Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Pearl Vs Kraken - Subquesty | Solucja poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 7 - Pearl Vs Kraken

1 - Misja 7 - Pearl Vs Kraken - Subquesty | Solucja - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Lista dostępnych subquestów:

1. Crab Pendants - Odszukaj cztery wisiorki w kształcie kraba.

Podobnie jak w przypadku poprzedniej misji rozgrywanej na statku, ze zdobyciem dwóch pierwszych wisiorków będziesz się musiał pośpieszyć, konkretnie do momentu zakończenia pierwszej fazy tej misji. W przeciwnym wypadku nie mógłbyś się po nie wrócić. Na szczęście podniesienie dwóch pozostałych przedmiotów nie powinno ci przysporzyć większych problemów. Mimo wszystko radziłbym jednak zapoznać się z opisem tej misji.

2. Ole Enemies - Przechytrz co najmniej pięciu przeciwników.

Z zadaniem tym miałeś już do czynienia w pierwszej misji gry. Tym razem jednak wykonanie tego rozkazu będzie wyjątkowo trudne, a to dlatego, iż będziesz musiał zaliczyć je przed upływem wyznaczonego limitu czasowego. Nie byłoby to jeszcze takie skomplikowane gdyby trzeba było zamartwiać się wyłącznie tym zadaniem. W wyznaczonym limicie musisz jeszcze wykonać dwie inne czynności - odpalić proste combo oraz zebrać dwa wisiorki. W rezultacie wszystkie czynności będziesz sobie musiał idealnie zgrać, lecz to zadanko zabierze ci najwięcej czasu. Jeśli chodzi o lokalizację, osobiście proponowałbym ustawić się przy prawej krawędzi mapy, niedaleko jednego ze znalezionych wisiorków. Możesz też oczywiście rozejrzeć się za innym punktem, jak chociażby miejscem, w którym odnajdziesz lewy wisiorek.

3. Rescue - Ochraniaj członków załogi przed wielką ośmiornicą.

Zadanie to będziesz wykonywał równolegle z walką z ośmiornicą, która jest oczywiście bossem tego etapu. W początkowej fazie jest to jeszcze proste. Gorzej będzie gdy przemieścisz się pod pokład. Jeśli bowiem ośmiornica co najmniej dwa razy przewróci Twoją postać, zdoła też zapewne porwać członka załogi, stojącego przy armacie. W rezultacie będziesz musiał bezbłędnie wyprowadzać swoje ataki, tak aby móc nieustannie odpędzać wdzierające się pod pokład macki.

4. Hit Combo - Wykonaj combo składające się z serii co najmniej 7 uderzeń.

Konieczność wykonania zaledwie siedmiu uderzeń zapewne mogła Cię nieco zdziwić. Dzieje się tak jednak dlatego, że zadanie to będzie musiało być wykonane w błyskawiczny sposób. Musisz się bowiem skupić głównie na wykonywaniu subquestu z wyrzucaniem potworów za burtę. W rezultacie zadanie to wypadałoby zaliczyć w nie więcej niż 5-7 sekund.