Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry

Poradnik do gry „Pirates of the Caribbean: At World's End” składa się w głównej mierze z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich dwunastu misji kampanii singleplayer, oraz pełne zestawienie wszystkich achievementów które można zdobyć w grze.

29 czerwca 2007Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam w nieoficjalnym poradniku do gry

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry "Pirates of the Caribbean: At World's End" ("Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata"). Tekst ten składa się w głównej mierze z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich dwunastu misji, składających się na kampanię singleplayer gry. Podpowiadam przede wszystkim w jaki sposób należy wykonywać główne (obowiązkowe) zadania, choć w początkowej części opisu każdej misji zawarłem także dokładne zestawienie dodatkowych questów (opcjonalnych), którymi można się zająć. Bardzo często jest też tak, iż zadania te są opisywane bezpośrednio w głównej części poradnika. Dzieje się tak na przykład wtedy, gdy należy odszukać jakąś lokację (np. cele z więźniami) czy trzeba wykonać bardziej skomplikowaną akcję (np. wziąć udział w mini-grze). Pozostałe opisy subquestów znalazły się pod ich nazwami. Drugą część poradnika stanowi z kolei dokładne zestawienie wszystkich achievementów (osiągnięć), które można spróbować zdobyć. Są to między innymi nowe postaci, którymi można następnie przechodzić poznane już wcześniej poziomy. Listę odkrytych już achievementów można oczywiście w każdej chwili otwierać, klikając na odpowiedniej opcji z menu głównego gry. Korzystając z okazji warto też przypomnieć o konieczności zapisywania stanu gry. Można to wykonywać dopiero po zakończeniu każdego etapu (także tych dodatkowych). Jeśli chodzi o opis głównych misji, skupiłem się zarówno na kwestiach związanych z eksploracją, jak i samych walkach, w których siłą rzeczy trzeba brać udział. Mam nadzieję, że poradnik okaże się pomocny w ukończeniu najtrudniejszych scenek gry, których na całe szczęście nie ma zbyt dużo.

Życzę udanej zabawy!

"Stranger"

Garść przydatnych porad:

- Przede wszystkim, zadbaj o to żeby niszczyć wszystkie napotykane skrzynie. Nie powinieneś mieć problemów z ich odnajdywaniem. Ponadto będę starał się podawać w poradniku gdzie można je odnaleźć. W większości skrzyń odnajdziesz sakiewki ze złotem.

- Walcząc z przeciwnikami, staraj się oczywiście uzyskiwać wysoko punktowane combosy. Niejednokrotnie będzie to wręcz wymagane do zaliczania dodatkowych questów. Musisz jednak pamiętać o dwóch rzeczach. Przerwa pomiędzy uderzeniami nie może trwać więcej niż ~2 sekundy. Ponadto nikt nie może cię w tym czasie trafić. Umiejętnie wybieraj więc kolejnych wrogów oraz typy ataków. Głównie powinny to być szybsze ciosy. Dopiero widząc, iż się one powiodły, próbuj mocniejszych ataków.

- Walcząc z silniejszymi, pojedynczymi przeciwnikami, staraj się za wszelką cenę korzystać z bloków. Gdy tylko przeciwnik zakończy wyprowadzanie swojego ciosu, próbuj kontratakować. W wielu przypadkach zakończy się to sukcesem. Jeśli stracisz zbyt dużo punktów zdrowia, używaj apteczek, które dość często będziesz podnosił.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Piraci z Karaibów: Na Krańcu Świata - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 29 czerwca 2007.

komentarze czytelników

Atan!  2007-07-13 - 17:13

I takie poradniki lubię... Zresztą "Stranger" robi NAJLEPSZE poradniki!!! Pozdrowienia dla niego! ;)