Uniwersytet

LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - poradnik do gry

2 lipca 2008Autor solucji: Marcin Łukański (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Uniwersytet

Każdą grę (poza pierwszym uruchomieniem) rozpoczniemy na terenie uniwersytetu. Stanowi on swoistą „bazę wypadową”. To właśnie tu wybierzemy misję, w której chcemy wziąć udział, obejrzymy nasze statystyki, odblokowane przerywniki filmowe, kupimy nowych bohaterów czy stworzymy własnego ludzika LEGO. Poniżej przedstawiam wszystkie lokacje dostępne na uniwersytecie.

Hala główna – to właśnie tu rozwieszone są trzy wielkie mapy - Uniwersytet - LEGO Indiana Jones: The Original Adventures - poradnik do gry

Hala główna – to właśnie tu rozwieszone są trzy wielkie mapy. Podchodząc do każdej z nich, możemy wybrać tryb gry oraz konkretną misję, którą chcemy przejść. W komnacie tej są również wyświetlane główne statystyki każdej z kampanii.

Mailroom – w tym pokoju możemy wykupić różne bonusy, które zdobyliśmy, grając w trybie Story lub Free mode. Za każdy z nich musimy zapłacić.

Library – w bibliotece możemy kupić nowe postacie, których użyjemy później w trybie Free mode, aby dotrzeć do wcześniej niedostępnych miejsc.

Classroom – to miejsce przyda się, jeśli chcemy odblokować daną postać lub konkretny bonus, a nie chcemy tracić czasu na poszukiwania. Na tablicy możemy wpisywać różne kody.

Indy’s Office – biuro Indiany. Jeśli odblokowaliśmy wystarczającą ilość postaci, możemy zebrać pięć skrzyń, które – ułożone na samym środku – pozwolą zdobyć specjalny klucz. Jedna skrzynia znajduje się za szkłem (musimy użyć krzyku Willie, aby je zbić). Druga skrzynia znajduje się na wysokiej półce – wskoczyć tam mogą tylko charaktery płci żeńskiej. Trzecią odnajdziemy, gdy odczytamy hieroglify, używając postaci z książką (np. ojca Indiany). Czwartą znajdziemy, gdy zaktywujemy pomnik po prawej stronie – potrzebna jest do tego postać klasy Thuggee (można ją kupić w sklepie). Piątą i ostatnią skrzynię odkryjemy za metalowymi tarczami z lewej strony pomieszczenia. Musimy wykupić w sklepie żołnierza z wyrzutnią rakiet i strzelić w tarcze, aby odsłoniły ostatnią skrzynię.

Theatre – w tym miejscu obejrzymy wszystkie odblokowane przerywniki filmowe z trybu Story.

Artefact Room – tutaj możemy sprawdzić nasze statystyki z każdej misji kampanii. W pokoju artefaktów możemy również użyć klucza, który zdobyliśmy w biurze Indiany. Na samym środku pojawią się wtedy trzy studnie, które zaprowadzą nas do trzech sekretnych etapów (pod warunkiem, że je wcześniej odblokowaliśmy).

Art Room – w tym pokoju stworzymy własnego ludzika LEGO. Możemy wybierać z pokaźnej liczby kolorowych części.