Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Poradnik do gry Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira zawiera porady na temat tworzenia drużyny, opis towarzyszy, zasady poruszania się po mapie świata, podstawy handlu, opis zadań związanych z głównym wątkiem fabularnym oraz zadań pobocznych.

6 maja 2009Autor solucji: Karolus (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Niniejszy poradnik do Gniewu Zehira - drugiego dodatku gry Neverwinter Nights 2 - powstał na podstawie angielskiej wersji gry i został spolszczony na bazie materiałów dostarczonych przez dystrybutora - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do Gniewu Zehira - drugiego dodatku gry Neverwinter Nights 2 - powstał na podstawie angielskiej wersji gry i został spolszczony na bazie materiałów dostarczonych przez dystrybutora. W momencie jego publikacji prace nad lokalizacją gry wciąż trwały, dlatego część zwrotów może nieznacznie różnić się od tych z finalnej, polskiej wersji gry. Mam nadzieję, że ten poradnik zwiększy przyjemność z grania i odkryje przed Tobą wszystkie tajemnice Gniewu Zehira.

Tekst podzielony jest na kilka działów:

Drużyna - znajdziesz tutaj porady na temat tworzenia drużyny, opis towarzyszy, których spotkasz podczas przygody oraz opis Gildii Poszukiwaczy Przygód, w której możesz uczyć się atutów grupowych.

Mapa świata - zasady poruszania się po mapie świata, która w tym dodatku została diametralnie zmieniona oraz opis części spotkań losowych.

Handel - podstawy na temat handlu w grze oraz tabele przedstawiające ceny surowców w miastach i koszty jakie trzeba ponieść, aby rozwinąć organizację handlową.

Zadania główne (Statek, Samarach, Wybrzeże Mieczy, Samarach północny) - opis zadań związanych z głównym wątkiem fabularnym.

Lokacje - opis lokacji oraz zadań pobocznych, które można w nich otrzymać.

Karol "Karolus" Wilczek

Legenda

Brązowy - zadania np. zadanie 12: Niedobór

Niebieski - lokacje, miejsca np. Krypta

Pomarańczowy - przedmioty np. krótki miecz +1

100 $ - 100 sztuk złota

Zielony - postacie, potwory np. Volo, wampiry

Oznaczenie Volo lub (V) przy nazwie lokacji np. Krypta (V) lub 12. Kurhan - Volo informuje, że o tym miejscu możemy poinformować Volo, co wiąże się z zadaniem otrzymanym na początku gry.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 maja 2009.

gra Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir

klasyczne cRPG

komentarze czytelników

andrzej1  2009-05-08 - 20:36

Neverwinter Nights nie podobają mi się gierki z tej serii!

Nana1x  2009-05-18 - 17:51

Czy ktoś może mi pomóc w zadaniu z duchem w lantańskim obozie drwali? Obiecałam jej, że jej pomogę i wygrzebię ciało, ale nie wiem, gdzie ono jest i jak je wykopać!

Karolus86  2009-05-18 - 19:58

Nana1x --> Miejsce gdzie pogrzebano ciało jest zaznaczone na mapie (Samarach: Zadania główne cz.2), a tak na szybko to znajdziesz je w północno zachodniej częsci lokacji.

Nana1x  2009-06-05 - 10:11

Dzięki, Karolus86 :) Wtedy w końcu poradziłam sobie sama, ale teraz mam większy problem. Moje dwie karawany zostały napadnięte tuż przy wejściu do Highcliff i tam stoją, czekając na deski czy co tam jeszcze. No i ok, ale kiedy chcę z nimi pogadać i sprawdzić, co potrzebują, nie da się na nie nakierować myszką! To znaczy, da się, ale podświetla się Highcliff. Nie mogę przez to ich naprawić, a nie da się obrócić, żeby mieć widok na teren z innej perspektywy. Czy da się coś z tym zrobić?

EG2009_142638225  2009-06-08 - 20:20

1.Nana muszisz odjechac tak daleko od miasta aby nie bylo go juz widac na mapie ale by karawana nadal byla widoczna i wtedy da sie na nią kliknąc. tez tak mialem w lelionie. ...

Nana1x  2009-07-03 - 12:57

Sorki, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dłuższą przerwę od gry :) EG2009_142638225 - dzięki za pomoc, ale to nie działa :( I tak podświetla się Highcliff... Chyba dlatego, że ustawienie jest nieco inne niż gdyby tak się stało pod Leilonem - H. jest tak wkurzająco po skosie > ...

Morra72  2013-07-21 - 01:32

Jak ci sie nie podoba andrzej1 i inni to po co gracie