Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci poradnik Reprobates: U Bram Śmierci

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Dzień szósty

Jak najdalej stąd... jak najdalej...

1 - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry
Po fatalnej nocy nastaje śliczny słoneczny dzień - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Po fatalnej nocy nastaje śliczny słoneczny dzień. Adam, zabrawszy prowiant ze stolika, wychodzi przed kabinę. Zaraz przy niej znajduje patyki, a kawałek dalej (w lewo) kamienie. Podnosi jedne i drugie. Kieruje się na wzgórze (kursor u góry, po lewej). Tu widzi Michelle zmierzająca do Hansa (kabina nr 9). Zachodzi tam i rozmawia z obydwojgiem.

Następnie wędruje pomiędzy kabiny (kursor z lewej, nieco u góry), gdzie w drzwiach lokum nr 7 zastaje Evę. Wita się z nią. Dziewczyna jest przygnębiona, śnił się jej pierwszy koszmar. Teraz Adam maszeruje na zachodnią plażę. Zagląda do kabiny nr 8, w której pojawiła się nowa lokatorka - Jadwiga Kowalski z Krakowa. Wreszcie zagaduje siedzącą pod skałą Marię, dziewczyna jest już w nieco lepszej formie.

2 - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry
Dalej Adam maszeruje ku południowo-zachodniemu klifowi (kursor w lewym dolnym rogu ekranu) - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Dalej Adam maszeruje ku południowo-zachodniemu klifowi (kursor w lewym dolnym rogu ekranu). Zauważa, że coś połyskuje u góry prawego brzegu skały. To okulary Danici. Na razie jednak masz bohater nadal zmierza do przesmyku (w lewo), a stamtąd na górny płaskowyż (kursor w szczelinie po lewej), pod wieżę (kursor w prawym górnym rogu ekranu) i na północną plażę (kursor w dole ekranu).

Tu okazuje się, że w pułapkę Hermanna złapał się ptak. Mężczyzna wyciąga go i zabiera ze sobą. Wraca i pod szczeliną spotyka Niemca, z którym zamienia kilka słów, po czym maszeruje pomiędzy kabiny (kursor na prawo od kabiny nr 8). Wpada do Evy i nakrywa ją w bieliźnie. Speszona dziewczyna chowa się pod prysznicem. Adam zagaduje ją i otrzymuje kolejną (drugą) wiadomość na opakowaniu po krakersach, którą dziewczyna wyłowiła z morza. Odczytawszy ją, dowiaduje się, że podczas odpływu na sąsiednią wyspę można dotrzeć tylko dzięki samemu prądowi morskiemu. Upatruje w tym swoją szansę na opuszczenie tego miejsca. Drugą ważną informacją jest ta, że mikrochipy umieszczane są pomiędzy obojczykami.

3 - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry
Opuściwszy kabinę nr 7, nasz bohater maszeruje na wzgórze (w prawo) - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Opuściwszy kabinę nr 7, nasz bohater maszeruje na wzgórze (w prawo). Rozmawia z siedzącym na kamieniu (w samych skarpetach) Hansem, który pożyczył Michelle swoje sportowe buty. Widząc Michelle biegnącą w prawo, udaje się w stronę wielkiego głazu, a następnie na południowy brzeg (kursor w lewym dolnym rogu ekranu). Nad morzem Francuzka uprawia jogging i nie bardzo chce sobie przerywać (można kliknąć ją w biegu). Adam cierpliwie czeka, aż dziewczyna zatrzyma się i wówczas prosi ją o gumkę do włosów.

4 - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry
Otrzymawszy ją, wraca pod południowo-zachodni klif - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Otrzymawszy ją, wraca pod południowo-zachodni klif. Po drodze na zachodniej plaży kolejny raz zagaduje Evę, która pojawiła się koło Marii. Dotarłszy pod skałę, z gumki i patyka konstruuje procę i strzela z niej w okulary Danici. Te spadają mu pod stopy. Adam podnosi jedno ze szkieł i wraca na zachodnią plażę, gdzie zachodzi do kabiny Jadwigi (nr 8) i zabiera leżące na podłodze płetwy.

5 - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry
Wreszcie wybiera się w stronę przesmyku - Dzień szósty | Reprobates U Bram Śmierci - Reprobates: U Bram Śmierci - poradnik do gry

Wreszcie wybiera się w stronę przesmyku. Wdrapawszy się na płaskowyż, zaczepia leżącego w trawie Hermanna, po czym wędruje na wschodni klif (kursor w prawym dolnym rogu ekranu). Tu kawałkiem szkła wycina sobie spod skóry mikrochip (kliknij szkłem na Adamie). Następnie, by fakt pozbycia się przez niego mikrochipa nie został odkryty, instaluje go ptakowi, którego wypuszcza na wolność. Teraz schodzi ze skały na spory powalony pień drzewa (w dole ekranu). Przy pomocy szkła z okularów próbuje oderwać go od korzeni, tkwiących jeszcze częściowo w ziemi. Po chwili już tylko pojedyncze korzenie przytrzymują pień. Uporawszy się i z nimi (kliknij na nich szkłem raz jeszcze), Adam wreszcie uwalnia pień. W tym momencie pojawiają się dziewczęta, by go pożegnać. Nasz bohater na pniu odpływa w stronę wyspy z wulkanem...