Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Drakensang: The Dark Eye - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne | Rozdział 6 | Drakensang The Dark Eye poradnik Drakensang: The Dark Eye

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Zadania poboczne

Ferdok:

ZP11 Kastan Gamblack (kontynuacja)

2. Poinformuj Growina o śmierci Gamblacka

Idź do Growina M5.2(7) i powiedz mu o tym, że zabiłeś Gamblacka .

Nagroda: 50 Dukatów

ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Neisbeck)

5. Nowy generał

Idź porozmawiać z Pagolem Babek M4(9). Powie, że chce Cię widzieć Vito Neisbeck . Vito stoi zaraz za Pagolem i wozami. Ma dla Ciebie nowe zadanie.

5.1 Zatrzymaj Tarosha w "Chyżej Fretce"

Musisz udać się do "Chyżej Fretki" M4(1) i dowiedzieć się co pewien pijak - Tarosh wygadał Storrenbrandtom, a następnie zabić go. Zrób to, a kiedy odezwie się do Ciebie oburzony karczmarz zapłać mu 5 Talarów , żeby otrzymać kilka dodatkowych punktów doświadczenia.

5.2 Odnajdź Ralpha Chandlera

Idź teraz do Ralpha Chandlera M4(23). Zobaczysz, że jest otoczony przez robotników Storrebrandta . Kiedy podejdziesz bliżej rozpocznie się konwersacja zakończona walką.

5.3 Porozmawiaj z Vito

Po zabiciu robotników wróć do Vito i złóż mu sprawozdanie z Twoich poczynań.

Nagroda: 25 Dukatów

6. Czas próby

Vito ma dla Ciebie kolejną robotę. Tym razem masz sprawić lekcję Stoerrebrandtom i pozabijać ich robotników , których znajdziesz w trzech miejscach.

6.1 Kłopoty w karczmie pod "Chyżą Fretką"

Robotnicy M4(21) znajdują się nieopodal karczmy.

6.2 Atak w dokach

Robotnicy M4(20) znajdują się nieopodal statków.

6.3 Na moście

Robotnicy M4(22) znajdują się na moście.

6.4 Złóż raport Vito

Po zabiciu trzech grup robotników wróć do Vito i powiedz mu o swoim sukcesie.

Nagroda: 30 Dukatów

ZP13 Za garść dukatów (kontynuacja - dom Stoerrebrandta)

5. Nowy generał

Zgłoś się do Laran Dykemillera M4(10) po kolejne zadanie. Zleci Ci odebranie syna Pana Stoerrebrandta z portu.

5.1 Odbierz Reginalda z zatoki

Idź na pomost, do Reginalda M4(6). Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że ma on trochę inne plany niż powrót do domu.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie