Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament - poradnik do gry

Unreal Tournament - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assault - Ocean Floor | Mapy Unreal Tournament poradnik Unreal Tournament

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Assault - Ocean Floor

Drużyna Przeciwna: Black Legion - Malakai, Freylis, Kragoth, Cryss - Assault - Ocean Floor | Mapy Unreal Tournament - Unreal Tournament - poradnik do gry

Drużyna Przeciwna: Black Legion - Malakai, Freylis, Kragoth, Cryss

Limit czasowy: 10:00 min

Ilość celów: 4

Broń: Pulse Gun, Shock Rifle, Ripper, Ripper, Rocket Launcher, Flak Cannon, Mini Gun

Typ: Assault

Cel 1, 2, 3, 4

Atak - Rozpoczynasz go z łodzi podwodnej zawieszonej nad stacją badawczą. Jest to zarazem twoja zbrojownia, znajduje się tam wszystko co niezbędne do walki. Nie zabrakło również aparatów tlenowych dzięki którym można spokojnie dopłynąć na dno. Do stacji dostajesz się przez śluzy umieszczone w podłodze obiektu. Jednak są one dobrze strzeżone i sztuką jest się tam dostać. Ale nie zawsze gdyż jak zwykle twoi kompani próbują się przedrzeć do środka jedną drogą która siłą rzeczy jest dobrze strzeżona. Ja radzę dostać się do środka mniej obleganą śluzą. I tu warto dodać, iż każde wejście jest chronione przez działka jednak nie stwarzają one realnego niebezpieczeństwa. Gdy będziesz już na miejscu musisz zniszczyć 4 komputery pokładowe. Nie są one specjalnie chronione, lecz od czasu do czasu w wąskim korytarzu znajdziesz bota z wycelowaną w ciebie bazooką. Szczególnie musisz uważać gdy w korytarzu jest zakręt, często zza niego atakuje znienacka bot. Gdy wróg posiada przewagę liczebną nie zajmuj się jego unieszkodliwianiem tylko strzelaj w komputer który nie jest odporny na mocne "doznania".

Obrona - Ogranicza się ona do rozkazania wszystkim botom aby broniły twoich komputerów. Zaś sam wyznacz sobie drogę patrolową obejmującą wszystkie komputery. Podczas przechadzek nie możesz dopuścić do sytuacji w której przeciwnik cię zabije, gdyż wtedy do wszystkich PC droga będzie stała otworem.