Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

180 mph in heavy traffic

Poziom: Champion

Nagroda: 70000 dolarów

Osiągnąć prędkość: 290 km/h

Jak na próbę prędkości, zadanie to jest stosunkowo trudne - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Jak na próbę prędkości, zadanie to jest stosunkowo trudne. Radziłbym więc tylko raz je zaliczyć, a za gotówką rozglądać się w innych misjach z tej grupy. Dobrze byłoby też wybrać jeden z najszybszych wozów klasy A. Może to być Saleen S7 Twin-Turbo. Na początek będziesz musiał pokonać kilka górek (#1). Zjedź w prawo i dopiero teraz zacznij agresywnie przyśpieszać (#2). Możesz próbować jechać poboczem lub wymijać auta cywilne. Prostej powinno ci jednak wystarczyć, szczególnie jeśli dysponujesz szybszym wozem.

1 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Champion - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Mountain Peak Ride

Poziom: Champion

Nagroda: 75000 dolarów

Z racji tego, iż mamy do czynienia z wyścigiem, a nie próbą czasową, dotarcie do mety nie powinno ci sprawić dużych problemów - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Z racji tego, iż mamy do czynienia z wyścigiem, a nie próbą czasową, dotarcie do mety nie powinno ci sprawić dużych problemów. Przeciwnicy będą jechali dość pasywnie, tak więc uzyskanie sporego prowadzenia nie będzie szczególnym wyzwaniem. Tradycyjnie już zwrócę uwagę jedynie na najtrudniejsze zakręty, a to dlatego, iż cała trasa jest właściwie nimi usiana. ;-) Ukazane na screenie dwa nawroty (#1) pozwolą ci na powiększenie prowadzenia. Musisz je oczywiście bezbłędnie pokonać. Ostro przyhamuj przed dotarciem do bardzo wymagającego prawego nawrotu (#2). Nie martw się tym, że wolno jedziesz, gdyż przeciwnicy również będą musieli tu zwolnić. Uważaj na znajdującą się kawałek dalej skocznię (#3). Jeśli nie planujesz zwalniać, zadbaj o to żeby wylądować na wyznaczonej trasie. Teraz będziesz musiał skręcić w lewo (#4). Przed Tobą seria łagodnych szykan i jeden ostrzejszy zakręt. Generalnie jednak do mety powinieneś dotrzeć bez większych problemów.

2 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
3 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
4 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Champion - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Tantalus

Poziom: Champion

Nagroda: 100000 dolarów

Limit: 7 minut 30 sekund

W moim przekonaniu jest to jedno z najtrudniejszych wyzwań całej gry - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

W moim przekonaniu jest to jedno z najtrudniejszych wyzwań całej gry. Przemawia za tym kilka czynników. Po pierwsze, ścigasz się z czasem, którego jest niewiele. Po drugie, wyścig jest bardzo długi, a przez cały czas musisz być skoncentrowany. Po trzecie, praktycznie przez cały czas będziesz sobie musiał radzić z bardzo ostrymi zakrętami. Po czwarte, będziesz musiał unikać ruchu ulicznego. I wreszcie po piąte, na ekranie pojawi się wskaźnik uszkodzeń, a jego wyczerpanie wbrew pozorom nie będzie takie trudne. W rezultacie pokonywanie zakrętów i omijanie aut cywilnych będziesz musiał opanować do perfekcji. Niezmiernie ważne będzie to żeby nie śpieszyć się. Pamiętaj, że każda stłuczka karana jest 20 punktami. Ponadto niekiedy lepiej jest zjechać na chwilę na pobocze niż doprowadzić do kraksy. Z racji tego, iż cały wyścig jest ekstremalnie trudny, zwrócę jedynie uwagę na kilka najbardziej wymagających fragmentów, w trakcie pokonywania których będziesz się musiał szczególnie pilnować. Pierwsze zakręty, włącznie z ukazanym nawrotem (#1), pokonaj w taki sposób żeby w nic nie uderzyć. Nie martw się tym, że będziesz tu bardzo zwalniał. Pojawią się później miejsca, w których będzie się dało mocniej przyśpieszyć. Do pokonania masz tu dwa ostre nawroty (#2). Nie zjeżdżaj na lewy pas, jeśli nie widzisz czy coś nadjeżdża z przeciwka! Po dojechaniu do ukazanego miejsca (#3) czeka Cię cała seria ostrych nawrotów. Po raz kolejny przypominam, że nie musisz martwić się o szybkość ich pokonywania. Postaw wyłącznie na precyzję. Na prostych (#4) możesz przyśpieszać, ale tylko wtedy gdy nie ma tu żadnych aut cywilnych. Nie ryzykując, zjeżdżając na lewy pas czy próbując ścinać łagodniejsze łuki. Postaraj się ładnie jechać slamomem żeby szybciej pokonać ukazane szykany (#5). Następnie będziesz musiał skręcić w lewo! Zakręt ten bardzo łatwo można przegapić! Po przejechaniu kilku ostrzejszych łuków dojedziesz do kolejnych prostopadłych zakrętów (#6). Będziesz je mógł odrobinkę ścinać, tak aby nadrobić stracony wcześniej czas. Dojedziesz w końcu do miejsca, w którym będziesz musiał jechać... pod prąd (#7)! Warto tu oczywiście trochę przyśpieszyć, ale nie możesz uderzyć w żadne z nadjeżdżających aut. Możesz też próbować jechać asfaltowym poboczem. W pewnym miejscu musisz skręcić w lewo. Zakrętu tego nie możesz przegapić (#8). Uważaj na ostrzejsze zakręty, pojawiające się między innymi niedaleko autostrady (#9). Skup się w głównej mierze na unikaniu pojazdów cywilnych, gdyż sama trasa jest już stosunkowo prosta. Ukazane na screenie trzy ostre nawroty są bardzo trudne do pokonania (#10). Będziesz tu niestety musiał zwolnić. Końcówka jest już trochę prostsza. Uważaj na szybko pokonywane łuki. W tunelu będziesz mógł przyśpieszyć. Do pokonania będziesz miał kilka prostopadłych zakrętów (#11). Zwróć jednak uwagę, iż pojawia się tu zdecydowanie mniej aut cywilnych. Możesz się więc szybciej przemieszczać. Bezbłędnie pokonuj znajdujące się tu łagodne łuki. Uważaj też na ostatni, prawy nawrót (#12). Metę musisz osiągnąć z co najmniej półminutowym wyprzedzeniem, gdyż to właśnie tyle mogą zająć nałożone kary.

5 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
6 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
7 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
8 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
9 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
10 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
11 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
12 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
13 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
14 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
15 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
16 - Klasy A i B | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry