Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Po wygranej walce zbadaj okolicę w poszukiwaniu zbroi oraz amunicji. Zabierz też nowy dokument - PARAGON manual. Udaj się teraz do drzwi z czytnikiem kart magnetycznych. Po znalezieniu się w środku skorzystaj z pokazanego na screenie [#235] terminalu komputerowego. Po chwili całe pomieszczenie zacznie się obniżać. Zaczekaj na załadowanie nowej lokacji.

[#235] - [Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#235]

Zaczekaj aż winda zawiezie Cię w nowe miejsce. Znajdziesz się wewnątrz dużego pomieszczenia kontrolnego. Korzystając z okazji warto wysłuchać rozmowy wyświetlanej na dużym monitorze. Rozejrzyj się po okolicy. Koniecznie zabierz miny oraz zbroję. Ponadto przy jednym z komputerów [#236] odnajdziesz dysk z danymi - Elevator checklist.

[#236] - [Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#236]

Proponuję wykorzystać teraz wolną chwilę do tego żeby zaminować dwie pary drzwi prowadzących do tego pomieszczenia. Poznasz je po tym, że świecą się nad nimi czerwone lampki [#237]. Przy każdym przejściu rozstaw najlepiej dwie miny. Przemawia za tym przede wszystkim to, że nie musisz się teraz śpieszyć, tak więc możesz starannie zaplanować kolejne kroki.

[#237] - [Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#237]

Możesz już udać się do górnego pomieszczenia, do którego prowadzą schody. Zbliż się do wiszącego terminalu komputerowego i skorzystaj z niego. Ustaw się teraz w pokazanym na screenie [#238] miejscu. Pierwsza fala zostanie automatycznie unieszkodliwiona. Musisz się natomiast zajmować kolejnymi żołnierzami. W miarę możliwości nie pozwalaj im żeby zniknęli Ci z pola widzenia, a zwycięstwo powinno Ci przyjść z łatwością.

[#238] - [Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#238]

Możesz już skierować się do miejsca startu. Zabierz te przedmioty, które poprzednio zignorowałeś. Skorzystaj z dowolnego spośród dwóch możliwych przejść. Niezależnie od obranej drogi musisz po drodze rozprawić się z kolejną grupą przeciwników [#239]. Po ich wyeliminowaniu skieruj się do jedynego dostępnego przejścia.

[#239] - [Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#239]

Po dotarciu do laboratoriów skieruj się do lewego pomieszczenia, przechodząc przez zniszczoną okiennicę. Udaj się teraz w stronę schodów. W pokazanym na screenie [#240] miejscu musisz zeskoczyć na dół. Uważaj, bo w prawym pomieszczeniu znajdują się wrogowie. Podrzuć im parę granatów, po czym wejdź do środka i rozpraw się z niedobitkami.

[#240] - [Interval 05] Provocation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#240]