Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NecroVision - poradnik do gry

NecroVision - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision

Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019

Przedostań się do drugiej części twierdzy

To będzie efektowna przeprawa. Chwilę po znalezieniu się na murze, z lewej strony zaatakuje Cię żołnierz. Po prawej widzisz ciągnącą wydawałoby się w nieskończoność dróżkę, wypełnioną skrzynkami i oczywiście niemieckimi żołnierzami. Bardzo szybko dadzą się nam we znaki więc schowaj się do bezpiecznej wieży, przy której stał wspomniany szkop (42).

1 - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Galopując krętymi schodami dotrzesz pod sklepienie, gdzie znajdziesz list, jak również odkryjesz punkt widokowy (43) - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Galopując krętymi schodami dotrzesz pod sklepienie, gdzie znajdziesz list, jak również odkryjesz punkt widokowy (43). Masz z niego fenomenalny wręcz widok na Szwabów oczekujących zza skrzynek Twojego przybycia. Spraw im psikusa.

Koniec końców będziesz musiał wrócić na mur i kontynuować walkę w niedobitkami i posiłkami w bardziej bezpośredni sposób. Kilka metrów od wieży postaraj się dostrzec drabinę przymocowaną po prawej (44). To pierwsza z trzech rozmieszczonych na murze i każda prowadzi do jakichś sekretów. Schodząc teraz na tajemny dół, zbierzesz tylko albo i aż dodatkową broń.

2 - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Systematycznie oczyszczaj sobie drogę pamiętając o drabinach - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Systematycznie oczyszczaj sobie drogę pamiętając o drabinach. Dzięki kolejnej (45) zejdziesz do zapomnianego pomieszczenia, w którym zostawiono dla poszukiwaczy przygód pancerz (46). Ostatnia (47) natomiast to już wyższa szkoła jazdy, bowiem oznaczać to będzie eksplorację bunkra.

3 - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Po puszczeniu się drabiny musisz wówczas zejść jeszcze niżej zatrzymując się najlepiej przed głównym wejściem po list (48) - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Po puszczeniu się drabiny musisz wówczas zejść jeszcze niżej zatrzymując się najlepiej przed głównym wejściem po list (48). Później nieskomplikowanym labiryntem nawiedzonym zombiakami, odszukaj w sekretnej lokacji artefakt (49).

4 - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Znajdź sposób na otwarcie drzwi - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Znajdź sposób na otwarcie drzwi

Taki to napis powita Cię jak w końcu zameldujesz się przed bramą. Kraty zostały opuszczone ale wystarczy tylko strzelić przez szpary do zaznaczonego na czerwono mechanizmu (50). Droga wolna.

5 - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Wewnątrz już czeka komitet powitalny, a dalej szereg korytarzy w mniejszym lub większym stopniu zapełnionych Niemcami - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Wewnątrz już czeka komitet powitalny, a dalej szereg korytarzy w mniejszym lub większym stopniu zapełnionych Niemcami. Nie ma sensu wdawać się tu w szczególiki, gdyż i tak wyprowadzą Cię one na zewnątrz, na swego rodzaju lądowisko. Terenu tego pilnuje wielgachna bestia, więc złap zawczasu w łapska jakiś sensowny oręż (51). Jak chcesz przejdź się na centralną część placu by zajrzeć do jakiego pomieszczenia obecnie zmierzamy.

6 - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry
Początek drogi znamionują drzwi (52), którymi dojdziesz do przełącznika (53) otwierającego kraty - Rozdział 4 - Twierdza (cz.4) | Solucja NecroVision - NecroVision - poradnik do gry

Początek drogi znamionują drzwi (52), którymi dojdziesz do przełącznika (53) otwierającego kraty. Następnie zmierzysz się z bandą nieumarłych, by dowiedzieć się, że pobliskich drzwi nie da rady otworzyć w sposób typowy.