Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GIPATH część 8 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy poradnik Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Jaszczur Pustelnik chce, abyś przyszedł i spotkał się z nim, skoro wcześniej pomógł ci w ucieczce od Khadaganian - GIPATH część 8 | Evil Islands Klątwa Zagubionej Duszy - Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - poradnik do gry

36. Odnalezienie domu Jaszczura pustelnika

Jaszczur Pustelnik chce, abyś przyszedł i spotkał się z nim, skoro wcześniej pomógł ci w ucieczce od Khadaganian. Musisz dotrzymać słowa, ale nie jest ci wiadome, czego ów pustelnik może sobie życzyć.

  • Znajdź most - Siedziba Jaszczura znajduje się na północny zachód od miejsca zwanego Piaski. Droga zablokowana jest przez okrągły kanał pełen wody, przecięty dwoma mostami. Aby uniknąć niepotrzebnego niebezpieczeństwa, byłoby lepiej wkroczyć na Piaski od strony Miasta Umarłych.
  • Unieszkodliw pułapkę - Na wyspie utworzonej przez okrągły kanał znajduje się wiele filarów. Wyszukana pułapka! Starożytny Szpon dany ci przez Jaszczura Pustelnika pomoże ci przejść bezpiecznie.
  • Spotkaj się z Jaszczurem Pustelnikiem - Aby porozmawiać z Jaszczurem musisz przejść przez pierwszy most i wkroczyć na drugi.

37. Woda dla Jaszczurów

Jaszczur Pustelnik prosi o podniesienie i zablokowanie zapory na rzece. Za wykonanie zadania otrzymamy różdżkę zielony smoczy róg (czar Kwaśna Mgła). Orki zbudowały zaporę, aby odciąć strumień i skierować jego bieg na swoje terytorium. Musisz podnieść zaporę i zablokować kanał.

  • Grobla - Aby odnaleźć groblę idź wschodnim brzegiem rzeki, która zaczyna się koło siedziby Pustelnika, na południe. Grobla znajduje się nieco w dół rzeki od miejsca, gdzie łączy się z nią małe źródło (na wschodnim brzegu).
  • Przerwij groblę - Aby woda mogła popłynąć w dół rzeki musisz przerwać groblę. Żaden specjalny mechanizm nie jest do tego potrzebny.
  • Znajdź kamień - Wielki kamień, którego Orkowie nie zdołali zbyt daleko przenieść, sterczy nad kanałem. Znajduje się niedaleko za tamą w górę rzeki. Pchnięcie, kamień spada, kanał jest zablokowany!
  • Zepchnij kamień do kanału - Orkowie nie przesunęli kamienia zbyt daleko od krawędzi kanału, lecz zostawili go tam, skąd nawet jedna osoba mogłaby go zepchnąć.

38 Odnalezienie domu Shei-Vara

Wiedźma wysyła nas na poszukiwanie porwanej Airy. Gobliny oddały Airy wodzowi Orków Shei-Varowi. Mieszka on na wschód od wielkiego jeziora, niedaleko od piaszczystej pustyni. Aby uniknąć niebezpieczeństwa, wejdź do Piasków od strony Wymarłego Miasta. Potem znajdź siedzibę Shei-Vara.

  • Znajdź Orka klucznika - Aby wkroczyć na posiadłości Klanu Sheivar, wpierw musisz przedostać się przez wyschniętą szczelinę zwodzonym mostem. Znajduje się on na południowy wschód od przejścia z Miasta Umarłych na Piaski. Mechanizm, który opuszcza most pilnowany jest przez Orka.
  • Zdobądź mechanizm - Mógłbyś zabić Orka klucznika, aby zdobyć mechanizm do mostu, ale możesz również spróbować mu go wykraść.
  • Opuść most - Opuść most przy pomocy mechanizmu; wtedy będziesz mógł ruszyć dalej.
  • Znajdź dom Shei-Vara - Siedziba szefa Shei-Vara mieści się niedaleko mostu. Aby ją odnaleźć idź na południowy wschód i wypatruj domów Orków.

Znajdziemy się w Wiosce Shei-Var, który w zamian za uwolnienie Airy żąda wykonania kilku zadań. Możemy przyłączyć do drużyny nową wojowniczkę.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie