Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Questy - lista alfabetyczna | Stalker Cień Czarnobyla poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Zestawienie wszystkich głównych questów

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, odnajdziesz tu alfabetyczne zestawienie wszystkich głównych zadań, których wykonania będzie się można podjąć w trakcie gry. Zawarte poniżej informacje powinny szczególnie zainteresować tych graczy, którzy pragną szybko odnaleźć rozwiązanie do aktualnie wykonywanych questów. Zadania opisane zostały zgodnie z następującym schematem:

NAZWA QUESTU (zgodna z opisem z gry)

Lokalizacja startowa: nazwa sektora, w którym quest rozpoczyna się (niezależnie od tego czy jest to NPC czy zadanie aktywuje się w sposób automatyczny)

Co należy wykonać:

a) objaśnienie danego podpunktu (nazwa strefy, do której dany podpunkt bezpośrednio odnosi się)

Korzystając z okazji pragnąłbym zauważyć, iż wiele questów wykonywanych jest w kilku różnych strefach. W takich przypadkach opisów należy szukać w tych właśnie miejscach. Będą się bowiem odnosiły do czynności, które można wykonać tylko w aktualnie eksplorowanej strefie. Myślę jednak, że nie powinno być z tym żadnych problemów. Przejdźmy więc do listy wszystkich zadań...

D

>>Dokonaj pomiarów radiacji

Lokalizacja startowa: Jantar

Co należy wykonać:

a) porozmawiać z profesorem Krugłowem (Jantar)

b) eskortować Krugłowa do miejsc, w których wykona pomiary (Jantar)

c) powrócić z wynikami do Sakharova (Jantar)

>>Dotrzyj do elektrowni

Lokalizacja startowa: Prypeć

Co należy wykonać:

a) spotkać się z innymi Stalkerami (Prypeć)

b) podążać za innymi żołnierzami (Prypeć)

c) odszukać ścieżkę prowadzącą do sektora Elektrownia Jądrowa (Prypeć)

d) odnaleźć wejście prowadzące do sarkofagu (Elektrownia Jądrowa)

>>Drzwi na poziom drugi

Lokalizacja startowa: X18

Co należy wykonać:

a) odnaleźć kod potrzebny do otwarcia drzwi (X18)

b) skorzystać z kodu, tak aby móc przedostać się do dalszej części laboratorium (X18)

I

>>Idź na nasyp kolejowy

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) odnaleźć w wyznaczonym miejscu czeladnika (Kordon)

b) przedostać się na drugą stronę nasypu kolejowego (Kordon)

O

>>Odeprzyj atak bandytów

Lokalizacja startowa: Wysypisko

Co należy wykonać:

a) odeprzeć zmasowany atak bandytów (Wysypisko)

b) po udanej akcji porozmawiać z Biesem (Wysypisko)

>>Odszukaj Ducha

Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom - Kanały

Co należy wykonać:

a) dowiedzieć co stało się z Duchem (Jantar)

>>Odszukaj wejście do laboratorium X16

Lokalizacja startowa: Jantar

Co należy wykonać:

a) odszukać i zbadać ciało Wasiliewa (Jantar)

b) udać się do wejścia prowadzącego do laboratorium X16 (Jantar)

P

>>Pogadaj z Lisem o Strieloku

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) uratować umierającego Lisa (Kordon)

b) wypytać Lisa na temat Strieloka (Kordon)

>>Pomóż Stalkerom

Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom

Co należy wykonać:

a) pomóc Stalkerom w pokonaniu bandytów znajdujących się niedaleko wejścia do fabryki (Instytut Agroprom)

>>Pomóż zniszczyć oddział uderzeniowy Monolitu

Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe

Co należy wykonać:

a) porozmawiać z dowódcą posterunku Wolności (Magazyny wojskowe)

b) odeprzeć atak oddziałów Monolith (Magazyny wojskowe)

c) po wykonanej akcji ponownie porozmawiać z dowódcą (Magazyny wojskowe)

S

>>Schowek w Prypeci

Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom

Co należy wykonać:

a) przedostać się do hotelu znajdującego w dzielnicy Prypeć (Prypeć)

b) odszukać pomieszczenie z tajną skrytką (Prypeć)

c) zapoznać się z zawartością skrytki (Prypeć)

>>Spełniacz Życzeń

Lokalizacja startowa: Czerwony Las - Bunkier

Co należy wykonać:

a) przedostać się do sarkofagu (Sarkofag)

b) odszukać monolit (Sarkofag)

>>Spotkaj się z Doktorem

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) porozmawiać z doktorem, znajdującym się w kryjówce Strieloka (Instytut Agroprom - Kanały)

>>Spotkaj się z Krugłowem

Lokalizacja startowa: Dzicz

Co należy wykonać:

a) przedostać się do miejsca katastrofy, likwidując napotykanych przeciwników (Dzicz)

b) odnaleźć profesora Krugłowa i porozmawiać z nim (Dzicz)

>>Spotkaj się z przewodnikiem

Lokalizacja startowa: X16

Co należy wykonać:

a) porozmawiać z przewodnikiem, przebywającym w strefie Kordon (Kordon)

>>Spotkaj się z Sieryjem

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) dowiedzieć się czegoś więcej na temat Strieloka od Sieryja (Wysypisko)

T

>>Tajemnica Monolitu

Lokalizacja startowa: Tajne laboratorium

Co należy wykonać:

a) rozwiązać tajemnicę monolitu (Tajne laboratorium)

>>Tajne laboratorium

Lokalizacja startowa: Prypeć

Co należy wykonać:

a) odnaleźć ukryte przejście (Sarkofag)

b) użyć dekodera w celu otwarcia drzwi (Sarkofag)

c) dowiedzieć się co znajduje się po drugiej stronie drzwi (Tajne laboratorium)

U

>>Uratuj członka "Powinności"

Lokalizacja startowa: Dolina Mroku

Co należy wykonać:

a) udać się z Nabojem do miejsca, w którym przeprowadzona zostanie zasadzka (Dolina Mroku)

b) zabić bandytów i uratować członka organizacji Powinność (Dolina Mroku)

>>Uratuj Kreta

Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom

Co należy wykonać:

a) zabić okolicznych żołnierzy (Instytut Agroprom)

b) uratować skrywającego się w budynku Kreta (Instytut Agroprom)

>>Uwolnij członka "Powinności"

Lokalizacja startowa: Dolina Mroku

Co należy wykonać:

a) przedostań się do więzienia i uratuj kolejnego członka organizacji Powinność (Dolina Mroku)

W

>>Wejdź do centrum sterowania

Lokalizacja startowa: X18

Co należy wykonać:

a) odnaleźć kod potrzebny do otwarcia drugich drzwi (X18)

b) skorzystać z kodu, tak aby móc przedostać się do dalszej części laboratorium (X18)

>>Weź dokumenty

Lokalizacja startowa: X16

Co należy wykonać:

a) przedostać się do laboratorium X16 (X16)

b) odszukać ciało Ducha i zabrać dokumenty (X16)

>>Wydostań się z Doliny Mroku

Lokalizacja startowa: Dolina Mroku

Co należy wykonać:

a) uciec z planszy Dolina Mroku (Dolina Mroku)

>>Wydostań się z laboratorium

Lokalizacja startowa: X16

Co należy wykonać:

a) uciec z laboratorium, wykorzystując do tego celu sekretny tunel (Jantar)

b) porozmawiać raz jeszcze z Sakharovem (Jantar)

>>Wyłącz emisję psioniczną

Lokalizacja startowa: X16

Co należy wykonać:

a) wyłączyć pierwszy moduł (X16)

b) wyłączyć drugi moduł (X16)

c) wyłączyć trzeci moduł (X16)

d) wyłączyć cały mechanizm, tak aby móc przystąpić do dowolnej eksploracji laboratorium (X16)

>>Wyłącz Mózgozwęglacz

Lokalizacja startowa: Bar

Co należy wykonać:

a) przedostać się w okolice anteny (Czerwony Las)

b) odnaleźć wejście prowadzące do bunkra (Czerwony Las)

c) wyłączyć urządzenie (Czerwony Las - Bunkier)

Z

>>Zabij Lukasha

Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe

Co należy wykonać:

a) pozbyć się trzech snajperów (Magazyny wojskowe)

b) zabić Lukasha (Magazyny wojskowe)

c) powrócić do obozowiska Powinności w celu odebrania nagrody (Magazyny wojskowe)

>>Zabij snajpera na wieży

Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe

Co należy wykonać:

a) zabić snajpera (Magazyny wojskowe)

b) powrócić do Czachy (Magazyny wojskowe)

>>Zabij Strieloka

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) odszukać Strieloka (X)

b) zabić Strieloka (X)

Uwaga! Jest to jedyne zadanie, którego właściwie nie będziesz mógł wykonać. Jest to bezpośrednio powiązane z kluczowymi fragmentami fabuły, tak więc proponowałbym zapoznać się z opisem zadania Spotkaj się z doktorem jeśli chcesz dowiedzieć się nieco więcej.

>>Zajmij się "kablem"

Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe

Co należy wykonać:

a) przedostać się w okolice farmy (Magazyny wojskowe)

b) zaczekać aż kapuś skontaktuje się ze swoim agentem (Magazyny wojskowe)

c) zabić donosiciela (Magazyny wojskowe)

d) zabić agenta (Magazyny wojskowe)

e) powrócić do Lukasha i złożyć mu raport z akcji (Magazyny wojskowe)

>>Zaprowadź Krugłowa nad Jantar

Lokalizacja startowa: Dzicz

Co należy wykonać:

a) zaprowadzić Krugłowa do wyjścia z tej strefy (Dzicz)

b) porozmawiać z profesorem (Dzicz)

>>Zareaguj na wołanie o pomoc

Lokalizacja startowa: Wysypisko

Co należy wykonać:

a) zaoferować pomoc rozmawiając z Biesem (Wysypisko)

>>Zdobądź informacje o Strieloku

Lokalizacja startowa: Wysypisko

Co należy wykonać:

a) spotkać się z grupą Kreta (Instytut Agroprom)

b) wydobyć informacje na temat Strieloka od samego Kreta (Instytut Agroprom)

>>Zdobądź informacje od zwiadowcy

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) porozmawiać z Wilkiem (Kordon)

b) spotkać się z ludźmi Wilka (Kordon)

c) zabić bandytów skrywających się w obozowisku (Kordon)

d) odzyskać dysk od Żwawego (Kordon)

e) wrócić się z dyskiem do Sidorowicza (Kordon)

>>Znajdź dokumenty w LabX18

Lokalizacja startowa: X18

Co należy wykonać:

a) odszukać dokumenty (X18)

b) dostarczyć dokumentu Barmanowi, znajdującemu się w strefie o nazwie Bar (Bar)

>>Znajdź dokumenty wojskowe

Lokalizacja startowa: Kordon

Co należy wykonać:

a) wykraść dokumenty (Instytut Agroprom)

b) dostarczyć dokumentu barmanowi (Bar)

>>Znajdź dokumenty z LabX16

Lokalizacja startowa: Bar

Co należy wykonać:

a) odszukać dokumenty w laboratorium X16 (X16)

b) dostarczyć dokumentu Barmanowi (Bar)

>>Znajdź schowek grupy Strieloka

Lokalizacja startowa: Instytut Agroprom

Co należy wykonać:

a) odszukać skrytkę Strieloka (Instytut Agroprom - Kanały)

b) zapoznać się z zawartością skrytki (Instytut Agroprom - Kanały)

c) zlokalizować wyjście z kanałów (Instytut Agroprom - Kanały)

>>Znajdź wejście do LabX18

Lokalizacja startowa: Bar

Co należy wykonać:

a) przedostać się na teren bazy (Dolina Mroku)

b) zdobyć klucz do laboratorium, który jest w posiadaniu Dzika (Dolina Mroku)

c) wydostać się z bazy bandytów (Dolina Mroku)

d) odnaleźć wejście prowadzące do laboratorium (Dolina Mroku)

>>Zniszcz jednostkę "Powinności"

Lokalizacja startowa: Magazyny wojskowe

Co należy wykonać:

a) zgłosić się do Maxa (Magazyny wojskowe)

b) zabić wszystkie osoby znajdujące się w obozowisku Powinności (Magazyny wojskowe)

c) powrócić do Lukasha (Magazyny wojskowe)