Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Uważaj ponieważ przy próbie przejścia do widocznego w oddali korytarza narazisz się na atak kolejnej grupy. Wrogowie zjadą po linach z oszklonego dachu [#217]. W miarę możliwości postaraj się zabić ich zanim dotkną ziemi. Kieruj się w stronę widocznej w oddali kuchni. Czeka tam na Ciebie kilku dodatkowych wrogów, z którymi dość łatwo można sobie jednak porazić. W szczególności pamiętaj o możliwości używania granatów i min.

[#217] - [Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#217]

Uważaj, gdyż za rogiem może skrywać się jeszcze jeden przeciwnik. Kolejni wrogowie po chwili wyważą okoliczne drzwi [#218]. Podłóż w pobliżu minę lub w ostateczności skorzystaj z kombinacji granatów i shotguna. Wejdź do składziku i rozejrzyj się za nowym dokumentem - Supplements. Skieruj się teraz do opancerzonych drzwi i wejdź do chłodni. Zlokalizuj otwór w podłodze i zeskocz na dół.

[#218] - [Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#218]

Przez kilka najbliższych minut będziesz podróżował po słabo oświetlonych kanałach. Oznacza to też konieczność odstraszania pojawiających się w okolicy zjaw. Kieruj się prosto, przechodząc przez niewielkie pomieszczenie [#219]. Napotykanych żołnierzy możesz ignorować, gdyż zostali oni już przez potwory unieszkodliwieni. Pierwsze zjawy pojawią się po dotarciu do długiego tunelu.

[#219] - [Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#219]

Stopniowo przebijaj się do aktualnej strefy docelowej. Podobnie jak w przypadku poprzednich starć ze zjawami, pozostawaj w ciągłym ruchu. Rozglądaj się także za strzykawkami i pancerzami. Musisz dotrzeć w pokazane na screenie [#220] miejsce. Niestety, płomienie zablokują Ci drogę, co wymusi na Tobie konieczność odszukania odpowiedniego zaworu.

[#220] - [Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#220]

Obróć się w lewo. Podnieś nowe strzykawki i ruszaj prosto. Uważaj na kolejne zjawy, które pojawią się po lewej stronie. Do zaworu [#221] musisz dotrzeć okrężną drogą ponieważ w okolicy znajdują się płomienie i niepotrzebnie odniósłbyś obrażenia. Spróbuj teraz powrócić tą samą drogą, a zauważysz, że przejście zostało zablokowane.

[#221] - [Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#221]

Radzę działać tu szybko w celu zminimalizowania częstotliwości występowania zjaw. Musisz mianowicie zniszczyć pokazaną na screenie [#222] kłódkę. Przejdź przez bramkę i skieruj się do odblokowanego już korytarza. Problem nie został jeszcze całkowicie zażegnany, ale jedyne co musisz zrobić, to przewrócić biurko. Możesz to zrobić wciskając klawisz akcji.

[#222] - [Interval 05] Provocation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#222]