Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Poradnik do gry „Harry Potter i Zakon Feniksa” jest podzielony na dwie duże części: opis przejścia oraz encyklopedię, w której znajdują się informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady dotyczące rozgrywki.

23 lipca 2007Autor solucji: Draxer (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam w poradniku do, śmiem twierdzić, najlepszej jak dotąd gry na podstawie książki o Harrym Potterze, czyli Harry Potter i Zakon Feniksa - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry

Witam w poradniku do, śmiem twierdzić, najlepszej jak dotąd gry na podstawie książki o Harrym Potterze, czyli Harry Potter i Zakon Feniksa. Poradnik jest podzielony na dwie duże części: encyklopedię oraz opis przejścia. W encyklopedii znajdziesz informacje pomocne do osiągnięcia upragnionych 100% w statystykach gry tudzież porady przydatne w trakcie samej rozgrywki, natomiast w opisie przejścia...Cóż, opis przejścia. :) Jak zwykle zachęcam do korzystania z poradnika tylko w krytycznych sytuacjach, by nie psuć sobie frajdy - gra nie należy do wymagających, jedyne co faktycznie sprawia kłopoty to odszukanie detali i rozwiązanie kilku trudniejszych zagadek. Jeżeli po lekturze nadal będziecie mieli jakieś wątpliwości, problemy - odpowiem na pytania. Nie przedłużając, zapraszam do lektury!

Aż miło robić takie screeny. :) - Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry
Aż miło robić takie screeny. :)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Harry Potter i Zakon Feniksa - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 lipca 2007.

Trainery do gry Harry Potter i Zakon Feniksa

gra Harry Potter i Zakon Feniksa

Harry Potter i Zakon Feniksa

Harry Potter and the Order of the Phoenix

akcji

komentarze czytelników (165)

lord voldemort xDD  2010-07-11 - 20:21

Ej w lochach do tego portretu hasło żeby zdobyć trzeba założyć pelerynę niewidkę i jak się pod nią dochodzi do lochów tam jest dwójka ślizgonów i coś tam gadają trzeba ich śledzić ukryć się i ten chłopak mówi hasło "ślizgoni wymiatają" czy coś, a ja nie mogę puźniej wejść.Co robić?

lord voldemort xDD  2010-07-12 - 16:06

jest tu kto???!!

Kobra94  2010-07-19 - 08:53

Proszę o pomoc Na mapie nie mam już żadnych zadań. Kiedy włączam grę jestem w pokoju gryfonów i HArry mówi "Muszę porozmawiać z Violett" czy z "Violą" nie pamiętam . Z którąś z nich xD Ale gdzie mogę je znaleźć?

Fan hp  2010-07-28 - 15:23

Gra jest nawet tylko nie moge przejśc nevila z tym zielskiem co mam wytępic robiłem wszystko jak trzeba ale dalej nic dwa spaliłem ale jeszcze przy trzecim mam kłopot męczęsię z nim z 2 h i nic jak to przejśc .

Paula : *  2010-07-31 - 11:34

Siemka. Mam już zrobione wszystkie misje z tą od Luny i w ogóle i nie wiem co dalej robić. Wiem że trzeba mieć 100% gry. To co zrobić ? Powiedzcie proszę ;D

Kobra94  2010-08-03 - 14:44

Paula : * Teraz musisz chodzić po Hogwarcie i szukać różnych ukrytych zakamarków, grać w mini gry itd, aż uzbierasz 100 % ...

Olaaa ;)  2010-08-25 - 17:38

hej;) mam 54% gry i żadnych zadań. Tylko Hermiona i Ron ciągle mówią że trzeba znaleźć resztę członków GD, czy coś w tym stylu..Nie wiem co robić. Pomóżcie!!

Fornal11  2010-09-04 - 14:28

Olaaa ;) Myślę że to ten momęt kiedy musisz zniszczy dziedzińce aby wywalili z hogwartu profesor "Ambridż!?" Kolesie z hogwartu pokierują cię do czasu a potem musisz iśc na "Dziedziniec Transmutacji" i tam znajdziesz kolejną "bombę" i Ginny, która ci wszystko wytłumaczy! Wszyscy zacinają się w tym samym momencie! :P

kingam2810k  2010-10-01 - 15:52

Gdzie jest książka o Eliksirach Dla Snepa? Nim jest na półce w księgach zakazanych na lewo od wejścia przy ścianie! Ale ja tam jestem i nie moge jej znaleść!

kingam2810k  2010-10-01 - 15:52

PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!

świniuch  2010-10-12 - 14:50

Jak wchodzisz do biblioteki to idziesz tam dalej i w księgach zakazanych szukasz na każdej pułce ale zacznij od prawej

świniuch  2010-10-12 - 14:52

Mam problem.Nie wiem co robić bo na mapie nie ma zadań a ja mam dopiero 65%.Pomocy

devileq does  2010-10-12 - 14:59

da rade uruchomić to na min detalach na athlonie 1,4 ghz 384mb ramu i geforce2 mx440 z 64mb ram?

jejpotterka  2010-12-06 - 14:45

hej cześć chciałabym się dowiedzieć gdzie jest ta gazetka luny!!!!!!!!!!! Znalazłam inne rzeczy tylko tego nie, proszę POMÓŻCIE!!!!!

CornJis  2011-02-07 - 14:59

gdziue są te ptaki z boathausu to numer 1 nie moge znaleść

CornJis  2011-02-08 - 18:51

dzie są te ptaki z 5 nie moge znaleść . Czy są w pokoju u dolres . Jak tak to ja niewiem jhak się tam dostać

CornJis  2011-02-08 - 19:25

Do 2 w szuka niu zwierząt jak spalić mten kszak ciągle wyrasta

Harry M  2011-08-01 - 12:43

nawet dobra była ta część

Gabigabi  2014-02-18 - 12:01

przeszłam już całą grę - zostało mi do odkrycia drugie piętro i wybrukowany dziedziniec. muszę pokonać na tym dziedzińcu mistrzów w gargulkach. jedną pokonałam - Slytherin. a gdzie jest drugi mistrz na tym dziedzińcu? przeszukałam cały. czy może trzeba przejść całą grę. podasz mi może dokładne miejsce gdzie się on znajduje? szukam i szukam i chcę wreszcie go pokonać ale nikogo nei widzę oprócz tamtej mistrzyni. proszę o szybką pomoc. z góry dzięki

DESTROYDER_PL  2014-07-01 - 20:46

Serio... -_- tworze konto tylko po to żeby móc zobaczyć ten poradnik i jeszcze musze za to płacić?!