Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Wróć oddziałem, którym tu przed chwilą przybiegłeś do wąwozu ciągnącego się w kierunku południowo-zachodnim [#7]. Drużyna ta (1) powinna spróbować przedostać się owym wąwozem do oddziału walczącego na południu, na skraju wioski. Może być trudno wejść do wąwozu, bo żołnierzyki z jakiegoś powodu głupieją, ale spróbuj "przepchnąć" ich niewielkimi grupkami z jednego miejsca (2) na drugie (3). Kiedy wszyscy znajdą się po drugiej stronie (3), niezwłocznie ruszaj wąwozem w kierunku wioski (4), Twoi sołdaci nie powinni już mieć dalszych problemów ze znalezieniem drogi.

# 7 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 7

# 8 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry

# 8

Gdy połączą się z oddziałem na obrzeżach wioski (1), poszukaj dla nich dobrej osłony pośród skałek lub przy wraku transportera (2) i pomóż pierwszej drużynie (3) uporać się z nieprzyjacielem (4) atakującym z osady (1) [#8]. Postaraj się zniszczyć przede wszystkim stanowisko drugiego granatnika automatycznego (5) na zboczu. Nie pchaj się jednak na razie do afgańskiej wioski (1)!

W tym samym czasie posiłki P1 (1), które niedawno zjawiły się na planszy, powinny udać się krętą, górską drogą ciągnącą się pośród wzgórz do miejsca [mapa 3 ], by odciąć północny wyjazd z afgańskiej wsi . BRDM-2 (2) porusza się na szpicy, zaś BWP-2 (3) wlecze się z tyłu [#9]. Po drodze będziesz musiał przebić się przez kilka zasadzek zorganizowanych przez duszmanów [mapa 2, 3 i 4 ]. Spieszonej z bewupa (3) piechocie (4) (tzn. po opuszczeniu przez nią pojazdu) każ wystrzelać "duchy" (5) na pobliskim wzgórzu [mapa 2 ]. BWP-2 (3) radzę szybko wycofać, ponieważ brodaci dysponują (jak zwykle) kilkoma granatnikami RPG-7! Wozem tym wesprzyj swoich piechurów dopiero, gdy jesteś pewien, że nic złego mu nie grozi. BRDM-2 (2) może w tym czasie pojechać kawałek dalej drogą i ostrzelać ciężarówkę (6) mudżahedinów z usadowionym na niej działkiem plot., która przyczaiła się na drodze za zakrętem w prawo [mapa 3 ]. Po walce załaduj z powrotem swoich ludzi na pojazdy, co cenniejszych z nich pakując do przedziału desantowego BWP-2 (3) i ruszaj dalej tą drogą.

# 9 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry

# 9

# 10 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 10

Tuż przed kolejnym ostrym zakrętem w prawo ponownie wyładuj z pojazdów swoich żołnierzy (1) i każ im zająć się garstką mudżahedinów i wielkokalibrowym karabinem maszynowym (2) na zboczu wzgórza [mapa 4 ] [#10]. BRDM-2 (3) i BWP-2 (4) sugeruję w tym czasie pozostawić na drodze z tyłu. Gdy zlikwidujesz już zasadzkę nieprzyjaciół, ponownie zajmij miejsca w/na pojazdach i ruszaj drogą dalej, kierując się w stronę niedalekiego już skrzyżowania traktów [mapa 3 ].

Gdy do niego dotrzesz [#11], zrealizujesz tym samym cel misji polegający na odcięciu północnego wyjazdu z afgańskiej wioski . Drogą biegnącą z południowego wschodu wjadą na mapę posiłki P2 w postaci czołgu T-62 z desantem piechoty na kadłubie i ciężarówki Ural z pozostałymi żołdakami na pace [mapa P2 z białą strzałką]. Zanim się nimi zaopiekujesz, możesz wyruszyć dalej drogą na południe do miejsca [mapa 5 ], w którym znajduje się kilka chałup. Spiesz piechotę (1) z BWP-2 (2) i przebijając się ciasnym wąwozem, zaatakuj pozycję wrażego działka plot. (3) oraz mudżahedinów w chałupach po prawej (4) i lewej stronie drogi, (5). Oba wozy bojowe (2 i 6) sugeruję trzymać troszkę z tyłu, za atakującą piechotą (1), rozkazując BWP-2 (2) zniszczyć ogniem armatki działko plot. (3) duszmanów.

# 11 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 12

Po uporaniu się z nieprzyjacielem w tym miejscu [mapa 5 ] zaopiekuj się posiłkami P2, które dostaniesz pod swoją komendę. Pchnij czołg T-62 (1) i ciężarówkę (2) drogą w kierunku wioski [mapa 4 ] (3), którą to osadę powinieneś zająć i zlokalizować w niej radzieckich jeńców . Zanim wjedziesz do wsi, wyładuj z czołgu (1) i Urala (2) wszystkich żołnierzy i rzuć ich do boju o wioskę (3) razem z dwiema drużynami (4 i 5), które walczą tu już od jakiegoś czasu [#12]. Natarcie wesprzyj śmigłowcem szturmowym (6), który może wezwać jeden z Twoich radiooperatorów. Pamiętaj, by czołg (1) poruszał się za atakującą (7) przodem piechotą - ona wykrywa dla niego cele. Trzymaj z tyłu sanitariusza (8), by udzielał pomocy rannym, gdy zaistnieje taka konieczność.

Śmigłowiec (1) krążący nad afgańską wioską (2) praktycznie zmiecie ją z powierzchni ziemi (a przynajmniej powinien), mimo że w wiosce brodaci mają jakieś działko plot. Radziecka piechota (3) podążająca przed czołgiem (4) wykończy niedobitki wroga, a T-62 (4) ogniem swojej armaty (5) zniszczy budynki, na dachach których zajęło pozycje kilku duszmanów. Przeczesując zgliszcza, Twoi żołnierze natkną się na rannego Afgańczyka, który w ostatnim tchnieniu zdradzi, że jeńców nie ma w wiosce, są oni przetrzymywani gdzie indziej (o czym gra poinformuje stosownym komunikatem).

# 13 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 13
# 14 - Misja 4 - Jeńcy (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 14

Tych kilku radzieckich jeńców (1) znajdziesz w miejscu [mapa 5 ], które zdążyłeś już opanować [#14]. Powinni oni (1) znajdować się w chałupie (2). Przyznam szczerze, że nie zwróciłem uwagi, czy trzeba któregoś z podległych żołnierzy (3) skierować do owej chaty (2), by obaj (nieuzbrojeni) panowie (1) zostali uwolnieni czy też wyjdą oni sami po zajęciu pobliskiej wioski. W każdym razie, gdy już pojawią się przed Twoimi oczami, misja powinna się zakończyć.