Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Mythology - poradnik do gry

Age of Mythology - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology poradnik Age of Mythology

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli - Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry

Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli

Warunki zwycięstwa:

  • Zabezpiecz krasnoludów wycinających z korzenia uchwyt młota
  • Złącz go z obuchem dostarczonym przez Eitriego

Epoki: archaiczna (Thor)

Tak drogi graczu, nie wszystko jeszcze stracone. Gargarensis wprawdzie kontynuuje swoją zbrodniczą działalność nie niepokojony przez nikogo ale to się wkrótce zmieni, a śmierć odważnego centaura nie pójdzie na marne. Przygnębionych bohaterów wracających po przegranej bitwie wita Brokk, jeden z dwóch karzełków, którym niedawno pomagaliśmy w odzyskaniu kuźni.

Niepozorne krasnoludy zostały namaszczone przez Thora, do wykucia mu nowego młota, roztrzaskanego wcześniej przez podstępnego pana zamętu - Lokiego. Kiedy tylko nasz patron odzyska swój atrybut, weźmie sprawy w swoje boskie ręce. Materiałem do stworzenia rękojeści jest wyrastający nieopodal korzeń Yggdrasilu, w mitologii nordyckiej uznawanego za gigantyczne drzewo, pod postacią którego wyobrażano sobie konstrukcję świata. Tych co uważają, że gry nie mają nic wspólnego z kształceniem powinno się... lepiej nie, korekta wytnie.

Niespodziewany gość w całej swej okazałości. - Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Niespodziewany gość w całej swej okazałości.

Brokk i jego koledzy rąbią więc siekierami w rdzeń naszej rzeczywistości, i prawdę mówiąc lepiej żeby robili to powoli, gdyż pośpiech jest w tym przypadku całkowicie zabroniony. Niech ci co automatycznie podeszli do pracy dalej robią swoje, a Ty resztą krasnoludów zajmij się tarzaniem w kopalni złota. Przesuń także do niej swoich bohaterów, którzy będą chronić pracusiów przed atakami podopiecznych Gargarensisa z północnego wschodu. Od dołu nic Ci nie zagraża, przynajmniej nie teraz.

Wydobycie złota i dostarczenie go na powierzchnię (siłą woli?) pozwoli na przekonanie tych z góry o potrzebie wsparcia. Dokładnie co czterysta sztuk owego surowca, możesz liczyć na małą odsiecz (1 ), którą systematycznie posyłaj w rejon operacji, pomagając tym samym herosom w utrzymaniu pozycji.

To ponad nasze możliwości. - Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
To ponad nasze możliwości.

Na przeciwległym krańcu mapy bardzo szybko zamelduje się Eitri (2 ). Kompan Brokka wiezie ze sobą drugą cześć młota, którą trzeba połączyć z obecnie poddawanej obróbce rękojeścią. We wschodniej grupie prym wiodą hersirowie, ale wbrew pozorom powodów do zadowolenia niestety nie ma. Siedzisz w erze archaicznej, więc jednostki te legitymują się żałosnym współczynnikiem ataku. Na szczęście czeka je mało walk, choć starcie numer jeden przeżyjesz już teraz. Uważając aby walkiria nie znajdowała się w pierwszej linii, rusz przed siebie w lewo. Zgładź trolle i przełam mur oswabadzając amatorów samorodków (3 ). Równocześnie obejmiesz kontrolę nad kolejną kopalnię złota (4 ), tak samo płytką jak inne w tej krainie ale właśnie dlatego cenną.

Po trzecim zaciągu ze świata zewnętrznego, zaatakuje Nidhogg - sporej wielkości smok ziejący ogniem. Zestrzelić go może jedynie Reginleif, więc postaraj się żeby potwór podpalał właśnie jej stopy. W tym celu, kiedy tylko zobaczysz go na horyzoncie odpraw pozostałych miotaczy. Niech pójdą do toalety, obojętnie gdzie, byle tylko nie oni jako pierwsi przeciwstawili się pożeraczowi zwłok.

Za Chirona. - Scenariusz 29 - Bohaterowie mimo woli | Kampania | Age of Mythology - Age of Mythology - poradnik do gry
Za Chirona.

Poczekaj jak chcesz na czwartą transzę wojowników, po czym poświęć się już oczyszczeniu ścieżki prowadzącej do Eitriego. Pilnują jej płomienne olbrzymy, trolle, cyklopi oraz Nordowie z toporkami. Gargarensis widząc Twoje militarne zapędy, dwa razy użyje mocy przodków aby Cię zastopować. To jednak nie wchodzi w rachubę, gdyż pomimo licznych konfrontacji, na pewno w końcu przybijesz piątkę z miniaturowym kowalem. Niby nie warto ale podczas wędrówki z pewnością nie zaszkodzi uwolnić przy okazji kilku hersirów (5 ).

Co do złota, to już dużo wcześniej skończą się jego zapasy. Aby zachować ciągłość produkcji przywołaj nową kopalnię z panelu cudownych zdarzeń, ewentualnie przejdź się krasnoludami do innych (6 ). W momencie wypleniania całego zła panoszącego się na przejściu, zwołaj wszystkich karłów z okolicy do wyrębu trzonka. Gdy 2/3 korzenia strawią siekiery, wróg na południu krainy przełamie głaz (7 ) tarasujący przejście. Masywna armia zacznie galopować w kierunku prac ale nie ma powodów do strachu. Twoi ludzie zdążą z uchwytem do młota, który spokojnie połącz z obuchem. Rozgniewany Thor zatrzaśnie wrota na oczach Gargarensisa w ostatniej chwili.