lewym górnym rogu widnieją przygotowane przez twórców wzory, ale dla wybrednego gracza stworzono coś ekstra [021] .

022 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
022
023 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
023

W prawym górnym rogu ekranu dzięki liście wybierasz typ materiału. Możesz dla każdego rodzaju stroju (nie tylko czapki, ale też bluzy, spodni oraz wszystkich mebli) wybrać odpowiadający ci typ materiału, a następnie wzór. Jeżeli już tego dokonasz klikasz na poszczególne elementy wchodzące w skład nakrycia głowy (koszulki, spodni, skarpetek, szafy, biurka etc.) – znajdują się one po lewej stronie prawego panelu [022] . Następnie poprzez zaznaczanie kół odpowiadających za poszczególne kolory elementów tworzące cały wzór możesz modyfikować kolorystykę. Gdy wybierzesz kolor do zmiany korzystasz z poniższej palety, koła kolorów bądź też kodu RGB [023] . Jesteś w stanie w ten sposób stworzyć dowolny strój oparty na setkach wzorów!

Brwi i rzęsy

024 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
024
025 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
025

W kolejnej zakładce wybierasz wygląd brwi oraz ich kolor [024] . Dzięki jednej z opcji możesz sprawić by był on taki sam jak kolor włosów [025] . Oczywiście jeżeli potrzebujesz więcej barw ponownie (do czego się już przyzwyczaj) masz do dyspozycji paletę, koło kolorów oraz kody RGB. Na dole suwakiem ustawiasz długość rzęs.

Zarost twarzy

026 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
026
027 - Włosy - Tworzenie Sima - The Sims 3 - oficjalny polski poradnik do gry
027

Sprawa z zarostem wygląda identycznie jak kwestia brwi. Wybierasz wzór oraz kolor, który pozostawiasz ten sam co włosów, korzystasz z kilku dostępnych na pierwszym ekranie, używasz palety, koła kolorów bądź kodu RGB.