Zadania główne (cz.1) Rozdział 1

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

27 lipca 2009Autorzy solucji: Shuck & Crash (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Główne questy pierwszego rozdziału to: Q1 - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 1 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Główne questy pierwszego rozdziału to: Q1.5. Ludzie i potwory oraz Q1.6. Ogon Salamandry . Przeplatają się one wzajemnie, a dodatkowo Q1.6 zawiera w sobie 3 inne: Q1.15. Tajemniczy ogród , Q1.16. Pogrzebane wspomnienia i Q1.18 Nocni goście . Wszystkie je musisz wykonać, by zakończyć pierwszy rozdział, jednak tym oficjalnym jego zakończeniem jest Faza 13 questu Q1.6. Ogon Salamandry , w której Mikul wpuszcza Cię do Wyzimy na Glejt od Wielebnego i zdradziecko oddaje Cię w ręce straży. Dodatkowym głównym questem jest ciągnący się od Prologu Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice .

Uwaga 28: Numeracja faz poszczególnych questów w poradniku może się różnić (nawet znacznie), od tej, jaką Ty będziesz miał. To dlatego, że Wiedźmin oferuje sporą dowolność w doborze wykonywanych zadań i tym bardziej w ich kolejności. W przypadku wątpliwości szukaj interesujących Cię faz po ich nazwach.

Faza 1 - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 1 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Skradzione sekrety

Quest odpalony zostaje w Prologu.

Faza 2. Zdobyć zaufanie wieśniaków

Ta faza rozpoczyna się wraz z początkiem rozdziału pierwszego.

Faza 3. Kryjówka Salamandry

Wkroczysz do tej fazy questu w chwili, gdy porozmawiasz z Wielebnym o tym, skąd się wzięła Bestia (Faza 11 questu Q1.5. Ludzie i potwory ).

Faza 4. Rozmowa z Salamandrą

Gdy dostaniesz się do chaty (M5.11 ) w Fazie 9 questu Q1.6. Ogon salamandry , zanim zabijesz przywódcę gangu, usłyszysz od niego imię Azara Javeda .

Do questu Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice wrócisz w drugim rozdziale.

Faza 1 - Zadania główne (cz.1) - Rozdział 1 - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Bestie za bramą

Musisz zabić potwory, które wpadły za bramę wioski (M5.1 ) zaraz na początku pierwszego rozdziału.

Faza 2. Dobry pasterz

Po pokonaniu Barghestów (M5.1 ), dowiesz się, że powinieneś odwiedzić Wielebnego (M5.22 , M5.25 ) w sprawie Bestii .

Faza 3. Święty płomień

Gdy porozmawiasz z Wielebnym , dostaniesz od niego 5 świeczek oraz misję zaniesienia ich do 5 Kapliczek Wiecznego Ognia wzdłuż drogi (M5.8 ). Musisz to jednak zrobić w nocy, a szwendanie się nocą po okolicy wiąże się z ciągłymi walkami z Barghestami . Warto łyknąć na tę przechadzkę Jaskółkę .

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
61%