Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 - Pearl Vs Dutchman - Subquesty | Solucja poradnik Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 4 - Pearl Vs Dutchman

1 - Misja 4 - Pearl Vs Dutchman - Subquesty | Solucja - Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Lista dostępnych subquestów:

1. Crab Pendants - Odszukaj cztery wisiorki w kształcie kraba.

Koniecznie radziłbym zapoznać się z głównym opisem misji. W przeciwnym wypadku nie mógłbyś bowiem odnaleźć jednego z wisiorków i tym samym zaliczyć tego subquestu. Ponadto obiekt ten będziesz musiał podnieść bardzo szybko, tak aby nie obniżyć szans na odniesienie zwycięstwa.

2. Defeat Enemies - Pokonaj co najmniej dziesięciu przeciwników.

Zadanie to właściwie zaliczy się bez Twojej pomocy. W walkach będziesz bowiem brał udział bardzo często, a większości z nich nie da się pominąć.

3. Avoid Detection - Unikaj przeciwników po dotarciu na główny pokład Flying Dutchmana.

Z zadaniem tym możesz już mieć trochę problemów, gdyż nie zostało ono wystarczająco dobrze opisane (w celach misji). Chodzi mianowicie o to żeby po dotarciu do określonego miejsca na mapie podążać zgodnie ze ściśle wyznaczoną ścieżką. Wszystko to zostało oczywiście przedstawione w głównej części poradnika.

4. Loot - Zbierz co najmniej 600 sztuk złota.

Z wykonaniem tego subquestu nie powinno być żadnych szczególnych problemów. Większość złota pozostawią oczywiście po sobie napotykani przeciwnicy. Ponadto w trakcie eksploracji Flying Dutchmana odnajdziesz dwie skrytki z dużą ilością skrzyń, zawierających sakiewki ze złotem. Lokalizacje tych miejsc przedstawione zostały w poradniku.

5. Hit Combo - Wykonaj combo składające się z serii co najmniej 20 uderzeń.

To bez dwóch zdań najtrudniejsze zadanie, choć mimo wszystko jego wykonanie nie powinno wymagać jakichś szczególnych uzdolnień. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, iż stwory pojawiające się w tej misji są zdecydowanie wolniejsze od żołnierzy, z którymi miałeś do czynienia w Port Royal. W rezultacie nie będziesz się tak bardzo musiał martwić o udane kontrataki z ich strony, czy jeszcze gorsze do pokonania bloki. Ponadto wymagany mnożnik będziesz mógł osiągnąć w co najmniej 3-4 różnych miejscach, między innymi na samym początku misji lub bezpośrednio po przedostaniu się na pokład Flying Dutchmana.