Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

W wiosce znowu nie będzie Stingerów, znajdziesz za to kolejny samochód (1), z którego Twoi ludzi mogą pobrać amunicję [#7]. Zanim przystąpisz do dalszych działań, podlecz sanitariuszami (2) wojaków, którym do tej pory trochę się oberwało. Podobnie postąp w oddziale (3), który zdobywał poprzednią wioskę (4) i w tej chwili zapewne stoi bezczynnie na jej obrzeżach. Po podleczeniu rannych i dozbrojeniu się załaduj z powrotem żołnierzy na transporter (5) i zjedź na dół, w pobliże pierwszego oddziału (3). Paru ludzi uzbrojonych w wytłumione pistolety trzeba jednak skierować na piechotę z powrotem do punktu [mapa S2] (czyli wąwozem na wschód), a potem na północ, w kierunku miejsca [mapa 3 ], w pobliżu ostatniej już wioski [mapa 3 ], które patroluje jeszcze jeden mudżahedin. Niestety nie ma innej drogi, by Twoi ludzie mogli się tam przedostać niezauważeni przez tego wartownika. I najpewniej nie mogą oni skorzystać z któregoś z samochodów znajdujących się w przeczesanych już wioskach. Dobrze sformować z tych paru żołnierzy oddział (6), do którego będziesz miał szybki dostęp po wciśnięciu klawisza z cyfrą odpowiadającą numerowi tej grupki (6).

# 7 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 7
# 8 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 8

Gdy pozostałe Twoje siły połączą się, podjedź nimi kawałek na pobliskie rozstaje dróg. W oddali pewnie widać już trzecią wieś (1) [mapa 3 ]. Dopóki jednak strażnik na wzniesieniu na obrzeżach osady wciąż żyje, nie możesz - ot tak sobie - wjechać do wsi (1) [#8]. Trzeba najpierw kolesia zlikwidować i przy okazji zablokować obie drogi wyjazdowe z osady - jedną na północy, drugą na południowym zachodzie. By odciąć tę północną, proponuję już teraz wysłać tam okrężną drogą czołg (2), pchając go w wąwóz po lewej (3). Długa droga przed nim (ale bezpieczna), więc trochę potrwa, zanim dotrze na północne obrzeża wioski (1). Transporterem (4) pojedź zaś w prawo, ale tylko kawałeczek, do pobliskich skałek (5) - przy nich możesz w zasadzie wyładować desant swoich piechurów. W tym czasie grupka (6) sołdatów zasuwa na piechotę okrężną drogą, by zakraść się na tyły niedobrucha stojącego na czatach [mapa 3 ] przed osadą (1).

Żołnierze ci (1) dotrą do skałek (2), obok których można odbić w prawo, wdrapując się na wzniesienie (3), a potem odbić w lewo, w ciasny wąwóz (4) [#9]. Nim zaś dojdziesz do brodatego (5) patrolującego miejsce [mapa 3 ], zachodząc delikwenta od tyłu.

# 9 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 9
# 10 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 10

Podejdź do niego (1), tak blisko jak tylko się da [#10], skradając się w postawie pochylonej lub pełzając (2). Brodatego kolesia (1) możesz kulturalnie odstrzelić z wytłumionego pistoletu (3) z dalszej odległości lub nawet pokusić się o wpakowanie mu noża (4) w plecy w walce wręcz stoczonej jednym ze swoich chojraków (5). Teraz wreszcie całość Twoich sił może ruszyć do natarcia na pobliską wieś (6) [mapa 3 ].

Nacieraj na osadę (1) drogą biegnącą do niej od południowego zachodu [#11]: tutaj atakujesz piechotą wspieraną przez transporter BTR-70 (2). Pamiętaj, by medycy (3) trzymali się kilka kroków za pozostałymi żołnierzami, również transporter (2) nie może zbytnio wyrywać przed szereg. Zwróć szczególną uwagę na wyszukiwanie dobrych osłon dla atakujących, bo nie ma tutaj zbyt wielu takowych. Towarzysze, którzy przed chwilą usunęli czujkę mudżahedinów, nie mają raczej wyboru i muszą pozostać przy trupie brodatego (4), kryjąc się pośród głazów (chyba nie dadzą rady zejść na dół).

# 11 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 12

Północną drogę wjazdową do wsi (1) odcina zaś czołg T-62 (2) z poruszającą się przed nim garstką piechurów (3) [#12]. Atak na wieś (1) rozpocznij od zdjęcia delikwenta, który zaczaił się na wzniesieniu po lewej (4).

Mudżahedini we wsi stawią zaciekły opór. Kilku brodatych zajęło pozycje na dachach co wyższych chałup (1) - rujnuj te chaty ogniem czołgowej armaty. Jednocześnie ostrożnie pchaj się do wioski z dwu stron swoimi piechurami. Ewentualnym rannym (2) po radzieckiej stronie sugeruję udzielać pomocy medycznej po zakończeniu walki, jeśli nie chcesz stracić medyków od kul celnie strzelających duszmanów. Gdy strzelanina ucichnie, należy dokładnie zbadać zgliszcza wioski. Przeszukaj je dobrze, a na wschodnim (o ile się nie mylę) jej skraju znajdziesz samochód (3) jednak wyładowany nie amerykańskimi wyrzutniami rakiet plot. Stinger, ale chińskimi wersjami radzieckich Strzał (broń tego samego przeznaczenia). Świetnie go widać, gdy go podświetlić na zielono ALTem.

# 13 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 13
# 14 - Misja 5 - Polowanie na Stingery (cz.2) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 14

Kiedy do niego (1) podejdziesz którymś ze swoich żołnierzy (2), misja powinna zakończyć się sukcesem, a radzieckie dowództwo z pewnością będzie z Ciebie zadowolone, towarzyszu.