Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Spore - poradnik do gry

Spore - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pierwsze decyzje i ogólne informacje | Faza stwora | Spore poradnik Spore

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Pierwsze decyzje i ogólne informacje

Rozwój stwora

Na samym początku drugiej fazy trzeba spędzić trochę czasu w kreatorze stwora. Zauważ, że w panelu po prawej stronie (na ekranie osi czasu) wyszczególnione są cechy i zdolności stworzeń w zależności od spożywanego przez nie pokarmu. Zapoznaj się z nimi.

Każdy typ stworzenia ma cztery zdolności symbolizowane odpowiednimi ikonami. Roślinożercy cechują się zdolnościami typowo defensywnymi i dyplomatycznymi. Mięsożercy to drapieżniki, dlatego ich cechy są raczej ofensywne. Wszystkożercy to natomiast połączenie dwóch typów wymienionych powyżej - potrafią walczyć, ale nie mają też problemów z zawieraniem przyjaźni.

Większość z tych zdolności staje się dostępna dopiero w kolejnych fazach gry. Twój wybór będzie miał poważny wpływ na całą dalszą rozrywkę. - Pierwsze decyzje i ogólne informacje | Faza stwora | Spore - Spore - poradnik do gry
Większość z tych zdolności staje się dostępna dopiero w kolejnych fazach gry. Twój wybór będzie miał poważny wpływ na całą dalszą rozrywkę.

Wyjście z wody

Ponieważ wychodzisz już na ląd, Twemu podopiecznemu potrzebne są odnóża. Zapewnij mu jakieś i najlepiej usuń narządy ruchu, które były niezbędne w pierwszej fazie. W ten sposób odzyskasz część punktów, które możesz spożytkować później w inny sposób.

Jeśli chcesz, możesz także dołożyć stworowi dodatkowy otwór gębowy, czyniąc go wszystkożercą - Pierwsze decyzje i ogólne informacje | Faza stwora | Spore - Spore - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz także dołożyć stworowi dodatkowy otwór gębowy, czyniąc go wszystkożercą.

Później będzie można to jeszcze zmienić - pamiętaj jednak, że jest to ostatnia faza, w której kreujesz stwora, więc w nieodległej przyszłości trzeba będzie wprowadzić w jego wyglądzie i organach ostateczne, nieodwracalne zmiany.

Uzupełnianie kreatora

Całą fazę rozpocznij od zapoznania się z najbliższym otoczeniem. Jak widać, mocno różni się ono od tego znanego z pierwszego etapu zabawy. Pierwsza rzecz, jaka powinna przykuć Twoją uwagę, to szkielety innych stworów rozrzucone po okolicy. Zbierając je, dodajesz kolejne elementy do swojego kreatora. Nowe odnóża, chwytaki i inne narządy są zawsze w cenie.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie