Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

inFamous - poradnik do gry

inFamous - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stary przyjaciel | Stary, siwy człowiek | inFamous poradnik inFamous

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Stary, siwy człowiek: Stary przyjaciel

Zadanie główne:

Ochraniaj inżynierów opuszczających most zwodzony

1 - Stary przyjaciel | Stary, siwy człowiek | inFamous - inFamous - poradnik do gry
2 - Stary przyjaciel | Stary, siwy człowiek | inFamous - inFamous - poradnik do gry

 

Po rozpoczęciu misji otrzymasz od Trish telefon z informacją o porwanym mechaniku . Dotrzyj we wskazane miejsce. Zobaczysz, jak w niewielkim ogródku klęczy poszukiwana przez Ciebie osoba, w wokół niej krążą przeciwnicy. Odczekaj aż oddalą się oni nieco od mechanika, po czym szybko ich załatw. Podejdź do inżyniera, a zacznie on iść za Tobą. Jeżeli zostanie ranny i upadnie, możesz użyć na nim swojej mocy i uleczyć go. Sprawdź na mapie gdzie jest niebieska kropa i podążaj w tamtą stronę cały czas ochraniając uwolnionego człowieka. Wkrótce dotrzesz z nim do podniesionego mostu zwodzonego, obok którego znajduje się panel kontrolny. Twoim zadaniem jest osłanianie mechanika. Stojąc tyłem do mostu odwróć się w prawą stronę i podbiegnij kilkanaście metrów. Po chwili powinieneś ujrzeć nadchodzących wrogów. Nie dopuść, aby zbliżyli się oni do inżyniera. Co jakiś czas podbiegaj do mostu i sprawdzaj czy nie trzeba mu udzielić pomocy medycznej. Po pozbyciu się pierwszej fali wrogów powinieneś otrzymać informację o innym mechaniku, znajdującym się w Dzielnicy Neonów . Wykorzystaj częściowo opuszczony most by przeskoczyć na drugą wyspę.

3 - Stary przyjaciel | Stary, siwy człowiek | inFamous - inFamous - poradnik do gry
W parku w Dzielnicy Neonów zastaniesz sytuację analogiczną do tej z Labiryntu - Stary przyjaciel | Stary, siwy człowiek | inFamous - inFamous - poradnik do gry

W parku w Dzielnicy Neonów zastaniesz sytuację analogiczną do tej z Labiryntu. Mechanik pilnowany jest przez kilku Żniwiarzy. Odczekaj na odpowiednią chwilę i szybko ich zabij. Zabierz mechanika do panelu kontrolnego znajdującego się po tej stronie mostu. Naładuj energią urządzenie i również osłaniaj przed atakiem pracującego inżyniera. Możesz zostać wezwany, aby pomóc po drugiej stronie, dlatego działaj szybko. Po wyklarowaniu się sytuacji w Labiryncie, ponownie będziesz musiał wracać do Dzielnicy Neonów. Po kilku falach atakujący dadzą za wygraną i most ostatecznie zostanie opuszczony.

Nagroda: 500 Punktów doświadczenia.