Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów poradnik Kurs: Wyspa Skarbów

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

No to w drogę!

[1] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[1]

[2] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[2]

Jakieś dziwne dźwięki wzbudzają twój niepokój. Spróbuj otworzyć drzwi, a dowiesz się, że zostałeś uwięziony przez starych "znajomych": Morgana, Dicka i Żółtego Psa. Oczywiście, musisz znaleźć sposób, żeby wydostać się z kajuty i tym samym uciec przed pałającymi żądzą zemsty piratami.

Zabierz czarny przedmiot [black spot] oraz gruby sznur [thick rope] ze słupa znajdującego się tuż obok drzwi [#1] . Na jednej z sufitowych belek znajdziesz czasomierz [marine chronometer] [#2] . Oczywiście, zabierz go.

[3] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[3]

[4] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[4]

Podnieś zapalniczkę [lighter] oraz linę [rope], leżące obok łóżka [#3] . Z biurka zabierz sekstant [sextant], a następnie otwórz okno. Zobaczysz papugę - to Kapitan Flint, ulubieniec Długiego Johna Silvera. Ptaszysko trzyma w łapce jakąś wiadomość [message] [#4] - weź ją.

[5] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[5]

[6] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[6]

Tym sposobem wejdziesz w posiadanie kawałka mapy oraz tajemniczych wskazówek, przekazanych przez Długiego Johna Silvera, a mających doprowadzić cię do skarbu ukrytego gdzieś na Szmaragdowej Wyspie [#5] . Spróbuj wyskoczyć przez okno, a przekonasz się, że nie jest to najlepszy sposób - jeśli zanurkujesz, hałas ściągnie piratów, lepiej opuścić się po cichu na linie, którą możesz przywiązać do poręczy ławki [#6] .

[7] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[7]

[8] - Poradnik do gry - No to w drogę! | Kurs Wyspa Skarbów - Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry

[8]

W ekwipunku połącz gruby sznur [thick rope] z liną [rope]. Aby to zrobić, będziesz musiał skorzystać z jednego z węzłów żeglarskich.

Wiązanie węzłów żeglarskich to jedna z czynności, którą będziesz wykonywał wielokrotnie podczas rozgrywki. Nie jest to zbyt skomplikowane - całość sprowadza się do klikania w odpowiednie przyciski, pojawiające się na ekranie - do wyboru masz przycisk górny albo dolny [#7] , częstokroć też będzie pojawiać się tylko jeden przycisk (na potrzeby niniejszego poradnika nazwijmy go "środkowym") [#8] . Generalnie, zabawa z węzłami sprowadza się do wciśnięcia przycisków w odpowiedniej kombinacji - jeśli się pomylisz, nic nie szkodzi, wiązanie automatycznie rozpocznie się od nowa.

Zatem aby połączyć w/w dwie liny, musisz nacisnąć przyciski w następującej kolejności: dolny, górny, dolny, środkowy. Tak związane liny wyjmij z ekwipunku i przywiąż je do poręczy, korzystając z kolejnego węzła - przyciski: środkowy, dolny, dolny, środkowy, środkowy. Teraz opuść się na linie, a po chwili rozpoczniesz podróż na Szmaragdową Wyspę.

Uwaga: jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności, to omiń kolejny rozdział poradnika (czyli opis alternatywnego sposobu dostania się na wyspę) i przejdź od razu do rozdziału Flowery Coast.