Overlord - poradnik do gry

[Solucja Overlord] Search for and destroy Oberon's root nodes - cz. 2 poradnik Overlord

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Search for and destroy Oberon's root nodes - cz. 2

Idź do Evernight , do drzewa, gdzie zaspał Oberon (od teleportu: pierwsza w prawo, przez mostek, potem w lewo i cały czas prosto). Przed samym drzewem jest ścieżka (#1) - skręć tam i idź w stronę wody. Wyślij niebieskich do przepchnięcia przeszkody w wodzie (#2). Idź przez wodę, wzdłuż korzenia, aż do następnego pędu. Zniszcz go (i uważaj na żaby).

1 - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz na brzeg, Idź dalej wzdłuż ścieżki, do Elves Sacred Grove - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz na brzeg, Idź dalej wzdłuż ścieżki, do Elves' Sacred Grove . Niedaleko są też portale chochlików. Jeśli masz czerwone w armii, uważaj by nie spalić drzewa. Wyrżnij jednorożce na polance - nie powinny sprawiać większych problemów. Zabierz artefakt (#1) - twój pasek zdrowia się wydłuży. Wróć do drzewa Oberona. Stojąc przodem do drzewa, pójdź ścieżką na lewo pod korzeniem (#2).

2 - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry
Idź w górę ścieżką, a potem w dół schodami - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry

Idź w górę ścieżką, a potem w dół schodami. Idź dalej w dół - wyślij niebieskich do wody, by zajęli się kieratem po drugiej stronie (#1). Otworzy się most do następnego lochu. Przejdź przez niego, rozwal przeszkodę i wchodź do środka (#2).

3 - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry
Witaj w Skull Den - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry

Witaj w Skull Den . Idź ścieżką i zabijaj wszystkie istoty (#1). Dalej znajdziesz kapłanów. Kiedy podejdziesz, spod ziemi wyskoczy kilka strzelających stworów. I znów, pozbądź się kapłanów, aby nie mogli wskrzeszać. Idź dalej ścieżką w dół. W końcu po lewej trafisz na kolejny korzeń do zniszczenia (#2) - zrób to. Wracając, w korytarzu po lewej znajdziesz artefakt - uważaj, bo gdy do niego podejdziesz, pojawią się kapłani. Zabij. A potem - każ chochlikom zanieść przedmiot do teleportu, by wydłużyć swój pasek many. Idź za chochlikami i wyjdź z jaskini.

4 - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry
Na wprost od wejścia zauważysz kierat (#1) - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry

Na wprost od wejścia zauważysz kierat (#1). Przekręć go, a pojawi się mostek - wprost do teleportu i portalu, na wypadek gdybyś potrzebował więcej chochlików. Weź ich trochę, jeśli jest taka potrzeba i wróć do wejścia do jaskini - przejdź po prawej od niego i idź dalej, aż spotkasz trolla (#2). Zabij go, a potem jeszcze kilka i idź dalej do góry ścieżką aż dojdziesz do wejścia świątyni.

5 - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry
6 - [Solucja Overlord] Search for and destroy Oberons root nodes - cz. 2 - Overlord - poradnik do gry