Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Dokładny opis przejścia gry przygodowej Undercover: Operation Wintersun, w której jako angielski fizyk, profesor John Russell, zostajesz zwerbowany przez M16 i wysłany Niemiec w celu odkrycia i zneutralizowania tajnej broni III Rzeszy.

7 maja 2007Autor solucji: kassiopestka (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Jest rok 1943, trwa druga wojna światowa - Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry

Jest rok 1943, trwa druga wojna światowa. 8 stycznia angielski fizyk profesor John Russell stawia się na nieoczekiwane wezwanie w biurze Colonela Traversa. Na jego kolanach ląduje teczka z aktami „Operacji Wintersun”. Otrzymuje polecenie zapoznania się z ich zawartością oraz - ku swemu zaskoczeniu - wyjazdu do Berlina wraz z obecnym w pomieszczeniu niejakim Peterem Grahamem. W ten oto prosty i raczej niezachwycający go sposób, mężczyzna wiodący dotąd spokojny żywot naukowca, staje się agentem MI6.

Chcąc skutecznie wspierać Johna w jego działaniach, traktuj wszelkie napotkane przedmioty LPM - by je obejrzeć i PPM - by je zabrać, nawet jeśli to ostatnie nie od razu jest możliwe. Dość często bowiem zdarza się, że nie możesz zadziałać jednym przedmiotem na drugim, choć wydaje się to oczywiste i logiczne, dopóki nie dowiesz się o nim czegoś więcej lub nie spróbujesz wziąć go gołymi rękami. Również w inwentarzu lewy przycisk odpowiada za informacje, natomiast prawy umożliwia posługiwanie się zebranymi znaleziskami. Także zmiana lokacji wymaga kliknięcia PPM na ikonkę z czerwoną strzałką (dwukrotne - przyspiesza ten proces), bowiem zadziałanie samym LPM sprowokuje tylko Johna do objaśnień, dokąd dana droga prowadzi. Jeśli chcesz, by Twój bohater poruszał się szybciej, naciśnij przycisk dwa razy. Zaś dialogi i sekwencje filmowe przewiniesz spacją. W tej przygodzie niekoniecznie musisz rozmawiać ze wszystkimi o wszystkim, choć oczywiście możesz, a sytuacje - gdy przepytanie kogoś niezbędne jest do rozwoju akcji - są wyraźnie zaznaczone w tekście. Pomarańczowym kolorem wyróżniłam wszystkie gromadzone w ekwipunku przedmioty oraz teksty, które należy przeczytać.

Jak typowy nieporadny intelektualista w okularkach poradzi sobie w roli szpiega? Jakich wyborów przyjdzie mu dokonywać? Kto okaże się przyjacielem, a kto wrogiem? Dowiesz się już za chwilę...

Katarzyna „kassiopestka” Pestka

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Undercover: Operation Wintersun - poradnik do gry zostały zakończone.

W komentarzach pod poradnikiem zapraszamy do dopisywania swoich uwag, własnych porad i informacji pomocnych dla innych graczy.

Możesz również napisać do nas redakcja@gry-online.pl zgłaszając błędy lub pomysły na rozbudowę poradnika.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 7 maja 2007.

komentarze czytelników


Miri  2007-03-06 - 07:49

Mam jedno pytanie, ale WAŻNE : Czy Wywiad M16 występuje w grze czy sama tą nazwę wymysliłaś? Jeśli w grze to gratuluję nieuctwa autorom, jeśli to Twój bład cóż ... ...

kassiopestka  2007-03-06 - 12:49

no, ludzie sorki, ne wiem, czy sie smiac czy plakac, oczywiscie moglabym zwalic na "chochlika drukarskiego" i takie tam, ale mea culpa, prawda jest taka, ze baby tak sie maja do misji szpiegowskich, jak gupi do sera :), a jak jeszcze nie dowidza od stukania w klawiature po nocach, to juz prawie tragedia w 3 aktach... ...

PorTiLLo  2007-03-19 - 13:49

Miri - gwoli scislosci: MI5 to kontrwywiad, komorka wywiadowcza to MI6 :-)