Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa poradnik Ankh: Serce Ozyrysa

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Udaj się pod namiot ojca Assila i skieruj się w dół - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Udaj się pod namiot ojca Assila i skieruj się w dół. Użyj (kołka z kamienia) na (zepsutym kołowrocie) (77) żeby zatrzymać taśmociąg. Wyjdź na pustynię.

Przejdź kilka kroków w lewo i podnieś z ziemi (kamień zapakowany jako prezent) - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Przejdź kilka kroków w lewo i podnieś z ziemi (kamień zapakowany jako prezent) . Rozpocznij rozmowę z Krzakiem. Musisz doprowadzić do sytuacji, aby Krzak zapalił się. Istnieje wiele kombinacji, jedna z nich to: (Od kiedy krzaki potrafią gadać?), (Zbuduję tutaj park...). Gdy Krzak zacznie się palić, użyj na nim (saperki z usmażonym jajkiem) , a otrzymasz (saperkę z usmażonym jajkiem) ... inaczej się nie dało :-). Wróć na sam szczyt kamieniołomu i wręcz potrawę Niewolnikowi Rogerowi. W zamian otrzymasz (dłuto) , (młotek) oraz (magnes) .

Daj swojemu zleceniodawcy (dłuto) , (młotek) i (ręcznik) . Po cut-scene dostaniesz nowe zadanie - odnaleźć ukrytą świątynię.

1 - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry
Wróć się na pustynię - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Wróć się na pustynię. Obejrzyj dokładnie (punkty przecięcia) (78) i wróć się do Ala-Caponepa. Teraz musisz odwiązać pobliską (linę) (79). Zejdź na dół i przyjrzyj się wielkim głazom, które suną po taśmie produkcyjnej (obok miejsca, gdzie kiedyś stał Cringer). Teraz wróć do Ala - Caponepa i wybierz: (Moglibyśmy to przywiązać do bloków skały...).

Wszystko idzie zgodnie z planem - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Wszystko idzie zgodnie z planem. Zejdź na dół. Omiń dozorcę oraz jego sługę i wróć się na sam dół do taśmy produkcyjnej. Zabierz z powrotem (kołek z kamienia) . Wszystko się udało. Możesz już spokojnie wejść do jaskini.

W świątyni jest bardzo ciemno - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

W świątyni jest bardzo ciemno. Podnieś z ziemi (krzemień) (80) i połącz go w swoim plecaku z (ostrym kamieniem) . Użyj (krzemieni) na (pochodni) (81) i ruszaj dalej. Podejdź do krawędzi i podążaj w lewo.

2 - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry
Po chwili natkniesz się na wystający z sufitu (harpun) (82) - Rozdział 4 - Intrygi i kłamstwa cz.2 | Ankh Serce Ozyrysa - Ankh: Serce Ozyrysa - poradnik do gry

Po chwili natkniesz się na wystający z sufitu (harpun) (82). Nie dasz rady go wyciągnąć siłą. Użyj na nim (magnesu) . Przejdź dalej, aż drogę zablokuje Ci wielka ściana.

Musisz ustawić wszystkie planety w maszynerii w jednej linii. Spodziewasz się wyrafinowanej zagadki? Nie tym razem. Wystarczy otworzyć (małe pudełko) (83) i wsadzić (harpun) w (kamień, który się rusza) . Otrzymasz (harpun z ostrą częścią na końcu) . Użyj go na (lasce kapłana) , którą trzyma duży posąg (84). I gotowe. Ruszaj dalej.