Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Uważaj ponieważ w kolejnym pomieszczeniu będziesz musiał stoczyć swój pierwszy bój z niewidzialnymi stworami [#266]. Na szczęście będą się one pojawiały pojedynczo. Nie pozwól potworom zbliżyć się do sterowanej postaci, a do ich pokonywania wykorzystuj shotgun w połączeniu ze spowolnieniem czasu. Nie przesuwaj się wgłąb pomieszczenia dopóki nie rozprawisz się z pierwszą grupą potworów.

[#266] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#266]

Zbadaj niewielkie pomieszczenie na tym piętrze, a wejdziesz w posiadanie nowego pancerza. Skieruj się teraz w stronę schodów prowadzących na niższy poziom, ale uważaj na kolejne potwory. Na dole rozpraw się z drugą grupą niewidzialnych bestii. Nie śpiesz się i skup na ich szybkim rozpoznawaniu i eliminacji. Udaj się do windy i zabij ostatniego potwora [#267], który z niej wybiegnie.

[#267] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#267]

Wejdź do windy, skorzystaj z panelu i zaczekaj aż zostaniesz przewieziony w nowe miejsce. Wyjdź i ustaw się w pokazanym na screenie [#268] miejscu. Zauważ, że przeciwnicy Cię nie widzą, tak więc starannie zaplanuj i wykonaj swój atak. Na szczęście na miejsce zabitych żołnierzy nie zjawią się nowi. Przeskocz do pomieszczenia, w którym się znajdowali.

[#268] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#268]

Idź dalej. Za rogiem czeka na Ciebie ostatnia już grupa przeciwników [#269]. Z racji tego, że stoją oni blisko siebie warto rozważyć podrzucenie im granatu. Biegnij teraz w stronę widocznych w oddali sojuszników. W celu zaliczenia tego etapu musisz wejść na pokład pojazdu opancerzonego, który zaparkował na placu. Zaczekaj na załadowanie kolejnego poziomu.

[#269] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#269]

Jeszcze podczas przejażdżki wysłuchaj planu działania. Wkrótce dowiesz się, że pojazd opancerzony został zaatakowany. Przygotuj się, gdyż po odbyciu wypadku zmuszony zostaniesz do przejęcia roli strzelca pokładowego. Gdy tylko pojawi się taka możliwość, przystąp do eliminacji sił wroga [#270].

[#270] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#270]

W szczególności polecam wybierać lepiej opancerzone cele, gdyż wrogowie ci są w stanie zadawać poważniejsze obrażenia [#271]. Nie daj się nikomu zaskoczyć od lewej strony, zwłaszcza w okolicach zniszczonego wagonu. Ignoruj w międzyczasie poczynania jednego z sojuszników, który będzie dobrowolnie wystawiał się na ogień wroga. Musisz bronić się tak długo aż wszyscy przeciwnicy zostaną zabici. Gra automatycznie przeniesie Cię wtedy na zewnątrz pojazdu.

[#271] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#271]

Ruszaj prosto. Okolicznego terenu nie musisz badać, bo i tak nie znalazłbyś nic ciekawego. Skieruj się na peron, na którym stoi już Stokes. Zauważ, że Keegan zaczął się dziwnie zachowywać. Musisz za nim podążać, a to oznacza konieczność pokonania pokazanej na screenie [#272] bramki. Kucnij, przejdź przez dziurę, a następnie skieruj się w prawo.

[#272] - [Interval 05] Provocation cz.15 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#272]