Emergency 4: Global Fighters For Life - poradnik do gry

Poradnik do gry strategicznej Emergency 4 zawiera opis wykonania dwudziestu zróżnicowanych misji, liczne porady dotyczące tego, jak skutecznie przeciwdziałać zagrożeniu i planować akcje oraz omówienie jednostek oraz narzędzi ratowniczych.

20 lutego 2007Autor solucji: SirGoldi (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nie ulega wątpliwości, że Emergency 4 to, podobnie jak poprzednie odsłony, gra bardzo trudna - Emergency 4: Global Fighters For Life - poradnik do gry

Nie ulega wątpliwości, że Emergency 4 to, podobnie jak poprzednie odsłony, gra bardzo trudna. Nie jest to zabawa dla każdego, gdyż nie polega ona na bezlitosnym mordowaniu ludzi, lecz na ratowaniu im życia. Jako że z reguły gracze wolą zrelaksować się w pierwszy sposób, seria Emergency nigdy nie zjednała sobie ogromnej rzeszy fanów. Jednak z roku na rok liczba jej sympatyków systematycznie wzrasta i miejmy nadzieję, że tendencja ta zostanie utrzymana. Emergency 4 oferuje dwadzieścia zróżnicowanych misji, które są mniej lub bardziej związane z ostatnimi wydarzeniami na świecie. Przyjdzie nam więc walczyć z żywiołami, niwelować skutki katastrof i robić wiele innych rzeczy dla uchronienia przed śmiercią setek ludzkich istnień. W niniejszym poradniku zawarłem opis przejścia wszystkich przygotowanych przez producenta scenariuszy. Dodatkowo wzbogaciłem go o kilka innych działów, które moim zdaniem są niezbędnym uzupełnieniem tegoż przewodnika. Tak więc znajdziecie w nim liczne porady dotyczące tego, jak skutecznie przeciwdziałać zagrożeniu i planować akcje, omówienie jednostek ratowniczych oraz narzędzi, jakie nierzadko przydadzą się w trakcie zadania. Opisy misji starałem się stworzyć w sposób możliwie przejrzysty i przystępny dla zwykłego gracza. Mam nadzieję, że postawiony przed sobą cel zrealizowałem. Każdy dział objaśniający, jak przeprowadzić daną akcję, składa się kolejno z: nagłówka (nazwa zadania), warunków, jakie należy spełnić, aby ją ukończyć, mapki wraz z zaznaczonymi istotnymi szczegółami, tekstu instruktażowego i kilku bądź kilkunastu ponumerowanych obrazków, do których odnośniki znajdziecie w treści opisu. W poradniku zamieściłem również informację na temat poziomu trudności poszczególnych misji. Sądzę, że jednymi z najważniejszych elementów, jakie pomogą Wam się zorientować w sytuacji, są mapki oraz obrazki. Niestety, nie zawsze możliwe było wskazanie absolutnie wszystkich obiektów czy rannych – przewodnik rozrósłby się do niewyobrażalnych rozmiarów.;) Przed Wami wiele godzin zabawy, życzę wszystkim dobrych wyników i mile spędzonego czasu z Emergency 4. Powodzenia!

PS. Od misji szóstej zrezygnowałem z dokładnego omawiania zadań poprzedzających misje główne, gdyż zupełnie mijałoby się to z celem. Moim zamiarem było jedynie pokazanie, o co w nich chodzi, a nie marnowanie miejsca na opisywanie zwykle losowych zdarzeń.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Emergency 4: Global Fighters For Life - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 20 lutego 2007.

komentarze czytelników

fan realu madryt i raula  2007-02-21 - 18:13

gre mam zainstalowaną,ale jeszcze nie miałem okazji zagrac,ale mimo wszystko sodziewam się problemów,a wiec poradnik przyda się