Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lokacje - Zachodni Port | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Zachodni Port

0 - Lokacje - Zachodni Port | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Brama / Caryl Nemorem

2. Sheydann Zinn (kupiec)

3. Lazlo Buckman

4. Cna Aruna (kupiec)

5. Jan Buckman

6. Quarrel

7. Cna Aruna - Znajdziesz ją tutaj w trakcie zadania (Zachodni Port): Szepty na mokradle , podczas wykonywania wariantu 2.

Zadanie: Chusta Cnej Aruny

Otrzymano: od Cna Aruna

Cna Aruna poprosi Cię o odnalezienie jej chusty , którą zgubiła w trakcie ucieczki przed jaszczuroludźmi. Znajdziesz ją w Smoczych jaskiniach , w jednej ze skrzyń. Wróć do Aruny i oddaj jej chustę . W nagrodę otrzymasz kostur bojowy +1 (Wytrzymałość +2, rzuca czar Leczenie Średnich Ran) .

Zadanie: Łowy na smoki

Otrzymano: od Lazlo Buckman

Smocze jaskinie

0 - Lokacje - Zachodni Port | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Ukryta przejście

2. Skrzynia - Sztylet +1, magiczny amulet (premia do pancerza +1)

3. Beczka

4. Skrzynia - Chusta Aruny, relikwia (odporność na kwas 5%, rzuty obronne przeciwko chorobom +1)

5. Posąg - To pułapka. Najlepiej zostawić go w spokoju.

6. Skrzynia - Mikstury

7. Stojak na broń - Krótki łuk (premia do ataku +3, moc +3, premia przeciwko insektom +3)

8. Skrzynia - Mikstura, różdżka (rzuca czar Magiczny pocisk)

9. Magiczny puchar - Guano mefita (Charyzma -2, rzuca czar Cuchnąca Chmura)

10. Kapitan jaszczuroludzi - Topór bojowy +2, 472 $, klucz do więzienia

11. Więzienie / Tarmas

12. Magiczna bariera - Zniknie po śmierci smoków.

13. Skrzynia x2 - Magiczny amulet (rzuca zaklęcia Unieruchomienie Osoby i Unieruchomienie Potwora, odporność na Unieruchomienie Osoby), 3000 $, klejnoty, kolczuga +2, katana +2, krótki miecz +2 (wampirza regeneracja +1),

Lazlo powie Ci o parze czarnych smoków mających zamiar zaatakować tą miejscowość. Dowiesz się również, że ich czarodziej Tarmas udał się już wcześniej do Smoczych jaskiń i wszelki ślad po nim zaginął. Idź do jaskiń . Kiedy będziesz wchodził do środka, miniesz się z Tarmasem odprowadzanym przez dwójkę wojowników . Na razie się nimi nie przejmuj i rozpocznij eksplorację lokacji. Uważaj na gęsto rozmieszczone pułapki. Przyjrzyj się beczce w jednym z pomieszczeń. Za pomocą umiejętności Wiedza dowiesz się, że pochodzi ona z Zachodniego Portu . Idź na północ. W ostatnim pomieszczeniu czeka Cię walka z jaszczuroludźmi . Zabij ich i z ciała kapitana zabierz klucz . Teraz skieruj się na wschód, do celi. W środku znajduje się Tarmas . Porozmawiaj z nim i daj mu zdobyty przed chwilą klucz .

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie