Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Musisz być przygotowany na to, że zostaniesz tu zaatakowany przez żołnierza wyposażonego w Hammerheada [#279] oraz jego kolegów. Walka ta rozegra się na krótkim dystansie, tak więc ważne jest to żeby wrogowie szybko zginęli. Do ich eliminacji polecam użyć karabinu pulsacyjnego. Skieruj się w stronę korytarza, z którego przybiegli wrogowie.

[#279] - [Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#279]

W okolicy znajduje się kilka korytarzy oraz mniejszych pomieszczeń. Nie musisz ich wszystkich badać, niemniej nie możesz też dać się nikomu zaskoczyć. Pierwsza duża grupa przeciwników będzie skrywała się wewnątrz pokazanego na screenie [#280] pomieszczenia. Nie zapominaj o możliwości używania granatów, które w ciasnych korytarzach będą wyjątkowo skuteczne.

[#280] - [Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#280]

Zainteresuj się amunicją, jak również apteczką. W pokazanym na screenie [#281] miejscu pojawią się nowi wrogowie. Będą oni okupowali wyżej położony balkonik, ale musisz być przygotowany na to, że mogą spróbować zeskoczyć na dół. Przebijaj się sukcesywnie do przodu, nie pozostawiając za sobą nikogo żywego.

[#281] - [Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#281]

Przez cały czas rozglądaj się za strzałkami wskazującymi drogę do pomieszczenia Pump Room. Uważaj na górne balkoniki, na których mogą pojawiać się niezapowiedziani wrogowie. Większa grupa będzie ponadto czekała na Ciebie przy schodach [#282]. Po ich wyeliminowaniu wykorzystaj wolną chwilę do zebrania amunicji oraz pancerza. Skieruj się na balkonik prowadzący na niższy poziom konstrukcji.

[#282] - [Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#282]

Docelowo musisz dotrzeć do dziury w podłodze. Skorzystaj z drabiny w celu przedostania się do kanałów. Po kilku chwilach w oddali zauważysz Keegana, ale nie musisz go ścigać. Zignoruj mijane po drodze wyładowania i kieruj się prosto, a następnie w lewo. Musisz skorzystać z pokazanej na screenie [#283] dźwigni, co wyłączy dostawy prądu.

[#283] - [Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#283]

Bądź przygotowany na to, że począwszy od tego momentu będziesz ponownie nękany przez zjawy. Pamiętaj o tym żeby nie zatrzymywać się w miejscu i strzelać bardzo krótkimi seriami. Powróć do zejścia z wyładowaniami [#284] i skieruj się w prawo. Podążaj cały czas przed siebie. Po drodze rozglądaj się za apteczkami i strzykawkami. Nie będzie ich niestety zbyt dużo.

[#284] - [Interval 06] Deterioration cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#284]