Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Barheim Passage

1 - Przełącznik otwierający wielką bramę; - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
1 - Przełącznik otwierający wielką bramę;

2 - Boss: Mimic Queen.

Nazwa

Poziom

Życie HP

Podatny na

Upuszcza (cena)

Można ukraść (cena)

Baterry Mimic

~7

~520

Lód

Eye drops**

Alarm Clock**

Iron Scraps (185g)

Iron Scraps (185g)

Storm stone (35g)

Tiny Mimic

7-8

211-217

Wiatr

Iron scraps (185g)

Eye Drops**

Storm Stone (35g)

Earth Stone (35g)

Iron Scraps (185g)

Mimik

~7

~334

Wiatr

Earth stone (35g)

20 gil

Steeling

6-7

282-298

Ziemię

Eye drops**

Bat fang (105g)

Wind Stone (35g)

Seeker

~7

~551

Ziemię

Crooked Fang (287g)

Wind Stone (35g)

Taurus gem (150g)

Flan

~6

~280

Ogień

Green Liquid (206g),

Water Stone (35g),

Caramel (276g)

Gold needle**

Water stone (35g),

Caramel (276g)

Bomb

6-7

317-332

Wodę

Bomb Ashes (200g)

Fire Stone (35g)

Suriander

8-9

410-430

Lód

Horn (120g)

Antidote**

Storm Stone (35g)

Zombie***

7-8

277-286

Holy

Foul Flesh (143g)

Antidote**

2 gil

Dark stone (35g)

Foul Flesh (143g)

Dark stone (35g)

Kilimweave Shirt* **

Spectre***

8-9

402-408

Holy

Dark stone (35g)

Glass Jewel (115g)

Dark stone (35g)

Dark Mote* **

*rzadkość; ** lepiej nie sprzedawać; *** występują tylko po znacznym spadku energii

Timeworn Device. - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Timeworn Device.
Od lewej: Gate Switchboard, Burrogh, brama. - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Od lewej: Gate Switchboard, Burrogh, brama.

Idź przed siebie. W małej sali po prawej znajdziesz parę skarbów. Podejdź do "Timeworn Device " i wybierz: "Press the switch". Zejdź na dół i porozmawiaj z Burrogh'em. Da Ci bezpiecznik "Tube Fuse " (przy okazji możesz zrobić sobie małe zakupy, warto kupić nową broń i zbroję). Wróć do Timeworn Device (teraz to jest Power Relay ) i włóż bezpiecznik: "Install the Tube fuse". Zapisz grę, zejdź na dół i otwórz bramę (podejdź do Gate Switchboard i wybierz "Press the switch"), po czym idź dalej

Wskaźnik pod mini-mapą pokazuje stan energii - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Wskaźnik pod mini-mapą pokazuje stan energii. Baterry mimics wysysają ją. Jeśli spadnie zbyt nisko, zaczynają pojawiać się różne stwory. Żeby tego uniknąć, trzeba niszczyć mimiki. Zwrócą pożartą energię - ok. 25% (nawet jeśli żadnej nie zdążyły jeszcze wyssać ;))

Jeśli energia spadnie poniżej 50%, zaczynają sporadycznie wychodzić pojedyncze potwory, natomiast jeśli spadnie poniżej 30%, będziesz atakowany praktycznie na każdym kroku. Jednakże to naprawdę rzadkość, żeby energia aż tak nisko spadła.

W tej sali rozpraw się szybko z mimikiem i z Zombie. Biegnij na dół, po drodze zniszcz Tiny Mimic i na końcu Baterry mimic. Pozbieraj skarby i idź do następnego pomieszczenia. Na mapie masz zaznaczone wszystkie miejsca, w których mimiki wysysają energię.

1 - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Tu widzisz dwa mimiki - jeden już się przyssał do kabli, drugi dopiero szuka - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Tu widzisz dwa mimiki - jeden już się przyssał do kabli, drugi dopiero szuka. Załatw oba i biegnij dalej. Jeśli ten "niejedzący" Ci uciekł, to żeby go dorwać, będziesz musiał iść na pierwszym rozwidleniu [screen 1 ] w prawo, jeśli go dorwałeś wcześniej, idź w lewo. Na następnym rozwidleniu [screen 2 ] najpierw biegnij w prawo. Minie Cię mimik. Co najwyżej, raz Cię uderzy i ucieknie. Goń go - schowa się w drugim korytarzu i przyssie do kabli. Załatw go, wróć do rozwidlenia i biegnij w prawo. Na następnym skrzyżowaniu biegnij w lewo (po prawej masz tylko jakieś skarby i mapę). Biegnij wzdłuż tunelu. Na stacji zniszcz mimika i wbiegnij do sali obok. Tu też rozpraw się z mimikami i wróć na tory.

Biegnij do następnej części tunelu - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Biegnij do następnej części tunelu. Tu biegnij przed siebie, w stronę wielkiej bramy i tuż przed nią - zniszcz mimika. Teraz musisz udać się w lewo i poszukać przełącznika otwierającego wielką bramę. Jak go znajdziesz, wciśnij przycisk i wracaj do wielkiej bramy.

W następnym odcinku tunelu zapisz grę i idź dalej. Od tej pory zaczniesz spotykać zwykłe mimiki, które udają skrzynie ze skarbami. Biegnij ciągle przed siebie aż do następnego kryształu zapisu gry. Nie zapomnij o skarbach - oprócz zakamuflowanych mimików są też i te prawdziwe.

Przy tym krysztale zapisz grę i idź dalej do wielkiej okrągłej sali. Czeka Cię kolejna walka z bossem.

Mimic Queen lv. 10 - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Mimic Queen lv. 10

Mimic Queen

Poziom 10

4073 HP

Podatny na: Lód

Ataki:

Zwykły atak,

Spawn,

Breath of Life,

Thunder,

Shockstorm,

Ground shaker.

2 - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Ten boss, co tu kryć, jest słaby - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Ten boss, co tu kryć, jest słaby. Miałem dwie postacie, które znały blizzard (Vaan i Fran), Basch jest bardzo silny w walce wręcz, a Balthier od czasu do czasu rzuca potkami. Przede wszystkim skup się na bossie, a nie na jego "potomstwie". Ono Cię olewa i zaraz po urodzeniu pędzi do kabli przy ścianie. Zainteresuje się Tobą dopiero, jak skończy się mu energia, ale wtedy już dawno powinno być po walce. Jego ataki, poza tym podstawowym - jednym z odnóży, to Spawn : poczyna następnego "potomka"; Breath of Life : odnawia sobie nieco życia; Thunder : atak magiczny przeciwko jednej z Twoich postaci - łatwo można go wyeliminować, uderzając po prostu Mage Masherem , przez co zaaplikujesz mu Silence ; Shockstorm : atakuje wszystkich dookoła przy pomocy prądu, a Ground Shaker to też atak przeciw wszystkim, z tym, że ten ma element ziemny. Po walce lądujesz na Dalmasca Estersand . Zapisz grę i wracaj do Rabanastre .

Od teraz w Rabanastre możliwy jest transport poprzez Moogling - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Od teraz w Rabanastre możliwy jest transport poprzez Moogling. Wystarczy, że znajdziesz gdzieś w mieście taki drąg (1). Niedaleko powinien kręcić się mały Moogle (2) - porozmawiaj z nim, żeby przenieś się w inną część miasta i to za darmo.

W Rabanastre warto najpierw pobiec do siedziby klanu - dostaniesz mały bonus za to, że pokonałeś bandę Flanów w ściekach (150g), Firemane'a (200g) i Mimic Queen (300g). Teraz biegiem do sklepu Migela, następnie do Dalana w Lowtown i do Balzaca - znajdziesz go mniej więcej w połowie mapy, na zachodzie Lowtown , już na drugim obszarze (patrząc od Dalana).

Teraz biegnij do Sandsea i tam wejdź na piętro. Następnie skieruj się do West gate , do Aerodromu .

Wejdź do środka i porozmawiaj z Balthierem [screen ] - Barheim Passage | Część I | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Wejdź do środka i porozmawiaj z Balthierem [screen ]. Przez dłuższy czas nie będziesz mógł wrócić do Rabanastre , więc Balthier chce się upewnić, czy na pewno chcesz już odlecieć. Wybierasz "I'm ready" i następnie "I'm really ready".