Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Masz teraz dwa wyjścia - iść prosto lub skręcić w lewo. Jeśli wybierzesz lewy korytarz będziesz musiał przejść przez szyb wentylacyjny [#327]. Po dłuższej wędrówce dotrzesz natomiast do balkoniku z amunicją, miną i apteczką. Uważaj natomiast na niewidzialnych przeciwników. Na dół możesz powrócić tą samą drogą lub zeskoczyć, co nie powinno odbić się w negatywny sposób na długości paska zdrowia.

[#327] - [Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#327]

Ruszaj w stronę jedynego niezbadanego jeszcze korytarza. Znajdziesz się w wąskim tunelu. Podążaj prosto. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na screenie [#328] drabiny. Wykorzystaj ją do przedostania się na wyższy poziom konstrukcji. Podnieś nowe granaty. Ponadto odnajdziesz tu karabin pulsacyjny i dysk z danymi - Project roster. Skieruj się do lewej hali.

[#328] - [Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#328]

Zatrzymaj się tu na chwilę i prześledź poczynania widocznego w oddali Keegana, a to dlatego, że wkrótce będziesz musiał naśladować jego ruchy. Przystąp do starannej eksploracji całej tej hali. Podobnie jak wcześniej, dobrym pomysłem będzie skorzystanie z drabiny [#329] ponieważ na samym dole ukryto dokument - Replica brochure 3.

[#329] - [Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#329]

Docelowo musisz skierować się do pokazanego na screenie [#330] panelu kontrolnego. Skorzystaj z niego, a zacznie obniżać się centralna platforma. Możesz na nią wejść i w takiej pozycji już pozostać, bądź też skierować się na boczny balkonik. Tak czy siak, na platformie zostaniesz zaatakowany przez kilka nowych potworów. Używaj Hammerheada lub shotguna i przeładowuj broń po każdej udanej akcji. Nie pozwól bestiom przypuścić ataku z zaskoczenia.

[#330] - [Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#330]

Po zakończonych walkach zbliż się do krawędzi i skopiuj ruch Keegana, zeskakując na niżej położony balkonik. Także i tu uważaj na atak niewidzialnego stwora. Udaj się teraz w prawo, a konkretnie w stronę pokazanej na screenie [#331] drabiny. Odrobina wspinaczki nagrodzona zostanie bardzo ciekawym znaleziskiem, a mianowicie Reflex Injectorem. Wracaj do miejsca, w którym zeskakiwałeś z ruchomej platformy.

[#331] - [Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#331]

Kieruj się w stronę widocznego w oddali Keegana. Po drodze zmuszony zostaniesz do wyeliminowania kilku kolejnych stworów. W pokazanym na screenie [#332] odnajdziesz natomiast niewielki składzik. Koniecznie zainteresuj się tu zbroją, bo zapewne poprzednią całkowicie już zniszczyłeś. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajduje się nowy panel kontrolny. Opuść drugą platformę.

[#332] - [Interval 06] Deterioration cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#332]