Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Sochen Cave Palace

1 - Boss: Mandragoras; - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
1 - Boss: Mandragoras;

2 - Boss: Ahriman.

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Gorgimera

~39

~4386

Wodę

Fire Magicite (80g),

Bundle of Feathers (833g),

Teleport Stone**

Fire Magicite (80g),

Hammerhead*

Iguion

35-37

4892-5239

Piorun

Aries gem (150g),

Pointed Horn (706g),

Frogspawn (769g),

Ice Magicite (80g),

Eye Drops**

Phoenix Down**,

Aries gem (150g)

Zombie Knight

36-38

3693-4053

Holy

Dark Magicite (80g),

Capricorn Gem (150g),

Maggot Flesh (741g),

Hypnocrown*

Maggot Flesh (741g)

Imp

37-39

4390-4710

Lód

Blue Fang**,

Scorpio Gem (150g),

Storm Magicite (80g),

Demon Feather (910g)

Antidote**

Pit Fiend

37-39

4390-4710

Ziemię

Demon Feather (910g),

Scorpio Gem (150g),

Remedy**,

Wind Magicite (80g)

Scorpio Gem (150g),

Wind Magicite (80g)

Striker

37-38

5129-5549

Wiatr

Earth Magicite (80g),

Maggoty Flesh (741g)

Earth Magicite (80g),

Maggoty Flesh (741g)

Focalor

36-37

4513-4687

Lód

Power Rod*,

Dorsal Fin (1577g)*

Ichthon Scale (1033g)

Wendigo

37-38

5458-5878

Piorun

Maggoty Flesh (741g),

Ice Magicite (80g)

Ice Magicite (80g)

*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać

Idź na północ (wg mapy tu zamieszczonej - w prawo), aż dojdziesz do wielkich kamiennych drzwi: Gate of the Soul Ward - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Idź na północ (wg mapy tu zamieszczonej - w prawo), aż dojdziesz do wielkich kamiennych drzwi: Gate of the Soul Ward . Użyj na nich klucza, który dostałeś od dzieciaka. W komnacie za tymi wrotami czeka Cię pojedynek z Mandragorami.

Mandragora Prince, - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Mandragora Prince,

Alraune King,

Onion Queen,

Pumpkin Star,

Topstalk

Ok. 9 000 HP każdy

Odporne na Librę,

Ram,

Pollen

To przerażające stworzenia siejące grozę w jaskini. Mandragory stosują ataki podjazdowe - atakują i uciekają - skup się na jednym i goń go, dopóki go nie wykończysz. Do ataku najlepiej użyć gambitu "lowest HP", przez co Twoi bohaterowie sami będą gonili zranionego tak długo, póki go nie wykończą. Ich ataki to zwykły Ram i Pollen powodujący u Twoich bohaterów "poważne powikłania zdrowotne", które natychmiast lecz.

Za pokonanie ich dostaniesz od dzieciaka 1000 gil i 3x Remedy, a od Montblanca 1600 gil.

Za następnymi drzwiami zobaczysz kryształ zapisu, ale nie ciesz się zbytnio - to jest Crystal bug. Jeśli krucho z Tobą, to najlepiej chwilę odpocznij i się ulecz. Po pokonaniu przeciwnika pojawi się prawdziwy kryształ.

Ascetics Door otworzysz, wchodząc na obszar Destinys March od wschodu i obiegając go zgodnie z ruchem wskazówek zegara. - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Ascetic's Door otworzysz, wchodząc na obszar Destiny's March od wschodu i obiegając go zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Żeby otworzyć Pilgrims Door, trzeba trochę się natańczyć. Ustaw się w punkcie Start i biegnij ponumerowaną ścieżką: wyjdź z obszaru przez 1, wejdź z powrotem przez 2, wyjdź przez 3, wejdź przez 4 itd. - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Żeby otworzyć Pilgrim's Door, trzeba trochę się "natańczyć". Ustaw się w punkcie "Start" i biegnij ponumerowaną ścieżką: wyjdź z obszaru przez "1", wejdź z powrotem przez "2", wyjdź przez "3", wejdź przez "4" itd.

 

Za każdym razem, gdy wejdziesz na ten obszar dobrym wejściem, zobaczysz komunikat o zmianie biegu wodospadów. - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Za każdym razem, gdy wejdziesz na ten obszar dobrym wejściem, zobaczysz komunikat o zmianie biegu wodospadów.
Gdy przejdziesz pomyślnie całą ścieżkę, zobaczysz komunikat o otwartych drzwiach. Udaj się wtedy do numeru 9. Znajdziesz tam Pilgrims Door i ukrytą komnatę. W środku znajdziesz skarb i prawdopodobnie Rare Moba - Anubysa. - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Gdy przejdziesz pomyślnie całą ścieżkę, zobaczysz komunikat o otwartych drzwiach. Udaj się wtedy do numeru "9". Znajdziesz tam Pilgrim's Door i ukrytą komnatę. W środku znajdziesz skarb i prawdopodobnie Rare Moba - Anubysa.

Właściwie otwieranie Ascetic's Door nie ma większego znaczenia teraz, bo i tak nie posiadasz klucza do następnych zamkniętych drzwi, na które natrafisz, idąc tą ścieżką. Tym razem lepiej jest otworzyć Pilgrim's Door.

Biegnij do następnego bossa - Ahrimana. Po drodze napotkasz dziwne, nie dające się otworzyć drzwi. Nie przejmuj się nimi - po prostu idź dalej.

Ahriman - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Ahriman

Ok. 58 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na holy,

Absorbuje dark

Toxify,

Divide,

Phantazmal gaze,

Immobilizega,

Doom

Początkowo walka prosta. Schody zaczynają się dopiero później, gdy wróg zaczyna się szybko powielać.

Jego klony są dość uporczywe, ale nie mają dużo HP - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Jego klony są dość uporczywe, ale nie mają dużo HP. Radziłbym, by je wykończyć najpierw, ale podstawowym problemem jest ich odróżnienie...

Jego ataki, oprócz divide , to: Toxify - status jednego z bohaterów zmienia się na Sap , Phantazmal gaze - powoduje Confuse u jednego z Twoich, Immobilizega - unieruchamia wszystkich w zasięgu oraz Doom .

Natychmiast lecz negatywne statusy i zdrowy wykończ przeciwnika.

Za pokonanie go dostaniesz od Montblanca 1600 gil.

1 - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Po walce wyzbieraj znajdujące się w sali skarby i wyjdź drzwiami prowadzącymi na wschód - Sochen Cave Palace | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Po walce wyzbieraj znajdujące się w sali skarby i wyjdź drzwiami prowadzącymi na wschód. Kawałek dalej znajdziesz windę [screen 1 ]. Jedź na górę. Tam znajdziesz Gate Crystal i wyjście z jaskini. Po prostu skieruj się na północ, otwórz drzwi [screen 2 ], a znajdziesz się w Old Archades.