Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament - poradnik do gry

Unreal Tournament - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assault - Hight Speed | Mapy Unreal Tournament poradnik Unreal Tournament

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Assault - Hight Speed

Drużyna Przeciwna: Blood Reavers - Luthor, Mariana, Boris, Kyla - Assault - Hight Speed | Mapy Unreal Tournament - Unreal Tournament - poradnik do gry

Drużyna Przeciwna: Blood Reavers - Luthor, Mariana, Boris, Kyla

Limit czasowy: 7:00 min

Ilość celów: 2

Broń: Rocket Launcher, Pulse Gun, Shock Rifle, Flak Cannon, Mini Gun, Ripper

Typ: Assault

Cel 1

Atak - Celem nr 1 jest przełącznik otwierający drzwi do kabiny konduktorskiej, znajduje się on w lokomotywie na drugim poziomie. Najprostsza droga wiedzie po dachach wszystkich wagonów. Aby się tam dostać, "zakładamy" buty antygrawitacyjne dzięki którym wyskakujemy na dach. Przeskakując pomiędzy wagonach zabieramy osłonę i biegniemy w stronę ostatniego działka gdzie znajduje się właz. Wejście jest mało widoczne ale zauważalne, jest ono zamknięte ale gdy tylko na nim staniemy zaraz się otworzy.

Obrona - Najlepiej zacząć ją już od miejsca gdzie przeciwnik się odradza - czyli na ostatniej platformie pociągu nad którą leci helikopter. Można też spróbować w korytarzach lub ładowniach. Nie należy natomiast dopuścić aby wróg zdobył pierwszy cel, gdyż później już łatwo będzie mu opanować kokpit maszynisty.

Cel 2

Atak - Po zaliczeniu pierwszego zadania, spróbujmy ataku z zaskoczenia. Kiedy szybko zeskoczysz na dolny poziom wejście do kokpitu stanie przed tobą otworem. Nie próbuj zabijać wszystkich obrońców tylko jak kamikaze zaatakuj kabinę maszynisty.

Obrona - Jeżeli wróg zaliczył już pierwszy cel to z góry mówię iż obrona nie będzie łatwa. Lecz jeśli wszystkie swoje siły skupisz w korytarzach otaczających kokpit masz szansę wyjść z tej potyczki obronną ręką. Najlepiej używać do obrony Rocket Launchera lub Shock Rifle. W tych wąskich przesmykach radzą one sobie całkiem nieźle tym bardziej iż jesteśmy wspierani przez wieżyczki zamontowane nad nami.