Switzerland – Ucieczka Rozdział 3

Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

16 maja 2007Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

[Rozdział 3] Switzerland – Ucieczka

Zabawę zaczynamy w celi. Zignoruj wirujący ekran. Nie będziesz mógł temu chwilowo zapobiec. Zerknij natomiast do inwentarza (#1). Znajdziesz w nim kilka nowych przedmiotów – kapelusz (Hat), płaszcz (Topcoat) oraz perukę (Hairpiece). Rozejrzyj się po celi. Zignoruj leżącego tu pacjenta. Zabierz natomiast znajdujące się po lewej stronie obiekty (#2) – łyżeczkę (Spoon) oraz puszkę (Meal tin).

1 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Teraz będziesz musiał zadbać o to żeby po opuszczeniu celi nie wzbudzić żadnych podejrzeń - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Teraz będziesz musiał zadbać o to żeby po opuszczeniu celi nie wzbudzić żadnych podejrzeń. W tym celu podejdź do materaca. Na początek kliknij na wazon (#1), a zostanie on automatycznie przeniesiony na wspomniany obiekt. Wybierz z inwentarza kapelusz i użyj go na wazonie (#2). To jeszcze nie wszystko.

2 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Przeciągnij teraz obiekt, który znajduje się pod ścianą (#1) - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Przeciągnij teraz obiekt, który znajduje się pod ścianą (#1). Podobnie jak wcześniej, będziesz jedynie musiał na niego kliknąć. Użyj teraz płaszcza na powstałej w ten sposób konstrukcji(#2). Sherlock powinien od siebie dodać, iż w zupełności to wystarczy do zmylenia wartowników.

3 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Teraz będzie jeszcze trzeba wydostać się z celi - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Teraz będzie jeszcze trzeba wydostać się z celi. Nie będzie to proste. Czeka Cię tu pierwsza poważna łamigłówka. Zanim jednak do tego dojdzie, podejdź do krat i użyj łyżeczki na widocznym na screenie obiekcie (#1). Gra załączy nowy ekran (#2). Zasady tej gry są stosunkowo proste. Będziesz musiał ułożyć cyfry w odpowiednim ciągu. Będą się one musiały znaleźć w środkowym polu.

4 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Jeśli nie chcesz męczyć się z układaniem kostek, polecam skorzystać z gotowego rozwiązania - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Jeśli nie chcesz męczyć się z układaniem kostek, polecam skorzystać z gotowego rozwiązania. Jednocześnie pragnąłbym zaznaczyć, iż nie jest to jedyna metoda albowiem niektóre kostki będziesz mógł ułożyć w innych polach. Tak czy siak, oto rozwiązanie:

1) Przeciągnij kostkę 10 do pola numer 3 (drugiego od dołu; #1)

2) Przeciągnij kostkę 3 do pola numer 1 (pierwszego od góry; #2)

3) Przeciągnij kostkę 9 do kostki 10 (to samo pole; #3)

4) Przeciągnij kostkę 7 do pola numer 2 (drugiego od góry; #4)

5) Przeciągnij kostkę 6 do kostki 7

6) Przeciągnij kostkę 2 do pola numer 4 (pierwszego od dołu; #5)

7) Przeciągnij kostkę 5 do kostki 6

8) Przeciągnij kostkę 4 do kostki 5

9) Przeciągnij kostkę 8 do kostki 9

10) W tym momencie całość powinna wyglądać tak, jak zostało to przedstawione na screenie (#6)

5 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
6 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
7 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
8 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
9 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Końcowa część tej łamigłówki jest już na szczęście zdecydowanie prostsza - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Końcowa część tej łamigłówki jest już na szczęście zdecydowanie prostsza. Tym razem musisz przeciągać kostki do środkowego pola, tak aby powstawały rosnące wartości (#1). W taki sposób musisz dotrzeć aż do dziesiątki (#2). Po włożeniu tej kostki automatycznie zaliczysz to zadanie oraz otworzysz bramkę prowadzącą na korytarz.

10 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
11 - Switzerland – Ucieczka - Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry