Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Głębiej w Golmore Jungle | Część II | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Głębiej w Golmore Jungle

Nazwa - Głębiej w Golmore Jungle | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Great Malboro

22-23

1573-1759

Wiatr

Malboro Vine (433g),

Musk Stick*,

Foul Liquid (703g)

Earth Magicite (80g)

Diresaur

~28

~5621

Wiatr

Earth Magicite (80g),

Tyrant Hide (549g)

Tanned Hide (549g),

Tyrant Hide (549g),

Earth Magicite (80g)

Coeurl

37-38

4350-4460

Lód

Storm Magicite (80g),

Warp Mote**,

Quality Pelt (651g)

Coeurl Pelt (454g),

Storm Magicite (80g)

*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać

W wiosce dostałeś też Lante's Tear - pozwoli ona na przechodzenie przez magiczne bariery w dżungli. Wyjdź w wioski i kieruj się na wschód. Jak dojdziesz do kryształu zapisu gry, skwapliwie z niego skorzystaj. W obszarze zaraz za nim czeka kolejny boss: Elder Wyrm

Elder Wyrm - Głębiej w Golmore Jungle | Część II | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Elder Wyrm

+2 Treanty

Ok. 70 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na ataki wiatrem

Zwykły atak,

Sporefall,

Wild charge,

Fire ball

Przeciwnik jest dość silny. Na walkę z nim wystaw Basha z berserkiem i dwóch magów. Niech Bash wali kogo uzna za stosowne, a magowie niech atakują przy pomocy Aero oba treanty. Po załatwieniu treantów wprowadź co najmniej jednego białego maga - musi znać Esunę i mieć na sobie coś, co uchroni go przed Confuse.

Boss często atakuje przy pomocy Sporefall - dodaje mnóstwo negatywnych statusów (Blind, Confuse, Slow, Silence, Oil, Sleep, Poison, Sap) wszystkim bohaterom w zasięgu. Wild charge to bardzo silny atak skierowany przeciwko jednemu bohaterowi, a Fire ball to ognisty atak raniący wszystkich stojących bezpośrednio przed Wyrmem.

U Montblanca za pokonanie go dostajesz 800 gil.