Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

inFamous - poradnik do gry

inFamous - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cena | Ostatnie przesłanie Kesslera | inFamous poradnik inFamous

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Ostatnie przesłanie Kesslera: Cena

Zadanie główne:

Uwolnij zakładników

1 - Cena | Ostatnie przesłanie Kesslera | inFamous - inFamous - poradnik do gry
Pierwsza misja w Dzielnicy Historycznej polegać będzie na uruchomieniu zniszczonego mostu i uwolnieniu trzymanych przez Kesslera zakładników - Cena | Ostatnie przesłanie Kesslera | inFamous - inFamous - poradnik do gry

Pierwsza misja w Dzielnicy Historycznej polegać będzie na uruchomieniu zniszczonego mostu i uwolnieniu trzymanych przez Kesslera zakładników. Najpierw zbliż się do panelu sterującego i naładuj go energią. Po chwili pojawi się nowy przeciwnik: olbrzymi hologram . Jego pokonanie jednak, pomimo groźnego wyglądu przeciwnika, nie jest zbyt trudne. Celuj po prostu w obszar jego klatki piersiowej i jeżeli zauważysz, że kontur postaci miga na czerwono, oznacza to, że Twoje trafienia są skuteczne. Po kilkunastu strzałach hologram wyłączy się a na ziemię upadnie fizyczny, znacznie mniejszy przeciwnik. Wtedy jak najszybciej dobij go, a pozbędziesz się kłopotu.

Kessler jednak nie daje za wygraną i w kilku częściach miasta uwięził zakładników grożąc ich zabiciem. Aby udało ci się ich ocalić musisz działać bardzo szybko i zdecydowanie. Przede wszystkim nie ma co bawić się w podchody na dachach. Biegnij do oznaczonego na mapie miejsca ulicą, zabijając po drodze wszystkich przeciwników. Kiedy dojdziesz do bariery energetycznej tworzącej ogrodzenie, szybko zabij pilnujących jej strażników i zbliż się do niej, po czym wyssij przyciskiem [L2] elektryczność. Za każdym razem powtórz ten schemat.

Moment karmy: Po uwolnieniu zakładników Kessler ponownie się z Tobą skontaktuje informując Cię, że tylko od Ciebie zależy, czy uratujesz życie sześciu lekarzom czy też będziesz wolał ratować dziewczynę, którą jak twierdzi Kessler jest właśnie Trish. Zakładnicy znajdują się w dwóch różnych budynkach i masz za mało czasu, aby uratować wszystkich. Dlatego musisz wybierać. Jeżeli zdecydujesz się ratować lekarzy, otrzymasz punkty dobrej karmy. Jeżeli dziewczynę, punkty złej karmy.

Nagroda: 500 Punktów doświadczenia.