Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia poradnik Diablo II: Pan Zniszczenia

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Musisz pamiętać o tym, że niektóre z przyzwanych stworzeń nie mogą egzystować jednocześnie. Przywołanie Grizzly spowoduje automatyczne odesłanie Wilków, a wezwany Duch Kolców spowoduje zniknięcie Ducha Rosomaka. Zawsze jednak mogą ci towarzyszyć Kruk i któraś z winorośli (niestety przyzwanie jednej wyklucza istnienie w tym samym czasie dwóch pozostałych). Pamiętaj też, że wrogowie będą atakować nie tylko walczące stwory, ale również spokojnie unoszące się duchy, czyli Dębowego Mędrca, Serce Rosomaka i Ducha Kolców. To nie paladyńskie aury, których nie można zlikwidować!

wymagany poziom: 1 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Kruk

wymagany poziom: 1

Musisz nauczyć się tej zdolności, aby postępować w dół "drabinki". Kruk jest słabiutkim stworzeniem, jednak w czasie ciężkich walk nie zaniedbuj przyzywania go. Przecież cios, który spadnie na Kruka mógłby spaść na ciebie, prawda?

wymagany poziom: 1 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Trujący Pełzacz

wymagany poziom: 1

To dziwne stworzenie porusza się tuż pod powierzchnią ziemi i wysuwa macki, aby zaatakować i otruć swoje ofiary. Na pierwszych poziomach spisuje się doskonale i potrafi wyrzezać całe hordy słabszych wrogów. Poza tym często zajmują się oni Pełzaczem, a nie tobą, co też ma swoje plusy. Jednak nie widzę sensu, by przyznawać tej umiejętności więcej niż jeden punkt, a i to bardziej z uwagi, aby zobaczyć Pełzacza w działaniu.

wymagany poziom: 6 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Dębowy Mędrzec

wymagany poziom: 6

Ten duch zwiększa liczbę Punktów Życia u ciebie i twej drużyny. Wybranie tej umiejętności jest nieodzowne, aby nauczyć się przywoływania Serca Rosomaka i Ducha Kolców. Nie sądzę, by był potrzebny więcej niż jeden punkt dla tej umiejętności.

wymagany poziom: 6 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Przywołanie Ducha Wilka

wymagany poziom: 6

Musisz wybrać tę umiejętność, aby nauczyć się potem przyzywania Upiornego Wilka. W żadnym wypadku nie ma powodu, by poświęcić tej dziedzinie więcej niż jeden punkt. Jednak Duch Wilka będzie bardzo pomocny, zwłaszcza kiedy trzeba sobie radzić z mnóstwem takich kłopotliwych maluchów jak Podrzynacze, czy Upadli.

wymagany poziom: 12 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Trupia Winorośl

wymagany poziom: 12

Trupia winorośl to odmiana Pełzacza, która pochłania trupy wrogów i przywraca ci drobny procent punktów życia. Moim zdaniem umiejętność bezużyteczna z racji małej wydajności. Jeśli masz broń "kradnącą" życie, czy np. pierścienie regenerujące, to po co ci takie wynalazki?

wymagany poziom: 18 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Serce Rosomaka

wymagany poziom: 18

Ten czerwony duch okrywa ciebie i drużynę magiczną aurą powodującą, że uderzasz celniej i zadajesz większe obrażenia. Musisz nauczyć się tej zdolności, jeśli chcesz korzystać w przyszłości z pomocy Ducha Kolców. Do pewnego czasu Serce Rosomaka jest jak najbardziej trafnym wyborem, ale nie dawałbym mu więcej jak jeden punkt. Jeśli jednak zdecydujesz się na walkę w niedźwiedziołaczej postaci, to dzięki Sercu Rosomaka zyskasz to czego najbardziej ci brakuje: skuteczność ataku. Jednak przyrosty premii do skuteczności ataku i obrażeń są niewielkie.

wymagany poziom: 18 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Przywołanie Upiornego Wilka

wymagany poziom: 18

Mój ulubiony czar. Powoduje pojawienie się od 1 do 3 wilczków, które zajadle rzucają się na każdego wroga. Przyznanie tej umiejętności co najmniej 3 punktów wydaje mi się oczywiste. Trzy wilki potrafią narobić niezłego bałaganu. Na poziomie Normalny "oczyszczają" dla ciebie wszystkie ohydnie "zapotworzone" rejony, takie jak dżungle nieopodal Kurast. W ściganiu Łupieżców są po prostu niezawodne. Co ważne atakują bardzo szybko i bardzo efektywnie. Potrafią rozbiegać się i walczyć z różnymi wrogami, ale również dopadać we trzy jednego nieprzyjaciela i szybko go likwidować. Docenisz Upiorne Wilki również w Harrogath, ponieważ potrafią w miarę skutecznie ścigać teleportujące się Chochliki. Oczywiście Wilki nie są specjalnie silne ani wytrzymałe, ale po pierwsze oczyszczają dla ciebie teren, a po drugie stanowią "przedmurze", przyjmujące obrażenia, które w innym wypadku dostałbyś właśnie ty. Zawsze podróżuję z trzema wilkami u boku i kiedy jeden zginie natychmiast staram się przywoływać następnego.

wymagany poziom: 24 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Słoneczny Pełzacz

wymagany poziom: 24

Następna winorośl, funkcjonująca identycznie jak ta z poziomu 6, lecz odnawiająca nie twoje punkty życia, lecz punkty many. Mam do tej zdolności takie same zastrzeżenia jak w przypadku Trującej Winorośli: wolny przyrost punktów. Powinieneś w garści mieć broń kradnącą manę i to ci wystarczy.

wymagany poziom: 30 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Przywołanie Grizzly

wymagany poziom: 30

Mocarny niedźwiedź, zadający poważne obrażenia. Jednak znacznie bardziej wolę mieć u boku trzy wilki niż jednego niedźwiedzia, głównie z uwagi na szybkość poruszania się oraz na fakt, że co trzy to nie jeden :-). Przyznałem tej zdolności jeden punkt, aby zobaczyć jak działa. Jednak jeśli zdecydujesz się na lokowanie punktów właśnie tutaj, to stworzysz naprawdę potężnego sprzymierzeńca, mogącego stawić czoło silnym wrogom. Nie będzie się on nadawał do awantur z licznymi, atakującymi na odległość nieprzyjaciółmi, ale silnym postaciom na pewno napsuje sporo krwi. Grizzly ma jednak tendencje do "zapodziewania się", co oznacza, że nie wchodzi do walki tak szybko i z takim zapałem jak wilki.

wymagany poziom: 30 - Poradnik do gry - Druid: Przywołania | Diablo II Pan Zniszczenia - Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry

Duch Kolców

wymagany poziom: 30

Ten duch funkcjonuje podobnie jak jedna z paladyńskich aur, ale w znacznie słabszym stopniu. Na pierwszym poziomie umiejętności odbija tylko 50% zadanych obrażeń. Sądzę jednak, że Duch Kolców jest nieodzownym towarzyszem podróży w bardziej niebezpiecznych regionach. Pamiętaj też, że odbija on rany zadane nie tylko tobie, ale i każdemu z twoich zwierzaczków. Co oznacza, że twój silny Grizzly naprawdę będzie walczył skutecznie. Jeśli gdziekolwiek masz lokować punkty w "drabince" duchów, to właśnie tutaj.