Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Waterfall cz.1

[167] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[167]

[168] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[168]

Gdy przybijesz do brzegu, kolejne wersy zagadki zostaną przekreślone [#167] . Ponieś linę i przywiąż ją do metalowej obręczy - aby to zrobić, musisz skorzystać z kolejnego węzła (przyciski: dolny, dolny, górny, środkowy, środkowy) [#168] .

[169] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[169]

[170] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[170]

Zwróć uwagę na specyficzne otwory w skale [#169] , po czym zejdź na ląd. Przyjrzyj się szkieletowi leżącemu na brzegu, następnie zadzwoń dzwonkiem przymocowanym do pali. Pojawi się Kapitan Flint [#170] , który ostrzeże cię przed piratami, usłyszysz też krzyk Pepity. Porozmawiaj z Kapitanem Flintem - ptaszysko zrzuci na ziemię sztylety [twin daggers], które tobie posłużą jako raki do wspinaczki po skale.

[171] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[171]

Wejdź na łódź i podejdź do skały z otworami, po czym zamontuj w niej sztylety. Teraz musisz przesuwać sztylety tak, aby dostać się na sam szczyt. Nie jest to zbyt skomplikowane zadanie, wystarczy wyjmować jeden koniec i zaczepiać go w kolejnym pasującym otworze i tak aż do skutku. Obrazek powyżej przedstawia drogę, jaką musisz pokonać sztyletami [#171] .

[172] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[172]

[173] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[173]

Gdy wespniesz się do góry, spotkasz autora wszystkich zagadek, czyli Długiego Johna Silvera [#172] . Porozmawiaj ze starym znajomym i zwróć uwagę na węże wijące się u sufitu [#173] .

[174] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[174]

[175] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[175]

Spróbuj wejść na schody, a dowiesz się od Długiego Johna, że jest to sekretne przejście do jaskini, w której Morgan wraz z kompanami więzi Pepitę [#174] . Wejdź po schodach, po chwili zobaczysz piratów i skrępowaną dziewczynę [#175] .

[176] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[176]

[177] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[177]

Wróć do dzwonka i użyj go ponownie, a z góry odezwą się piraci [#176] . Zaproponuj im mapę do skarbu w zamian za uwolnienie Pepity. Piraci zażądają jednak skarbu, a nie mapy i spuszczą na dół przymocowany do liny koszyk. Wyjmij kulę armatnią i włóż ją do koszyka. Gdy koszyk "zjedzie" ponownie na dół, wyjmij butelkę z rumem i poślij ją piratom [#177] . Pamiętaj, aby najpierw zakorkować butelkę, łącząc stosowne przedmioty w ekwipunku.

 

[178] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[178]

[179] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[179]

Teraz sekretnym przejściem udaj się do jaskini, gdzie więziona jest Pepita. W ekwipunku połącz pistolet [unloaded pistol] z rogiem z prochem [full powder horn] oraz kulami [bullets], po czym wyjmij naładowaną broń i strzel do Morgana [#178] . Porozmawiaj z Pepitą i Długim Johnem [#179] .

 

[180] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[180]

[181] - Waterfall cz.1 | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[181]

Następnie przepytaj Morgana [#180] . Zanim udasz się na poszukiwania klucza, który oswobodzi Pepitę z łańcuchów, zabierz ze stołu lustro [mirror] oraz tabliczkę do pisania i kredę [slate and crayon], po czym podnieś z podłogi butelkę rumu [#181] .