Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe lokacje (cz.2) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

14. Ruiny twierdzy (V)

Wróg: Gargulce

Zdobycz: Zniszczona biblioteczka - Przepisy

Skrzynia - Przepis, magiczny pierścień (Ukrywanie się +6), magiczna buława +1 (raz dziennie można użyć czaru Większy heroizm, Grupowe leczenie poważnych ran)

Na początku opróżnij biblioteczkę, a następnie zniszcz ją - Pozostałe lokacje (cz.2) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Na początku opróżnij biblioteczkę, a następnie zniszcz ją. Kiedy biblioteczka zniknie, zobaczysz za nią skrzynię. Zabierz z niej cenne przedmioty i skieruj się do wyjścia. Gargulce , które przedtem były spokojne, teraz Cię zaatakują. Zabij je i wyjdź na zewnątrz.

15. Ruina Illefarn (V)

Wróg: Pająk, drowy

Zdobycz: Ciała drowów - Zbroja płytowa +2, płaszcz (premia do rzutów na odporność +2)

16. Chatka myśliwego (V)

Wróg: Szalony druid i jego dziki

Zdobycz: Leżące na ziemi ciała - Złoto, krótki łuk kompozytowy (moc +4)

Biblioteczka - Przepis

17. Enklawa banitów (V)

0 - Pozostałe lokacje (cz.2) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Posąg - Strzela w Ciebie magicznym strumieniem. Można go zniszczyć.

2. Złoto i skrzynia - 45 $

3. Skrzynia - 142 $, alchemiczny ogień, pozostałość większego cienia

4. Złoto i skrzynia - 642 $, mikstura

5. Timothy Arneson - więzień

6. Przywódcy banitów

7. Mistyczne ogniwo

Zadanie: Enklawa banitów

Otrzymano: Wraz ze znalezieniem Enklawy

Musisz zabić wszystkich znajdujących się w Enklawie banitów . Ciężka walka czeka Cię w północnej komnacie, gdzie mieści się siedziba przywódców. Przedtem warto odwiedzić jedno z pomieszczeń, strzeżonych przez magiczny posąg. Zniszcz go i zabierz złoto oraz ograb z zawartości skrzynie. Po zabiciu wszystkich banitów , włącznie z ich dowódcami idź uwolnić więźnia . Zbierz jeszcze energię z Mistycznego ogniwa o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie i wyjdź z lokacji.

18. Opuszczona kopalnia (V)

Wróg: Duergarowie

Zdobycz: Ciała Duergarów - Ciężka kusza +2

Skrzynia - Przepisy

19. Cudzoziemska świątynia

Patrz zadanie (Neverwinter): Łatanie dziury .

20. Kryjówka Rozwidlonych Języków

Patrz zadanie 12: Niedobór .

21. Onyksowa jaskinia (V)

0 - Pozostałe lokacje (cz.2) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Drzwi z onyksu

2. Mroczni mnisi

3. Skrzynia x 3: Adamentowa katana, magiczne kukri +1 (Ukrywanie się i Skradanie się +2), 245 $, klejnoty, złodziejskie narzędzia +10, zestaw do pułapki, magiczny kamień (przywołuje raz na dzień żywiołaka ziemi)

4. Cela / Łamacz Żeber - otwórz celę i uwolnij go, a dołączy do Ciebie

5. Mistrz Mrocznego Księżyca i Boski Czempion Shar

Spróbuj otworzyć drzwi z onyksu - Pozostałe lokacje (cz.2) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Spróbuj otworzyć drzwi z onyksu. Wyświetli się menu wyboru, z którego wybierz najpierw "czytaj inskrypcję", a następnie "użyj czaru Ciemność". Drzwi otworzą się, a za nimi spotkasz mrocznych mnichów . Będziesz z nimi walczył, chyba, że podczas krótkiej rozmowy użyjesz umiejętności Blef. Idź teraz do zachodniego pomieszczenia, w którym znajdziesz skrzynie z cenną zawartością. Następnie otwórz jedną z celi, w której jest zamknięty Łamacz Żeber . W ramach wdzięczności dołączy do Twojej drużyny. Teraz możesz już opuścić to miejsce lub stoczyć walkę z mrocznymi mnichami i ich mistrzem . Są to wyjątkowo trudni przeciwnicy. Musisz być dobrze przygotowany i doświadczony, aby mieć z nimi szanse. Jeżeli uda Ci się ich zabić, przeszukaj ciała. Znajdziesz między innymi: morgenstern +2, magiczne rękawice +2 (obrażenia od dźwięku 1k6), kama +2 .