Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry

F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate poradnik F.E.A.R.: Perseus Mandate

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

#13 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#13
#14 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#14

Nie zważając na jego ataki, które tak naprawdę nie są już groźne, poślij mu kilka strzałów [#13] z Zaawansowanego Karabinu VES . Po chwili padnie, a Ty będziesz mógł poobserwować jego zwłoki [#14]. Jednak bądź ostrożny, gdyż masz spokój tylko przez chwilę. Zaatakują Cię bowiem żołnierze ATC [#15], tym samym otwierając niedostępne wcześniej drzwi. Po zlikwidowaniu żołnierzy udaj się jedyną możliwą drogą.

#15 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#15
#16 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#16

Podnieś Pistolet Maszynowy RPL , wyrzucając Broń Energetyczną LP4 . Udaj się po schodach w dół. Na razie będziesz miał trochę odpoczynku. Co prawda natrafisz na przeciwników, ale z racji tego, iż znajdą się oni za kuloodporną szybą, nie możesz ich zaatakować. Po drodze możesz uzupełnić zapas apteczek, znajdziesz również pancerz. Nie będziesz miał większych problemów z dotarciem do punktu docelowego [#16], czyli panelu, który musisz aktywować, by otworzyć drzwi. Wejdź do windy i zjedź nią.

#17 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#17
#18 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#18

Kucnij i podejdź pod drzwi od prawej strony [#17]. Zobaczysz, jak żołnierze Delty zabijają wroga. Poślij im granat, by zwrócić ich uwagę. Następnie czekaj i wyeliminuj wszystkich oponentów, którzy podejdą pod drzwi. Najpierw z lewej, później z prawej strony. Po skończonej walce udaj się w prawo, zbierając amunicję. Przejdź przez szyb wentylacyjny pokazany na [#18]. Znajdziesz tam wzmacniacz odruchów .

Dojdziesz do ponurej lokacji charakteryzującej się niebieskim oświetleniem. Czeka Cię tam dość nieprzyjemna walka z dwoma bardzo zwinnymi i szybkimi przeciwnikami. Nie warto do nich strzelać bez użycia trybu bullet-time, gdyż stracisz dużo zdrowia. Proponuję atakowanie z bliskiej odległości z włączonym spowalniaczem czasu. Jeden z oponentów będzie znajdował się z prawej strony, drugi na schodach po lewej. Zejdź na dół, nie masz innego wyjścia.

#19 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#19
#20 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#20

Jak po sznurku zostaniesz doprowadzony do kolejnego szybu wentylacyjnego, a następnie do lokacji [#19]. Nie dasz rady wskoczyć, więc skieruj się w prawo i przejdź po rurach. Zauważysz wrogów. Czeka Cię kolejna walka z szybkimi przeciwnikami. Niestety, przeciwnicy potrafią również latać, dlatego będą atakować także z wyższej platformy. Staraj się chować za ścianami, gdy nie możesz korzystać z bullet-time'a. Strzelaj tylko przy jego użyciu [#20]. Kilka serii w ich głowy (nie ma sensu celować w inne partie ciała) powinno załatwić sprawę.

#21 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#21
#22 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#22

Ponownie użyj schodów. Drzwi, które wcześniej były nieaktywne, teraz się otworzą. Trafisz do [#21]. Zabierz, co potrzebujesz, wysłuchując tego, co ma do powiedzenia dowództwo. Przejdź przez kolejny szyb wentylacyjny znajdujący się na wprost Ciebie przy ścianie po lewej i idź jedyną możliwą drogą. Otrzymasz kolejne rozkazy, próbując dorwać jednego z wrogów. Dzięki temu trafisz znów do lokacji, którą miałeś okazję już odwiedzić przed chwilą. Trochę się jednak w niej pozmieniało. Przed otwarciem drzwi bądź w gotowości. Zniszcz najpierw działko znajdujące się na suficie, potem kolejne w drugim pomieszczeniu i idź cały czas prosto. Dotrzesz do lokacji [#22], w której szybko pozbieraj apteczki i zaktywuj znajdujący się nieopodal komputer. Zaatakuje Cię kolejny przeciwnik [#22].

#23 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#23
#24 - Bioinżynieria (2) | Interwał 03 - Aresztowanie | FEAR Perseus Mandate - F.E.A.R.: Perseus Mandate - poradnik do gry
#24

Jako że nie pozostało Ci zbyt wiele amunicji, wymień broń - weź Karabin ASP zamiast Zaawansowanego Karabinu VES , Strzelbę Bojową VK-12 , wyrzucając Granatnik K3-BT oraz pozbieraj amunicję do Pistoletu Maszynowego RPL . Warto również zaopatrzyć się w granaty leżące na pobliskim regale. Z takim uzbrojeniem możesz śmiało ruszać dalej. Zabity przed momentem przeciwnik pozostawił prezent Karabinek Laserowy Typ 12 . Będzie z niego lepszy użytek niż z shotguna. Uważaj na zdesperowanego żołnierza Delty [#23] i idź dalej. Wchodząc do pomieszczenia rozpraw się z przeciwnikiem po prawej. Nie znajdziesz tu nikogo więcej. Idź cały czas przed siebie, aż dotrzesz do windy [#24] z której oczywiście skorzystaj. Dotrzesz do kolejnego pomieszczenia i zobaczysz, że Twój cel ucieka. Po lewej znajdziesz kolejną windę. Wejście do niej i jej aktywowanie zakończy ten poziom.