Jade Empire: Edycja Specjalna - poradnik do gry

Jade Empire: Edycja Specjalna - poradnik do gry

Jade Empire: Edycja Specjalna - poradnik do gry

Witajcie w świecie Jade Empire, gdzie panuje równouprawnienie kobiet i mężczyzn, a srebro sypie się z każdego rozbitego garnka. Mam przyjemność zaprezentować Wam nową wersję poradnika, w całości dostosowaną do polskiej wersji językowej. W jego części pierwszej znajdziecie opis bohaterów oraz rozmaite rodzaje technik. Druga część to chronologiczny opis przejścia wszystkich zadań, jakie czekają na Was w cesarstwie. Poradnik odnosi się zarówno do drogi Otwartej Dłoni, jak i Zamkniętej Pięści - zadania są opisane pod kątem obydwu ścieżek. W ostatniej części poradnika znajdziecie rozdziały dotyczące reguł romansowania i zakończeń. W poradniku zwykle nie zdradzam szczegółów fabuły ograniczając się tylko do krótkich informacji związanych z danym zadaniem. To chyba wszystko, a więc jak mawiał słynny, chiński filozof - "przekonajmy się czyje kung-fu jest lepsze". Zapraszam.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Informacje o Jade Empire: Edycja Specjalna - poradnik do gry

Autor : Maciej Shinobix Kurowiak

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 35, ilustracje: 120 .

Popularne strony w Jade Empire: Edycja Specjalna - poradnik do gry

Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78857Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78856Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78855Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78854Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78853Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78852Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78851Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78850Jade Empire: Edycja Specjalna - screen - 2007-02-07 - 78849

03.04.2007 01:57
UltRafaga
125
Wolf Time

Czemu nie ma w opisie styli walki bronią, przypisanego do kategorii "Długi Miecz", "Miecza Demona" ??? Można go znaleść na polanie gdzie się budzisz po śmierci. Jest przy zwłokach za miejscem "przebudzenia" i ma +50% obrarzenia.

03.04.2007 10:24
odpowiedz
Urdaz
31
Konsul

To samo tyczy sie Demon Staff (+50% do obrazeń) ktorego mozna znależc na ziemi w Nekropolis , blisko podpalaczki

03.04.2007 18:44
odpowiedz
Stitch001
153
Witcher

Pewnie dlatego, że (z tego co mówią) w wersji na X-kolcka tych przedmiotów nie było (o co mi chodzi, domyślcie się sami).

03.04.2007 23:06
odpowiedz
UltRafaga
125
Wolf Time

Stitch001 --> To ten poradnik powinien był być pisany na podstawie edycji SE z Pieca, a nie kopia tego eX-owego, bo z tego co widze to technik "Iron Palm" i "Viper", też nie ma.

12.04.2007 12:06
odpowiedz
Cainoor
188
Mów mi wuju

Mapki można by było trochę powiększyć. Średnio cokolwiek widać. Poradnik ok, ale chyba nie wszystko zostało opisane. Np. wspomniana technika "Żelazna Dłoń" / "Iron Palm".

13.04.2007 18:19
odpowiedz
wapiczapi
54
Konsul

jak pokonać tych golemów w roździale 3 6 części ?? niech ktoś mi pomoże

17.04.2007 18:30
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

wapiczapi-jak grasz na poziomie trudności mistrz i sobie nie radzisz to go zmień na poziom uczeń

30.04.2007 11:58
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

Mam dwa pytania: gdzie dokładnie można znaleźć demon sword?gdzie można znaleźć drugi zwój stylu Żmija?(mam tylko Oko żmii i łuska żmii)

30.04.2007 13:30
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

anuluje tamte pytania<zonk>

30.04.2007 14:25
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

nie bierzcie mnie za spamera ale mam kolejne pytanie jakie kwestie dialogowe trzeba wybrać aby zdobyć ten zwój Kieł Żmii?

05.05.2007 15:42
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

anuluje każde pytanie i sorry za kłopot:(<przykro>

15.05.2007 14:49
odpowiedz
ReMo18
40
Achiou !

Waczapi, kumpel mi mówił, że gdzieś w Cesarskim Mieście w Uniwersytecie... Czy jakiejś szkole :D ( nie doszedłem tam jeszcze, w każdym bądż razie no coś w tym stylu ). Tylko pod żadnym pozorem nie bierz najpierw walk na arenie, bo zamiast Żmiji skompletujesz Żelazną Pięsć !

26.05.2007 09:38
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

Mam pytanie do kazdego grającego w tę gre a konkretni to:Kto ją przeszedł ba poziomie trudności Jadeitowy Mistrz?(bo ja już próbuje:-))

16.08.2008 18:38
odpowiedz
mihaujaja
1
Junior

mam problem:( czy ktoś mógłby ktok po kroku opisać mi jak dojść do bramy od wielkiej tamy?
z góry dzięki

12.01.2009 21:09
odpowiedz
Johny1335
34
Pretorianin

żelazna dłoń jest demoniczny miecz jest wogule wam starzy okularów nie kupili jezu trzymajcie mnie ludzie!

10.02.2011 12:19
odpowiedz
miszcz2
1
Junior

W rozdziale 2 cz.6 brakuje wzmianki o tym,że jak włączy się przełącznik w pomieszczeniu z ważką
to otworzy się skarbiec Gao