Empire: Total War - poradnik do gry

Empire: Total War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Empire: Total War - poradnik do gry

Empire: Total War - poradnik do gry

Mam zaszczyt przedstawić poradnik do gry Empire: Total War, stworzonej przez studio Creative Assembly i wydanej przez koncern SEGA.

Niniejszym tekst został opracowany z myślą głównie o początkujących graczach, którzy dopiero poznają zasady prowadzenia rozgrywki. Znajdziesz tutaj rozmaite wskazówki dotyczące rozgrywania wszelkiego rodzaju bitew, mechaniki gry i zachowania na mapie kampanii. Ponadto, w poradniku umieszczone zostały opisy podstawowych jednostek opracowanych na potrzeby Empire i porady dotyczące kampanii wszystkich grywalnych nacji. Poradnik zawiera także solucję do amerykańskiej "Drogi ku Niepodległości" (Road to Independence).

Poradnik powstawał w oparciu o grę usprawnioną patchem z dnia 10.03.2009. Nazwy jednostek i technologii są tutaj podawane zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Informacje dotyczące liczebności poszczególnych oddziałów zostały opracowane przy ustawieniu wielkości jednostek na Ultra (patrz: ustawienia graficzne w grze).

Chciałbym w tym miejscu podziękować graczom udzielającym się w oficjalnym wątku serii Total War na forum serwisu GRY-OnLine - Empire: Total War - poradnik do gry

Chciałbym w tym miejscu podziękować graczom udzielającym się w oficjalnym wątku serii Total War na forum serwisu GRY-OnLine. Gdyby nie uwagi i opinie takich ludzi jak alexej, Attyla, bone_man, dasintra, Diplo, Drackula, Glob3r, peners, Sinic i szlawq, niniejszy poradnik najprawdopodobniej byłby znacznie uboższy, a już na pewno proces jego tworzenia znacznie by się wydłużył. W szczególności chciałbym podziękować użytkownikowi o wdzięcznym pseudonimie Pejotl. Dzięki niemu udało mi się w krótkim czasie przyswoić sobie i opracować ważne informacje na temat armii i kampanii Konfederacji Marackiej. Jeszcze raz wielkie dzięki!

Mam nadzieję, że poradnik odpowie na wszystkie Twoje pytania. Pragnę w tym miejscu życzyć Ci miłej lektury i wielu sukcesów w XVIII-wiecznym świecie Empire: Total War!

Maciej "Sandro" Jałowiec

Informacje o Empire: Total War - poradnik do gry

Autor : Maciej Jałowiec

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 71, ilustracje: 125 .

Popularne strony w Empire: Total War - poradnik do gry

Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180059Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180058Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180057Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180056Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180055Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180054Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180053Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180052Empire: Total War - screen - 2010-02-12 - 180051

03.04.2009 21:09
Stra Moldas
93
Wujek Samo Stra

Powtórzę się, no ale warto...
Strasznie, ale to strasznie czekałem na ten poradnik i po cicho liczyłem, że napisze go Sandro. Świetna robota, bardzo rozbudowany, już pobieram. Co jak co, ale Sandro robi jedne z najlepszych, jak nie najlepsze, poradników. ;)
GJ Sandro!

04.04.2009 11:15
odpowiedz
Szlawq
2
Centurion

Szkoda tylko że na razie jest on niedostępny dla wszystkich, piszę na razie, bo jest przedpremierowy, tak więc czekam na uaktywnienie :)

11.04.2009 22:40
-1
odpowiedz
William12
8
Legionista

Zaraz Zaraz a przecież mówili że huzarze będą najpotężniejszą konnicą w grze a pisze tak

"Hussars (huzarzy)

Opis: dość słaba konnica nadająca się do szarż, których celem jest kiepska piechota (np. lekka piechota, milicja). Huzarzy to dość liczna jednostka (60), więc może atakować nawet spore jednostki. Wroga artyleria i dezerterujący przeciwnicy to również dobry cel dla huzarów.

Armie: Austria, Prusy, Rosja, Rzeczpospolita Polska, Wielka Brytania"

12.04.2009 08:15
odpowiedz
Bodokan
158
Starszy od węgla

Pomyliłeś chyba huzarów z husarią. Huzarzy to jazda lekka, a husaria ciężka. I husarii oprócz RP raczej nikt nie powinien mieć.

12.04.2009 14:40
-1
odpowiedz
William12
8
Legionista

a to sory

14.04.2009 10:59
odpowiedz
Nroht
50
Centurion

oo to ta gra już działa czy dalej wersja beta testowana na użytkownikach za ich pieniądze??

02.05.2009 13:53
odpowiedz
Danewcieło
48
Konsul

Zapomniałeś o Imperium Mogołów(Wielka Kampania).

06.05.2009 22:59
odpowiedz
Sandro
115
Legend

Danewcieło - coś mnie ominęło? Nowy patch odblokował Imperium Mogołów?

09.05.2009 18:07
odpowiedz
Danewcieło
48
Konsul

Aj sorki pomyliło mi się.Bo kiedy pisałem tego posta pisałem na innym komputerze i nie miałem dostępu do Empire,a coś tam pomyślałem skoro są Maraci muszę być też Mogołowie.Sorki.

23.12.2014 13:41
odpowiedz
VVESPAR
1
Junior

Hahaha! Husaria Ciężką jazdą? hahaha! Ludzie w życiu większej bredni nie słyszałem! Gdyby to była Ciężka jazda to nie byłaby najszybszą i najbardziej sprawną jazdą świata! Nie była t ani lekka ani tym bardziej ciężka jazda! Gdyby była Ciężka koń miałby jakiekolwiek uzbrojenie pomijając jego głowę a gdyby była lekką husarz nie miałby takie zbroi jaką miał.

22.02.2015 04:08
odpowiedz
HedSzort
2
Junior

Nie wiem czy wiesz misiu ale husaria to jest ciężka jazda bo ma na sobie jakakolwiek zbroje/opancerzenie tym ciężka się charakteryzuje. Jeśli opancerzenie konia świadczy o tym czy jest lekka czy ciężka to wychodzi że ostatnią ciężka byli gottycy rycerze. Najszybsza nie była bo konie super paszy nie dostawały. Ciężka z nazwy wskazuje że uderzenie boli co u husarii widać. Inna ciężka jazda są karasjerzy ale też nie mieli " zbroi na koniu "

19.09.2015 12:30
odpowiedz
Kemoc
4
Legionista

Czy wie ktoś dlaczego austriacka piechota liniowa liczy sobie w jednym oddziale 150 ludzi, a moje oddziały piechoty liniowej (Rzeczpospolita Polska) liczą 120?