Mirror's Edge - PC - oficjalny polski poradnik do gry

W poradniku do gry „Mirror’s Edge” znajdziesz szczegółowy opis przejścia treningu, prologu oraz wszystkich dziewięciu rozdziałów. Tekst zawiera również informacje na temat lokalizacji wszystkich trzydziestu toreb ukrytych w świecie gry.

15 stycznia 2009Autor solucji: Maciej Jałowiec (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam - Mirrors Edge - PC - oficjalny polski poradnik do gry

Witam!

Poradnik do gry Mirror’s Edge zawiera szczegółowy opis treningu, prologu oraz wszystkich dziewięciu rozdziałów składających się na tryb fabularny. W tekście znajdziesz również informacje na temat lokalizacji wszystkich trzydziestu toreb ukrytych w świecie gry.

Poradnik powstał w oparciu o angielską wersję językową gry. Wszystkie misje zostały ukończone na średnim poziomie trudności, starając się nie oddawać ani jednego wystrzału.

Życzę Ci teraz miłej lektury i wielu pozytywnych wrażeń płynących z grania w Mirror’s Edge. Biegnij, Graczu, biegnij!

Maciej „Sandro” Jałowiec

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Mirror's Edge - PC - oficjalny polski poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 15 stycznia 2009.

komentarze czytelników (40)

Sandro  2009-01-21 - 20:47

shelldy - hm, a gdzie jest napisane, że wspinają się za pomocą taserów? :) ...

XERXES[PL]  2009-01-21 - 23:49

Przeszedłem całą gre ;p taser to rodzaj paralizatora (wystrzeliwuje dwie elektrody rażące prądem),przecież są różne paralizatory

shelldy  2009-01-22 - 16:06

Huh... wybaczcie moje czepialstwo : >

Abazgiel  2009-01-22 - 20:00

Siema mam pytanie doszedlem do 3misji i nie rozumie jej przeskocze ten plot potem ta deske i jak sie tam na dachu zatrzymam to mnie spowalnia do zolwiego tepa i nie umi skakac moze mi ktos powiedziec jak to przejsc najlepiej na gg 8031991 ;] Pozdro czekam na jakas wiadomosc

Mane  2009-01-24 - 22:45

mógłby mi ktos napisac w jaki sposób sie rozbraja przeciwników jestem w 4 misji i ten kolo biegnie prosto na mnie i mam chyba milisekunde zeby go rozbroic a nie pamietam jaki to byl przycisk :P

Abazgiel  2009-01-26 - 01:01

Ja go rozbroilem naciskajac R(spowolnienie tepa) ia jak sie rurka robi na czerwono to prawy myszy xD

Abazgiel  2009-01-26 - 09:54

Moze mi ktos powiedziec jakiej kombinacji klawiszowej uzyc w rozdziale 7 na rysunku 356 siedze tam caly czas i nie umie przeskoczyc ;/ to jest za daleko zeby ona doleciala odbijajac sie od sciany ;/

Sandro  2009-01-26 - 13:55

Abazgiel - chodzi Ci o to, jak się dostać na ten przewód wentylacyjny? Trzeba biec dokładnie tak jak pokazują strzałki na obrazku obok - po ścianie po prawej, a potem odbić się i złapać przewodu (który, patrząc z perspektywy pokazanej na obrazku, jest po lewej stronie). Może zaczynasz biec z niewłaściwego miejsca, że Ci to nie wychodzi?

SzYnAsS  2009-01-26 - 16:48

Ja mam maly proble. Mianowiscie w rozdziale 1 (cz.2), gdyz jak juz wchodze do windy to restartuje mi sie dotychczasowy stan gry i rozdzal zaczynam od początku. Ktoś wie o co kaman? Pozdro

MirekHeros  2009-01-26 - 22:58

A ja mam problem w akcie 9. ...

MirekHeros  2009-01-27 - 15:27

Ok już dałem rade :)

Mane  2009-01-27 - 20:06

ok gra pekła, naprawde swietna!

Abazgiel  2009-01-27 - 22:49

Dzieki wielkie, przeszedlem cala gre filmik koncowy rewelacja teraz czekac na ME 2 moze sie kiedys doczekamy ;]

Expert-Ziom  2009-03-21 - 20:00

Po pierwsze że biegaczy idzie zastrzelić a po drugie nawet pokonać wręcz ten kto pisał poradnik pewnie nawet nie próbował tylko uciekał, gierka bardzo dobra szkoda że taka krótka jedyne co mnie sie nie podoba to to że łatwo można się zgubić i zapisywanie gry troche zrąbane ale mimo wszystko 10/10

zombie czu-czu  2009-04-17 - 18:03

ja utknalem w spotkaniu z tym pedalkiem grubym w garniturze co mnie zrzuca na dol i on leci z jakas bagietka na mnie i pozniej wywala z bloku yyy jak to przejsc wiem ze do tego poradnik ale dyszki mi szkoda xD

andrzej1  2009-06-10 - 21:26

Dzięki Sandro poradniczeka na pewno się przyda w trudnych chwilach.

raziel88ck  2009-06-24 - 23:19

Sandro - moze i sennie opowiadales o Prototype, natomiast musze przyznac ze swietnie zrobiles poradnik do Mirror's Edge, chodzi mi glownie o opis i ukazanie toreb, ktore nalezy zebrac w grze. Poradnik oceniam na 9/10, poniewaz nie napisales co daje zebranie wszystkich toreb, a jak sie dowiedzialem to wlasciwie nic :P. Mogles tez opisac czym rozni sie gonitwa od biegu na czas, ale to akurat malo znaczace sprawy. Gratuluje.

Nina090  2009-12-05 - 21:46

Hej, błagam pomóżcie. Jestem w tej wieży w 9 rozdziale, i tam jak zamykają się za mna drzwi to lecę, wyrąbuję żołnierzy i dalej nie wiem co mam zrobić obeszłam całe pomieszczenie i nic. HELP!

Krondar  2009-12-06 - 23:42

Nina090 -> Rozwal serwery :)

overlord1  2010-01-10 - 12:18

biegaczy da się załatwić